Nya bilder från Modern Warfare 2

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Så du menar dom som spelar korpen i fotboll borde skaffa sig ett jobb med nä'r dom har det och spelat tävlingslystet på låg nivå men tycker om tävlingen?

Precis bara för man värna väl om esport betyder det inte man satsar att åka till kina m.m utan kanske åka på par lan event ha kul då tävling gör spel roliga ingen tävling no fun.

Tänk dig fotboll om det skulle varit dribbla boll bara för skojjs skull?

Hade varit skitkul ellehur?

De som spelar korpen har redan jobb vid sidan om. Spelar man korpen så gör man det för att det e kul inte för man tror man ska tjäna pengar på det vilket var min poäng från början. du kommer inte bli rik eller ens försörja dej på esport. jo jag vet att det finns typ 20 pers som gör det. men av 20 miljoner utövare är chansen ganska liten.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Roxxer:

Moget! "Bajsmacka" fan hur gamla är ni

Jag lärde mig uttrycket i lumpen, det året fyllde jag 20. För närvarande är jag drygt 27 jordsnurr, har fru och barn. Det sistnämnda har gett mig en ny syn på mänsklig avföring men jag tror inte att det var därför jag använde uttrycket.

Fler frågor?


signatur
Medlem

köper inte detta därför att det kommer att vara för intensivt spel för mig.
jag vill ha mer strategiskt tänkande och inte en massa granater, helikoptrar, flygplan.
i cod 4 dog man bara direkt efter spawningen.

Medlem

Sluta leka rebeller, ni vet själva att ni kommer köpa det.

Medlem

Bajsmacka? Skribenten som använder detta språk delar dessutom redaktionsstolen med Tomas Andersson. Tack, nytt lågvattenmärke, vad blir nästa ord? Kisskorv? Spelet suger snopp kanske?

Pinsamt, eller så är jag för gammal för Fragzones målgrupp. Vilket iofs ter sig lite märkligt eftersom skribenten som skrev det är två år äldre än mig.

Medlem
Skrivet av jompadoddle:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av jompadoddle:

Bajsmacka efter bajsmacka? Nu har all min respekt för FZ försvunnit! Journalistik på den nivå hör hemma på lågstadiet. Vi vet ju trots allt att du: Calle Johansson-Sundelius bara försöker leva på den populistiska idén om att CoD: MW2 är skit. Men ni glömmer samtidigt alla de som skiter i dedikerade servrar, de som spelade CoD: MW1 där en atombomb sprängdes och dödade en hel stad (kanske en eller två civila där, eller?), och de som ändå inte tänkte lägga ut ca 2000kr på ett oar mörkerglasögon! För att inte tala om alla konsolägare som besöker er sajt! Så för att få ett par poäng hos ett fåtal väljer du att förolämpa alla oss andra, med att få det att framstå som om man är en idiot som vill ha spelet!

Du har ingen talan consol fanboy, Lär dig aima eller spela ett spel innan du snackar du sitter säker och aimar på pc med page up och page down.

En till fråga har du NÅGONSIN spelat ESPORT spel på hög nivå?

Nej kunde väl tänka mig det värdelös precis som alla andra consol users, och sabbar esporten såklart gör oss en tjänst och skriv inget sådant här mer, Tack!

Esport, är inte det bara för feta, korkade, finniga tonåringar som fortfarande tror att versaler är det tuffaste sättet att skälla ut någon?

Skärp er nu, låt folk få sin talan.


signatur

Trust is for fools...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av nicbex:

Bajsmacka? Skribenten som använder detta språk delar dessutom redaktionsstolen med Tomas Andersson. Tack, nytt lågvattenmärke, vad blir nästa ord? Kisskorv? Spelet suger snopp kanske?

Pinsamt, eller så är jag för gammal för Fragzones målgrupp. Vilket iofs ter sig lite märkligt eftersom skribenten som skrev det är två år äldre än mig.

Jag förstår verkligen inte upprördheten över ordet, det är mig veterligen ett begrepp inom det militära när man får något riktigt tråkigt på halsen, som att i mitt fall rengöra golvbrunnarna i byssan.


