Robot
.detuned

En snaggad man i kostym stiger in och sätter sig i en stol. Runt honom står glada små enfärgade figurer och på himlen ovanför svävar diverse former. Musik börjar spela, mannen rör sig långsamt till den och låter sitt huvud pumpas upp till en ballong.


Medlem
Vi testar PS3-spelet (?) .detuned

Tydligen så har jag inte behörighet att läsa artikeln :S


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Du har inte behörighet att läsa artikeln med ID 2066.

Medlem

dudes jag kan inte läsa artikeln, jag har inte behörighet till det eller nåt

Medlem

Oj det är en hemlig rescension ?

Medlem
Skrivet av fyllhund:

Du har inte behörighet att läsa artikeln med ID 2066.

Medlem

ojoj samma här

Medlem

Något är på lurt.. ett spel jag aldrig hört om, sen så får vi inte läsa det :crazy:

Medlem

Spelet kostar iaf 25 kr på playstation network,
Har nog 25 kr kvar på min psn plånbok så jag vill gärna veta om spelet är värt att köpa.

Medlem
Citat:

Det finns ingen nyhet med ID 35208.

Bra inställning FZ, dissar era egna reviews

Redaktör

Sorry, nu ska allt förhoppningsvis funka.


signatur
Medlem

Det är något skumt med det här.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Tompa:

Sorry, nu ska allt förhoppningsvis funka.

Nix, tyvärr.

Skrivet av Tompa:

Sorry, nu ska allt förhoppningsvis funka.

...men det gör det inte. Inte heller efter omstart av webbläsaren för att rensa cachen.

Medlem

Nu funkar det och det var i min mening en bra recension av ett spel som inte bör köpas imo


signatur

PSN:Eric_says

Medlem

Gött att se en recension på det här. Funtat på att köpa ett tag nu :).


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem

Fungerar för mig nu, men.... jag tror jag avstår detta spelet. Det finns gratis youtube-klipp (som man t ex kan finna i FZ:as egna WTF?!-avdelning) som är som detta och bättre. Kolla in denna t ex.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Eftersom jag älskar att små utvecklare som vill bryta det typiska mönstret vad som definierar spel, så köpte jag detta. 25:- är inget att oroa sig över, då man får en upplevelse som inte är likt något annat du någonsin upplevt. Bara det är värt pengarna! Hur som helst, ett skumt spel som jag vill beteckna som interaktiv konst. Med många lager av underliggande budskap som man kan diskutera.

Jag applåderar dessa små spel/konst projekt som dyker upp på PS store. Det är också otroligt roligt att se dessa spel finns med på PSN topp listan på amerikanska PS store. Ligger på femte plats om jag minns rätt. Att sätta betyg på detta är väldigt svårt och man borde istället skapa en artikel. Med en summering till läsaren om man ska skaffa detta eller ej.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

En något udda spel att recensera såhär på spelhösten må jag tycka. Aldrig hört talats om det förr, å som det verkar kommer jag ha glömt bort allt om det snart nog.

Nog har man letat efter något nytt, men det här var inte riktigt vad man var ute efter kanske, men jag vill ändå applådera initiativet.

Medlem

När man ser det här spelet så tänker man,
kommer det komma indiespel till psn ?

När jag hade 360n så kom det in cirka 3 indiespel om dagen, ibland mer ibland mindre.
Och det var trial på samtliga,
så man testade över 300 indiespel vilket var riktigt kul,

fast 85% av indiespelen var ren dynga, resterande var förvånansvärt välgjorda och riktigt bra.

Så låt folk slänga upp sina hemsnickrade indiespel på psn också, för det är riktigt kul att gå igenom.

Medlem

Trevligt med spel som tänjer gränserna, mångfald är bra.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag köpte också detta spel pga dess låga pris.. men det är bättre att köpa en påse chips än det här spelet.

Det går inte ens att använda som visualiser till sin playlist om man skulle ha fest. Inget roligt händer alls..

Medlem

Håller helt med recensionen. Testade det för att jag var något uttråkad, spelet höll i tio minuter... Vill man ha bronstrophies funkar det dock.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Inte så förvånande då skaparna är en tysk demoscene grupp.
De ligger även bakom spelet .kkrieger som är på 96kB.
Spelet och info om utvecklarna finns här:
http://www.theprodukkt.com/home

KoP
Medlem

Drog ner detta spel av ren nyfikenhet för ett tag sen. Men tja.. var ju måttligt kul i ca. 10 min. Finns antagligen nån därute som gillar det dock.

Medlem

Köper nog hellre nån Singstar låt för pengarna.

Medlem
Skrivet av redmac:

Eftersom jag älskar att små utvecklare som vill bryta det typiska mönstret vad som definierar spel, så köpte jag detta. 25:- är inget att oroa sig över, då man får en upplevelse som inte är likt något annat du någonsin upplevt. Bara det är värt pengarna! Hur som helst, ett skumt spel som jag vill beteckna som interaktiv konst. Med många lager av underliggande budskap som man kan diskutera.

Jag applåderar dessa små spel/konst projekt som dyker upp på PS store. Det är också otroligt roligt att se dessa spel finns med på PSN topp listan på amerikanska PS store. Ligger på femte plats om jag minns rätt. Att sätta betyg på detta är väldigt svårt och man borde istället skapa en artikel. Med en summering till läsaren om man ska skaffa detta eller ej.

Så detta spel ska inte ha ett betyg för att det skulle te sig orättvist? Ursäkta mig men antingen så gillar man poängsystemet till ALLA spel eller så vill man avskaffa det.

I maed a game with zombies 1n1t!!
http://www.youtube.com/watch?v=wLc9YGdJtjA

Är också ganska originellt, det kostar just a dollar som sångaren poängterar. Självklart så kan vi prata om det oerhörda djupet och så skiter vi i poängsättningen.
Dessutom så får du nästan alltid en spelupplevelse som ingen annan upplevt eftersom de är typ definitionen på interaktivitet.

Community Games för Xbox Live har massa annat skit också för den som tror att djupet kommer av "knäppt och unikt".

Själv så avnjöt jag detuned från youtube och baserat på kommentarer så köper jag inte de när jag tittar förbi hos brorsan.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Beror på hur man vill indela saker. Är det ett spel eller interaktiv konst?

Allt kan betygsättas men det blir tokigt om man jämför betyg mellan olika klasser/indelningar. Bara det är klart vilken genre betyget avser så ser jag inget problem med det.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

jävligt olustig bild.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Ser hur helt crap ut tbh, skulle inte ens spela om det var gratis


signatur

Game long and prosper

12
Skriv svar