Spana in specialutgåvan av Bad Company 2

Robot
Medlem
Spana in specialutgåvan av Bad Company 2

det här är ju bara orättvis!
"betala mer så får du bättre vapen än alla andra"

Medlem

Fy satan va bra det ser ut!!!!!!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Varför ska de som förbokar få så mycket bättre grejer?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av pody:

det här är ju bara orättvis!
"betala mer så får du bättre vapen än alla andra"

Limited Edition kostar lika mycket som vanliga versionen. Den kommer antagligen bara säljas första månaden och när du köper den så får du direkt tillgång till dessa 6 vapen. Alla som köper vanliga verisonen måste låsa upp vapna.

Medlem

Nyfiken fråga, men kan man förstöra byggnader och trän?
Såg i videon att killen med granatkaster sköt mot huset men det enda som förstördes var fönstret, men hur vore det om en tanks sköt, eller körde in i en byggnad?

Och trän, dessa förbaskade trän som alla kartskapare ska tvunged slänga ut här och där.. kommer man kunna köra ner dem med en tank, eller spränga bort dem?

För övrigt är detta det enda spel jag kan tänka mig att spela med klanen just nu. Har grafikmässigt tröttnat på alla gårdagens multiplayerspel, och Dragon Force samt Modern Warfare 2 blev ju en klar besvikelse för oss klanspelare.

Medlem

Lasershock, är du säker på det, på Webhallen så kostar LE-versionen 900 kr?

Hoppas att det är som i ettan att man låser upp alla LE-vapen vid högsta nivån. Annars känns det värdelöst att köpa den vanliga utgåvan.

ForrestFox: Ja, du kommer att kunna förstöra nästan allting som finns på banorna! Rasera husen där fienderna är i och skjuta små söta hål i väggar osv...

Bad Company är redan riktigt, riktigt roligt och det känns faktiskt tråkigt att gå tillbaka till Cod4 efter att ha spelat det! Ingenting förstörs (förutom bilarna) och ljudet är katastrofalt jämfört med Bfbc!

//Jozo

Medlem
Skrivet av Jozo:

Lasershock, är du säker på det, på Webhallen så kostar LE-versionen 900 kr?

Står ingeting om en LE version till PC än..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Lasershock, är du säker på det, på Webhallen så kostar LE-versionen 900 kr?

Hoppas att det är som i ettan att man låser upp alla LE-vapen vid högsta nivån. Annars känns det värdelöst att köpa den vanliga utgåvan.

ForrestFox: Ja, du kommer att kunna förstöra nästan allting som finns på banorna! Rasera husen där fienderna är i och skjuta små söta hål i väggar osv...

Bad Company är redan riktigt, riktigt roligt och det känns faktiskt tråkigt att gå tillbaka till Cod4 efter att ha spelat det! Ingenting förstörs (förutom bilarna) och ljudet är katastrofalt jämfört med Bfbc!

//Jozo

Webhallen har noll koll

http://kotaku.com/5392638/pimp-your-ride-with-the-bad-company...

"The Limited Edition of Battlefield: Bad Company 2 has been announced, delivering four vehicle upgrades and two classic Battlefield 1943 weapons at no additional cost."

"The six special customizations included in the LE are available to all players once they unlock them, but LE buyers will get them on day one,"

Medlem

Ok, tack för svaret! Det är alltid bra att veta sånt

Medlem
Medlem

Finns inga ord för hur bra det ser ut.. har nog aldrig sett fram emot ett spel såhär mycket förut

Medlem

Det ser snyggt ut,,, men tyvärr känns det som ett segare flyt än vad det var i Delta Force
Känns också som att det är lite väääl överdrivet på en in-game video när killen skjuter sönder ett trästaket till småflisor med en kpist.

Nåja,, får väl vara glad att jag är gammal nog att ha fått spela Delta Force och acceptera att dagens ungdomar nöjer sig med en annan spelstil.

Älskar att man kan förstöra byggnader, det som hittills varit mest frustrerande har varit oförstörbara trän som man krockat med när man kört tanks i andra spel *host*battlefield2*host*.

Dedikerade servrar (också något jag som gamling är lycklig över så länge det varar), förstörbara trän och med en liten extra bonus förstörbara byggnader. This is the shit
Blir ett givet köp för min del. Hoppas de gjort spelet lite smidigare än vad BF2 är, samt att det kommer finnas servrar med hardcore (one shot, one kill)

Galet snyggt. Älskar DICE.

Medlem

Är det bara jag som bokstavligt talat HATAR sådant här i spel? "skjut så många och du LÅSER UPP KOAXIALKULSPRUTAN PÅ PANSARVAGNAR!" VAD I HELVETE?

Och vilken jävla idiot var det som tyckte att tracerdarten var en bra idé? En RPG-7 eller en AT-4 kan omöjligt styras mot ett mål.

Medlem
Skrivet av ROFLMAO:

Är det bara jag som bokstavligt talat HATAR sådant här i spel? "skjut så många och du LÅSER UPP KOAXIALKULSPRUTAN PÅ PANSARVAGNAR!" VAD I HELVETE?

Och vilken jävla idiot var det som tyckte att tracerdarten var en bra idé? En RPG-7 eller en AT-4 kan omöjligt styras mot ett mål.

Ja du.. vad kan man säga? Det är ett spel. Antingen gillar man det eller inte.

Medlem

Så länge DICE fixar sin röstchatt till PS3 så kanske det blir ett köp.


signatur
Medlem
Skrivet av pody:

det här är ju bara orättvis!
"betala mer så får du bättre vapen än alla andra"

Det e för jävlit! men jag längtar till spelet endå:up:

Medlem

så länge upplåsning i sånna här spel inte gör en "bättre" utan bara ger en mer valmöjligheter tycker jag det är lungt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Trevligt!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av ROFLMAO:

Är det bara jag som bokstavligt talat HATAR sådant här i spel? "skjut så många och du LÅSER UPP KOAXIALKULSPRUTAN PÅ PANSARVAGNAR!" VAD I HELVETE?

Och vilken jävla idiot var det som tyckte att tracerdarten var en bra idé? En RPG-7 eller en AT-4 kan omöjligt styras mot ett mål.

Ja det är rätt korkat, men sen är det inte heller någon krigssimulator.

Jag ser iaf fram emot detta spel!

Medlem
Skrivet av ROFLMAO:

Är det bara jag som bokstavligt talat HATAR sådant här i spel? "skjut så många och du LÅSER UPP KOAXIALKULSPRUTAN PÅ PANSARVAGNAR!" VAD I HELVETE?

Och vilken jävla idiot var det som tyckte att tracerdarten var en bra idé? En RPG-7 eller en AT-4 kan omöjligt styras mot ett mål.

Hello Mr.Whineberg, want some cheese to that?

Medlem

"The Limited Edition of Battlefield: Bad Company 2 has been announced, delivering four vehicle upgrades and two classic Battlefield 1943 weapons at no additional cost."

"The six special customizations included in the LE are available to all players once they unlock them, but LE buyers will get them on day one,"

Kanske de menar no additional cost i spelet det är bara webhallen som har limited edition atm (enligt prisjakt)

Medlem

Battlefield: Bad Compnay 2 Limited Edition @ EA Store - 449 inkl moms

Går inte att skicka länken dock, men tog ett SS: http://img202.imageshack.us/img202/7306/dkgk.jpg

Annars kan ni gå in på EA och gå vidare till store sen sök på battlefield.


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem
Skrivet av ROFLMAO:

Är det bara jag som bokstavligt talat HATAR sådant här i spel? "skjut så många och du LÅSER UPP KOAXIALKULSPRUTAN PÅ PANSARVAGNAR!" VAD I HELVETE?

Och vilken jävla idiot var det som tyckte att tracerdarten var en bra idé? En RPG-7 eller en AT-4 kan omöjligt styras mot ett mål.

På ett realistiskt spel så skulle jag självklart hålla med dig, men Battlefield spelen har aldrig varit realistisk eller ens försökt vara realistiska.
En sniper skjuter dig i ryggen på 200 meters håll, och du noterar det som en skada och söker skydd... Hade det varit realistiskt så skulle du vara död med en sån kula i ryggen, om nu inte kulan egentligen skulle gått igenom ryggen så det enda du skulle ha är ett hål rätt igenom.

Men se det såhär, förhoppningsvis är moddarna flitiga och ger oss servrar där vi kan stänga av vissa saker (så som målsökande RPG's) samt "one shot, one kill" med alla vapen
Jag förväntar mig inte att Dice ska ge oss detta, de följer bara en mall som deras speldesigners har gett oss, och deras speldesigners tror att spelet säljer bäst om det har med allt som det nu har men de lägger inte till "onödiga" saker så som valbara möjligheter som en admin kan önska på sin server.

inK
Medlem

Jag förbokade spelet igår. Om jag nu får limited edition eller ej återstår att se, men troligtvis inte.


signatur

Every trophy counts...

Inaktiv

De som klagar på tracer dart och målsökande raketer har då aldrig spelat Bad Company. Det fungerar helt enkelt inte lika snyggt och effektivt som i trailern...


signatur

PSN: japp :)

Medlem

Känns lite små löjligt med hur mycket tanksen kränger till då man skjuter en salva.
Sen också så blir det väl inga 64 spelare på samma plan?

Spelet verkar komma kunna erbjuda lite action men men..

Medlem

Detta verkar ju Snyggt... men att Det är gammla pistoler istället för Desert Eagle elr så .. men det verkar ju bra ändå

Medlem
Skrivet av Oskarswe:

Detta verkar ju Snyggt... men att Det är gammla pistoler istället för Desert Eagle elr så .. men det verkar ju bra ändå

Ja, för Desert Eagle har aldrig varit någon militärpistol! I själva verket är den riktigt värdelös och ingen som använder den!

12
Skriv svar