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av nicbex:

Bajsmacka? Skribenten som använder detta språk delar dessutom redaktionsstolen med Tomas Andersson. Tack, nytt lågvattenmärke, vad blir nästa ord? Kisskorv? Spelet suger snopp kanske?

Pinsamt, eller så är jag för gammal för Fragzones målgrupp. Vilket iofs ter sig lite märkligt eftersom skribenten som skrev det är två år äldre än mig.

Jag förstår verkligen inte upprördheten över ordet, det är mig veterligen ett begrepp inom det militära när man får något riktigt tråkigt på halsen, som att i mitt fall rengöra golvbrunnarna i byssan.

Äh om man inte blir upprörd över nåt är man ingen äkta Svensson! eller så är det kanske lingonveckan...

Medlem
Skrivet av ROFLMAO:

The only good console faggot is a dead console faggot

PC-spelarna beter sig ju betydligt mer moget än konsolspelarna..:/

Ärligt talat, visst jag förstår att folk är förbannade men det börjar bli lite larvigt att folk klankar ner på allt som har med MW2 att göra bara för man är förbannad över att man tog bord dedikerade servers i pcversionen, även om det är skandalöst.

MW2 kommer säkerligen vara ett utmärkt spel både SP och MP-mässigt.

Visst avboka era spel om ni nu gör det, men det är väl ingen ni behöver repetera om och om igen?
Det syns väl i försäljningssiffrorna om inte annat om ni menar allvar..

Låt oss andra få njuta av ytterligare ett (förhoppningsvist) lika bra spel som de tidigare i serien.

Medlem

Jag tycker också mud-slinget har gått för långt. Mest av allt mellan konsol- och PC-spelare.
Jag förstår däremot utmärkt att folk som längtat efter MW2 länge, kanske förbokat osv blir så otroligt besvikna efter ett sådant tillkännagivande så sent att dom ser allt annat nytt om spelet som ett försök att lägga rökridå för sanningen.
Därav kanske dessa upprörda röster.

Jag är övertygat om att det blir lika bra för konsolspelarna som förra versionen. Lika övertygat att det kommer suga för PC.
Och ja, jag kommer rösta med min plånbok, fast dom flesta som köper spelet läser ju inte forum så försäljningen kommer ligga högt.
Likadan begagnatsalget när folk tröttnar på det begränsade MP för PC.

Läs detta öppna brev, det är långt men förklarar mycket bra situationen som den ser ut för oss på PC:
http://www.codboards.com/showthread.php?p=237665#post237665

Medlem
Skrivet av MMLazarus:

Läs detta öppna brev, det är långt men förklarar mycket bra situationen som den ser ut för oss på PC:
http://www.codboards.com/showthread.php?p=237665#post237665

Majoriteten av de som ska köpa andra versioner än PC bryr sig inte, människan är ett egoistiskt djur. Bristen att tänka abstrakt och sätta sig in i andras situationer är faktiskt något som förvånar mig allt mer inom spelvärlden.

Men gäller ju bara nöje så bara att vänta på nästa titel och gör-om-gör-rätt.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Majoriteten av de som ska köpa andra versioner än PC bryr sig inte, människan är ett egoistiskt djur. Bristen att tänka abstrakt och sätta sig in i andras situationer är faktiskt något som förvånar mig allt mer inom spelvärlden.

Men gäller ju bara nöje så bara att vänta på nästa titel och gör-om-gör-rätt.

Jo, så är det. Men det man som konsolspelare då inte tänker på är att man ger IW rätt i att dom ensamt vet bäst vad spelarna vill ha. Då blir det konsolspelarna som får lida för det nästa gång.
Tänk också på att nästan alla spelsätten i CoD härstammar från moddar. Det kommer nog bli tunt med originella idéer från IW sen dom utestängt moddarna.

Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av Roxxer:

Moget! "Bajsmacka" fan hur gamla är ni

Jag lärde mig uttrycket i lumpen, det året fyllde jag 20. För närvarande är jag drygt 27 jordsnurr, har fru och barn. Det sistnämnda har gett mig en ny syn på mänsklig avföring men jag tror inte att det var därför jag använde uttrycket.

Fler frågor?

Ja! varför försöker du inte växa ifrån kiss o bajsåldern då om du nu har fru o barn?

Jonson o Spiken ?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Roxxer:
Skrivet av spiken:
Skrivet av Roxxer:

Moget! "Bajsmacka" fan hur gamla är ni

Jag lärde mig uttrycket i lumpen, det året fyllde jag 20. För närvarande är jag drygt 27 jordsnurr, har fru och barn. Det sistnämnda har gett mig en ny syn på mänsklig avföring men jag tror inte att det var därför jag använde uttrycket.

Fler frågor?

Ja! varför försöker du inte växa ifrån kiss o bajsåldern då om du nu har fru o barn?

Ok, vi tar det här från början. Det är ett uttryck, där avföringen i fråga (vågar inte skriva bajs i rädsla för att bli kallad omogen) är en metafor för något dåligt. Att äta en smörgås med bajs (fan, kunde inte hålla mig) som pålägg är (förmodligen) inte trevligt och fastän jag innerst inne vet att det negativa snacket är bra exponering för Infinity Ward i det långa loppet är den inget vidare i det korta.

Som slutsats kan vi komma överrens om att bajsmetaforer (nu sa jag det igen, sablar!) inte går hem hos en del läsare, varför jag kommer att undvika dem lika nitiskt som i detta inlägg.


signatur
Medlem
Skrivet av Roxxer:
Skrivet av spiken:
Skrivet av Roxxer:

Moget! "Bajsmacka" fan hur gamla är ni

Jag lärde mig uttrycket i lumpen, det året fyllde jag 20. För närvarande är jag drygt 27 jordsnurr, har fru och barn. Det sistnämnda har gett mig en ny syn på mänsklig avföring men jag tror inte att det var därför jag använde uttrycket.

Fler frågor?

Ja! varför försöker du inte växa ifrån kiss o bajsåldern då om du nu har fru o barn?

Varför bryr du dig?

Medlem

Så att....ehhh jag struntar i vilket, givet köp till PC:n för min del.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av MMLazarus:

Läs detta öppna brev, det är långt men förklarar mycket bra situationen som den ser ut för oss på PC:
http://www.codboards.com/showthread.php?p=237665#post237665

Majoriteten av de som ska köpa andra versioner än PC bryr sig inte, människan är ett egoistiskt djur. Bristen att tänka abstrakt och sätta sig in i andras situationer är faktiskt något som förvånar mig allt mer inom spelvärlden.

Men gäller ju bara nöje så bara att vänta på nästa titel och gör-om-gör-rätt.

tänka sig in i andras situation?....

ja är gammal CS-spelare samt BF2 och har alltid tyckt att det varit bra med servrar som står på och folk man känner igen. Men är det inte så att en buddy-list och möjligheten att hitta varandra och spela tillsammans går lika bra?

Jag har alltid tyckt att det är skönt att kunna komma in snabbt och spela direkt om man vill det samt möjligheten att hitta de jag vill spela med om jag vill det...

När det gäller spelandet tycker JAG inte att det är något problem men jag förstår definitivt de som gör det, och communityn är och har varit den som driver utvecklingen framåt när det gäller mods och liknande både i CS och BF...

MEN, jag gillar cod! Grym action och välgjort. Inga problem med uppkoppling och jag ser verkligen ifram mot släppet (bokat sedan länge)!

Men jag kommer inte tycka synd om PC-spelarna. Antingen väljer man att köpa spelet eller inte. Det är ju inte så att de kan ändra något NU. Spelet är klart och säkert skeppat. Utvecklarna har säkert inte tagit ett lättvindigt beslut i frågan. Alla spel kan väl inte tilltala alla. Det finns säkert något liknande eller kommande spel (!) som kommer tilltala den delen av publiken som nu skriker och sparkar med benen...

Finns det någon idé med att klaga?

Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av Roxxer:
Skrivet av spiken:
Skrivet av Roxxer:

Moget! "Bajsmacka" fan hur gamla är ni

Jag lärde mig uttrycket i lumpen, det året fyllde jag 20. För närvarande är jag drygt 27 jordsnurr, har fru och barn. Det sistnämnda har gett mig en ny syn på mänsklig avföring men jag tror inte att det var därför jag använde uttrycket.

Fler frågor?

Ja! varför försöker du inte växa ifrån kiss o bajsåldern då om du nu har fru o barn?

Ok, vi tar det här från början. Det är ett uttryck, där avföringen i fråga (vågar inte skriva bajs i rädsla för att bli kallad omogen) en metafor för något dåligt. Att äta en smörgår med bajs (fan, kunde inte hålla mig) som pålägg är (förmodligen) inte trevligt och fastän jag innerst inne vet att det negativa snacket är bra exponering för Infinity Ward i det långa loppet är den inget vidare i det korta.

Som slutsats kan vi komma överrens om att bajsmetaforer (nu sa jag det igen, sablar!) inte går hem hos en del läsare, varför jag kommer att undvika dem lika nitiskt som i detta inlägg.

Jag älskar dig ändå spiken, det vet du.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av spiken:
Skrivet av Roxxer:
Skrivet av spiken:
Skrivet av Roxxer:

Moget! "Bajsmacka" fan hur gamla är ni

Jag lärde mig uttrycket i lumpen, det året fyllde jag 20. För närvarande är jag drygt 27 jordsnurr, har fru och barn. Det sistnämnda har gett mig en ny syn på mänsklig avföring men jag tror inte att det var därför jag använde uttrycket.

Fler frågor?

Ja! varför försöker du inte växa ifrån kiss o bajsåldern då om du nu har fru o barn?

Ok, vi tar det här från början. Det är ett uttryck, där avföringen i fråga (vågar inte skriva bajs i rädsla för att bli kallad omogen) en metafor för något dåligt. Att äta en smörgår med bajs (fan, kunde inte hålla mig) som pålägg är (förmodligen) inte trevligt och fastän jag innerst inne vet att det negativa snacket är bra exponering för Infinity Ward i det långa loppet är den inget vidare i det korta.

Som slutsats kan vi komma överrens om att bajsmetaforer (nu sa jag det igen, sablar!) inte går hem hos en del läsare, varför jag kommer att undvika dem lika nitiskt som i detta inlägg.

Jag älskar dig ändå spiken, det vet du.

Ändå? Blev du också äcklad av avföringsmetaforen? Hursom, det är ömsesidigt , mäster Katt.


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av spiken:
Skrivet av Roxxer:
Skrivet av spiken:
Skrivet av Roxxer:

Moget! "Bajsmacka" fan hur gamla är ni

Jag lärde mig uttrycket i lumpen, det året fyllde jag 20. För närvarande är jag drygt 27 jordsnurr, har fru och barn. Det sistnämnda har gett mig en ny syn på mänsklig avföring men jag tror inte att det var därför jag använde uttrycket.

Fler frågor?

Ja! varför försöker du inte växa ifrån kiss o bajsåldern då om du nu har fru o barn?

Ok, vi tar det här från början. Det är ett uttryck, där avföringen i fråga (vågar inte skriva bajs i rädsla för att bli kallad omogen) en metafor för något dåligt. Att äta en smörgår med bajs (fan, kunde inte hålla mig) som pålägg är (förmodligen) inte trevligt och fastän jag innerst inne vet att det negativa snacket är bra exponering för Infinity Ward i det långa loppet är den inget vidare i det korta.

Som slutsats kan vi komma överrens om att bajsmetaforer (nu sa jag det igen, sablar!) inte går hem hos en del läsare, varför jag kommer att undvika dem lika nitiskt som i detta inlägg.

Jag älskar dig ändå spiken, det vet du.

Ändå? Blev du också äcklad av avföringsmetaforen? Hursom, det är ömsesidigt , mäster Katt.

