Epic Mickey: släppdatum & information

Robot
PaZ
Medlem
Epic Mickey: släppdatum & information

Det kan bli det wii så väl behöver: Ett spel som appellerar till casualpubliken (och därför säljer bra) samtidigt som det är djupt nog för mer klassiska gamers. Har börjat odla förhoppningar

Medlem

Blir mer och mer intressant:)

Skrivet av 73mpl4R:

Blir mer och mer intressant:)

Absolut, med tanke på herr Spectors track record och att han verkar ha fått hyfsat fria tyglar så kan Epic Mickey kan bli det häftigaste Disney-spelet någonsin. Jag är fortfarande förvånad över att Disney överhuvudtaget greenlightade projektet till att börja med... känns väldigt "icke-Disney".

Medlem

Musse 4 Life!

Hoppas man får möta hans ärkerivaler Svarte-Petter och Spökplumpen (han om någon borde passa in i en skuggvärld)

Medlem

Jag tror spökplumpen är bekräftad, han har nämns i alla fall i en av intervjuerna med Spector.

Epic Mickey ser ut att bli fruktansvärt bra, om det går bra för spelet kan vi ju hoppas på att Disney låter Spector göra ett Duck Tales spel också.

Inaktiv

Disney är skit


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av darknshy:

Disney är skit

Må så vara, men Disney är också en oerhört inflytelserik del av våran moderna populärkultur. Det finns nog ingen som inte kan relatera till någon av Disneys skapelser på någon nivå.

Spelet ser faktiskt extremt intressant ut. Hade jag en Wii så vore det högst på min lista.

Medlem
Skrivet av darknshy:

Disney är skit

Kan du inte komma på bättre kommentarer än så här varför ens kommentera?

För övrigt är det väldigt synd att det endast släpps till Wii, verkar minst sagt intressant.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av 73mpl4R:

Blir mer och mer intressant:)

Absolut, med tanke på herr Spectors track record och att han verkar ha fått hyfsat fria tyglar så kan Epic Mickey kan bli det häftigaste Disney-spelet någonsin. Jag är fortfarande förvånad över att Disney överhuvudtaget greenlightade projektet till att börja med... känns väldigt "icke-Disney".

Absolut! Får lite mardröms-vibbar av det hela, om det blir som jag hoppas på att det utvecklar sig att bli kommer jag och väldigt många bli väldigt nöjda:)

Inaktiv
Skrivet av Jkkb:

För övrigt är det väldigt synd att det endast släpps till Wii, verkar minst sagt intressant.

Hmm, har FZ skrivit fel när de skriver i spelinformationen att det släpps till PC också?

Då har jag ju blivit exalterad i onödan.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Air
Medlem
Skrivet av Lilleputten:
Skrivet av Jkkb:

För övrigt är det väldigt synd att det endast släpps till Wii, verkar minst sagt intressant.

Hmm, har FZ skrivit fel när de skriver i spelinformationen att det släpps till PC också?

Då har jag ju blivit exalterad i onödan.

Jag hoppas att det där med "PC" Stämmer :o!
Orkar inte köpa ett Wii igen -___-' bara för detta spel!

Hoppas verkligen på att det släpps till pc!

Medlem
Skrivet av Jkkb:

Kan du inte komma på bättre kommentarer än så här varför ens kommentera?

För övrigt är det väldigt synd att det endast släpps till Wii, verkar minst sagt intressant.

Tja jag kan komma med min personliga åsikt.

Tycker det är snarare synd hur Disney har failat efter på sistone, de har släppt sämre och sämre film :/ Ganska tragiskt, deras guld ålder var nästan +10 år sedan nu.

Åt andra sidan så deras studio Pixar som de ägt har faktiskt lyckats släppa en hel del bra filmer. Men vill inte kalla dem disney.

Dock har Disney gjort en hel del bra filmer, tyvärr inte nyligen dock.

Jag får hoppas på att detta spelet blir bra, de bästa Disney spelen har ju faktiskt varit de till Snes/Sega eran. Hoppas detta spelet har lite av den charmen de hade.

Medlem
Skrivet av Jkkb:
Skrivet av darknshy:

Disney är skit

Kan du inte komma på bättre kommentarer än så här varför ens kommentera?

För övrigt är det väldigt synd att det endast släpps till Wii, verkar minst sagt intressant.

Det är hans sätt att vara kontroversiell.
Just ignore him like everyone else does.

Medlem

Hmm, barndomsminnen som förvandlas till en mardrömsaktig skräckfantasi?

Mysigt.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Inte längre intresserad efter att ha sett screenshotsen, besvikelsen är total.

Skrivet av Lilleputten:
Skrivet av Jkkb:

För övrigt är det väldigt synd att det endast släpps till Wii, verkar minst sagt intressant.

Hmm, har FZ skrivit fel när de skriver i spelinformationen att det släpps till PC också?

Då har jag ju blivit exalterad i onödan.

Japp, det släpps endast till Wii. Jag har ingen aning om varför någon lagt in PC som format också i databasen... vi fixar.

Medlem

nu känner jag faktiskt att jag vill ha tillbaka mitt Wii, även efter 27 fyllda vårar, detta blir ett lyft för Nintendo & Wii!
Finns screens ute med, men de är något oslipade
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3176682

Inaktiv
Skrivet av mrsarun:

nu känner jag faktiskt att jag vill ha tillbaka mitt Wii, även efter 27 fyllda vårar, detta blir ett lyft för Nintendo & Wii!
Finns screens ute med, men de är något oslipade
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3176682

Haha spelet ser ju ut som ett skämt!.

Medlem

:S koncepten ser läckra ut, men ingame screens är riktigt usla. Ser verkligen ut som skit.

Medlem

Dom borde göra ett nytt 2D Mickey Mouse som var lika bra som the magical quest.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tycker samtliga 2D-film till 3D-spel projekt ska ta en titt på Naruto Ultimate Ninja Storm. :/


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Konceptbilderna ser mysiga ut. Tyvärr gissar jag att många blir besvikna över slutresultatet på Wii.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar