Playstation 2 firar nio år

Robot
Medlem
Playstation 2 firar nio år

PS2 e fan klassic!


signatur

B lup

Inaktiv

THE CAKE IS A LIE!!

Medlem
Medlem

Ja uja sådan har man ju allt. Undra om man inte ska ge den en present.

Medlem

Ett sådant ställ ville jag alltid ha, men köpte spel för pengarna varje gång jag tänkte köpa det.

Inaktiv

Jag har min gamla PS2 kvar, och jag har även ett ställ. Kebbe kan ta en titt på tradera, de förekommer där ibland till bra pris.

Imponerande att PS2 fortfarande säljs och tillverkas efter 9 år, dessvärre dog konsollen för "gamers" redan för 2-3 år sedan. Det som kommer ut till den idag är ju mest bara simpla casual-spel.

Fina minnen har jag med konsolen och jag hoppas att PS3 börjar komma upp i samma fina spelutbud framöver med.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem
Medlem

Var 'sjuk' från skolan den dagen när jag cyklade iväg och hämtade GTa3. Satt nog med öppen mun resten av kvällen.

Medlem

Välförtjänt! Det är verkligen en riktigt bra maskin.

Inaktiv

minnen


signatur

[/5] "powernap over"

Medlem
Skrivet av GDJb:

Var 'sjuk' från skolan den dagen när jag cyklade iväg och hämtade GTa3. Satt nog med öppen mun resten av kvällen.

HA HA! ja vilka minnen man har, fy fan va man har spelat på den konsolen

Medlem

Det är väl närmare 10 år?

Mars 2000 lanserades den enligt Wikipedia.

Medlem

"och om jag inte minns fel är motsvarande siffra för Europa runt 70 miljoner"
Vad är det för journalistik?

Medlem

Lätt det bästa konsol köpet jag gjort.

Medlem

Skulle vilja att ps2 spel börjar säljas på psn.

Medlem
Skrivet av DirtyAnders:

Imponerande att PS2 fortfarande säljs och tillverkas efter 9 år, dessvärre dog konsollen för "gamers" redan för 2-3 år sedan. Det som kommer ut till den idag är ju mest bara simpla casual-spel.

Säg inte det! För gamers finns det ju en uppsjö av gamla bra spel som man kanske missat för att man kanske inte haft råd eller liknande. Nu kan man ju hitta klassikerna billigt och äntligen spela ikapp sig om man valde Xbox eller GameCube under förra generationen.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av jehuty:

"och om jag inte minns fel är motsvarande siffra för Europa runt 70 miljoner"
Vad är det för journalistik?

"Jag hann inte kolla upp det just då" men siffran är, enligt wikipedia, 48 miljoner för Europa.


signatur
Medlem

jag har utrustat min ps2a med
nätverkskort,
komponent kabel ,
av adapter,
buzz buzzers,
SingStar®-mikrofonpaket,
DVD Fjärrkontroll ,
Multitap ,
EyeToy-USB-kamera ,
Memory Card (8MB) 2 stycken,
Analog Controller (DUALSHOCK 2),
USB Headset

Det var nog allt


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Grattis Ps2 !

BME
Medlem

åhh, jag skulle få den i födelsedagspresent 2000, men fyllde år bara en vecka efter release och den var helt slutsåld överallt.
Så en dag tidigt i februari 2001 en lördagsmorgon så knackar farsan på och kommer in i rummet med en kasse, han hade tydligen varit på COOP och sett att de hade PS2:an så han köpte den till mig, så jävla underbart, hade köpt TTT och SSX i förväg


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

BME
Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av jehuty:

"och om jag inte minns fel är motsvarande siffra för Europa runt 70 miljoner"
Vad är det för journalistik?

"Jag hann inte kolla upp det just då" men siffran är, enligt wikipedia, 48 miljoner för Europa.

Måste upprepa tidigare persons protest
Wikipedia = / = journalistik


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Äger två PS2:or och tycker att dem fungerar jättebra. Hoppas att PS2:an överlever nästa år också då.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

nioårsjubileum!

Inaktiv

Grattis, hoppas dom fortsätter släppa spel till sin ps3;a efter ps4 har kommit ut

Inaktiv
Skrivet av DirtyAnders:

Jag har min gamla PS2 kvar, och jag har även ett ställ. Kebbe kan ta en titt på tradera, de förekommer där ibland till bra pris.

Imponerande att PS2 fortfarande säljs och tillverkas efter 9 år, dessvärre dog konsollen för "gamers" redan för 2-3 år sedan. Det som kommer ut till den idag är ju mest bara simpla casual-spel.

Fina minnen har jag med konsolen och jag hoppas att PS3 börjar komma upp i samma fina spelutbud framöver med.

Släpptes ett ordentligt RPG spel i år med vad jag har hört en duktig svårighetsgrad på.
Det är mycket spel som Singstar och den typen, men det finns fortfarande tillverkare som gör seriösa spel till den, men iofs är det ungefär ett 10tal per år.

1
Skriv svar