Näe, tycker bajsmacka är ett väldigt fint ord


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Som någon skrev, är det allmän lingonvecka den här veckan eller? Det var en hiskelig massa gnäll och folk som tog åt sig. Vem blir upprörd över att någon använder ordet bajs? Vänta tills ni får barn och ropar in frugan för att kolla på din unges fasta korvar. Bäst var ju han som försökte övertyga oss andra med bilder om att han minsann faktiskt var snygg han med. Väx upp och skaffa ett självförtroende människa....

Jag läste något om Modern Warfare 2, men det var inte denna tråden det diskuterades om det spelet eller? Verkar inte hitta något relevant här alls. Personligen ser jag fram emot spelet. Trevliga screenshots. Det ser bara bättre och bättre ut även om jag nog kommer tycka flygplatsscenen kanske är lite onödig. Dedikerade servrar får någon annan bry sig om, jag spelar bara SP ändå. Tokdyrt verkar det bli, jag får köra lite annat så länge tills det gått ner i pris.

Medlem

Tänka sig att man måste ha lingonvecka eller vara känslig för att störa sig på omoget språk i en nyhet. Tycker nog det säger mer om många här än vad det säger om oss som klagar

Medlem
Skrivet av mrmanman:

Finns det någon idé med att klaga?

Om man inte klagar hur ska dom då rätta till sina fel?

Medlem

Bajs.

Så. Nån som vill bli upprörd på mig?

Sluta tjafsa. Tack.

Asså seriöst, Dragunov SVD är så sjukt sexig. Ville bara säga det.
Detta blir absolut ett köp!

Medlem

Personligen, bryr jag mig inte om dedikerade servrar men jag förstår att folk är besvikna. Detta till trots så tycker jag att IW är ett föredöme i spelbranschen. De berättade det innan spelet släpptes, nästan en hel månad innan release. Hur många andra företag hade gjort det? Jag tror att de flesta hade satt en liten lapp på förpackningen eller inte ens det!

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Jag respekterar consol spelare och casual gamers, men när dom utalar sig så dumt som du gör då går jag upp i taket, Consol är igentligen för IDIOTER eller arkad spel såsom crash bandcot super mario tekken m.m, Men när man krossar över till fps spel utan mus, då har det gått för långt.

Ja, jag vet inte med er andra, men jag känner mig väldigt respekterad nu.

Äsch, det är massa tjafs om MW2 hela tiden, och 1% av alla som skulle ha köpt det kanske inte kommer köpa det, men så mycket PR som dom har fått lär dom täckt förlusten.

Owe
Medlem

Faan vad det ser ballt ut!
Givet köp för mej. Förstår inte varför alla gnäller om priset då nya spel kostar så... No?

Sedan skiter jag i dedikerade servrar då jag bara är intresserad av storyn.

Medlem
Skrivet av Nordicus:
Skrivet av WaltX:

Det är ju bara löjligt att ni avbokar spelet endast för dedikerade servrar. Sluta larva er grabbar.

Varför ska PC spelare stödja ett företag som inte stöder sina PC kunder?

Det där är skitsnack... Så dom släpper inte ett spel som(om det är något som föregångaren) har en ruskigt skön singleplayerdel, multiplayerdel som är grymt kul att spela i timmar i sträck(dedikerade servrar har fan inget med spelglädje att göra, sluta gnäll), spelet släpps inte ens till PC eller? Det är inte grafik som pressar en PC till gränserna för att få realistiska miljöer? Du kan alltså inte göra något med spelet om du får tag på det till PC?

Snacka inte skit om att dom dissar PC spelare bara för du inte kan sitta och farma exp till nästa rank på din favorit 5ms server med samma noobs dag in dag ut... Sluta gnäll och håll käft om ni tänker köpa eller ej, vissa kommer köpa spelet och vissa kommer inte köpa det, WHO GIVES A SHIT?!

Låt folk slippa era gnälliga kommentarer varje gång man spanar in någon nyhet/skärmdump/trailer på något som ser ut att bli ett steg framåt i spelutveckling.. Change is good.

123
Skriv svar