Byt ras i World of Warcraft

Robot
Medlem
Byt ras i World of Warcraft

haha De mjölkar verkligen kids på pengar...

Medlem
Skrivet av lordsinner:

haha De mjölkar verkligen kids på pengar...

Jag kan inte säga annat än att jag håller med


signatur

PSN:Eric_says

Inaktiv
Skrivet av lordsinner:

haha De mjölkar verkligen kids på pengar...

verkligen! allt kostar riktiga stålar ju, sjukt! dessutom är spelet föråldrat så jag fattar inte hur blizzard har mage att ta ut avgifter för sånt!

Medlem

Tråkigt, nu saknas väl bara att man kan köpa sig till en högre level..

Medlem

Inte bara det, men typ 200:- för varje "change" man gör.

Fan hade dom tagit 50:- hade det ju iaf varit mer humant.

Medlem

Tror att de vill tjäna så mycket som möjligt för att när de annonserar sitt nya hemliga MMO, och när det väl kommer... Så kommer många lägga ner med WoW o gå över till det nya istället...

Medlem

Hur många är det som spelar WoW fortfarande? La av under tbc

Medlem
Skrivet av kebbe:

Tråkigt, nu saknas väl bara att man kan köpa sig till en högre level..

Ja vänta du bara, kommer nog snart

Medlem
Skrivet av pungski:

Hur många är det som spelar WoW fortfarande? La av under tbc

2-3 stycken i alla fall


signatur

SneL fezt heSt

Inaktiv
Skrivet av pungski:

Hur många är det som spelar WoW fortfarande? La av under tbc

Måånga.

Medlem
Inaktiv

Asså Blizzard förstör ju WoW! Det är lättare att nå nivå maxleveln. Sen försöker dem bara tjäna pengar på allt. Fy fasiken vad less jag blir på Blizzard... Usch!

Inaktiv

LOLZ

Medlem

Men byt inte ras då, byt inte server, byt inte namn. För dom som vill är valet bra, att det kostar pengar är säkerligen först och främst för att inte alla ska göra det när dom känner för det.

Medlem

Håller med Seppuko. Ser inte problemet med det hela. Det är som sagt frivilligt och om man inte vill göra det så är det väl bara att låta bli? Det är smart av Blizzard från ett ekonomiskt perspektiv. Om man kan ta ut en hög avgift, varför inte göra det? Folk som vill ha tjänsten betalar. Så är det med allt som inte är livsnödvändigt egentligen. Tycker du att en sak är dyr, så är det bara att låta bli.

Medlem
Skrivet av pungski:

Hur många är det som spelar WoW fortfarande? La av under tbc

Sisådär 11 miljoner.

Skrivet av ThomasT:

Håller med Seppuko. Ser inte problemet med det hela. Det är som sagt frivilligt och om man inte vill göra det så är det väl bara att låta bli? Det är smart av Blizzard från ett ekonomiskt perspektiv. Om man kan ta ut en hög avgift, varför inte göra det? Folk som vill ha tjänsten betalar. Så är det med allt som inte är livsnödvändigt egentligen. Tycker du att en sak är dyr, så är det bara att låta bli.

Word.

Medlem

Hur fan folk orkar med det här spelet fortfarande är för mig ett mysterium.

Inaktiv
Skrivet av ThomasT:

Håller med Seppuko. Ser inte problemet med det hela. Det är som sagt frivilligt och om man inte vill göra det så är det väl bara att låta bli? Det är smart av Blizzard från ett ekonomiskt perspektiv. Om man kan ta ut en hög avgift, varför inte göra det? Folk som vill ha tjänsten betalar. Så är det med allt som inte är livsnödvändigt egentligen. Tycker du att en sak är dyr, så är det bara att låta bli.

Men samtidigt betalar man redan den obligatoriska måndskostnaden. Känns lite oschysst mot spelarna att sedan ta betalt för minsta lilla.

Medlem

Jag älskar hur det kommer dussintals personer och bidrar med välskrivna konstruktiva inlägg som "lol wow suger vem fan vill spela det" till diskussionen varje gång en WoW-artikel läggs upp.

Bli$$ard. Dom kan väl köpa sig en nation snart?

Medlem

men nyllen, tjänsten är skitbra för dom som vill utnyttja den? spelar ingen jävla roll alls i spelet.

Medlem
Skrivet av notwist:

Hur fan folk orkar med det här spelet fortfarande är för mig ett mysterium.

Hur fan folk orkar med att klaga på WoW fortfarande är för mig ett mysterium.

Medlem

Nice får iaf mig att prova igen, gillade min priest men humans var ju förjävla fula. Så ska göra om till undead och prova spelet och se vad som hänt sen sist.


signatur

//mvh

Inaktiv

lol dom på blizzard är mjölkare, tar betalt för sina tjänster, wtf is up with that haha.

Medlem

Ni människor här är så fruktansvärt löjliga att man blir aldelles gråtfärdig.

Medlem

Jag hatar Blizzard, dom ska fan ha en påse guldmynt för precis ALLT dom gör! Du kan byta kön å designa om din gubbe gratis i Aion t ex, kostar väl bara in-game pengar.

Blizzard kan suga min ***


signatur

Game long and prosper

Medlem

Men herregud kan ni nyansera era åsikter lite.
Blizzard lägger till en extratjänst som varken gör från eller till för de som vill fortsätta harva på som vanligt.
Skulle denna tjänst erbjudas gratis hade Blizzard suttit med miljontals prenumeranter som önskar ett rasbyte på sina karaktärer.
Enkel matematik: Säg att 5 miljoner spelare vill byta första dagen på iaf 2 utav sina karaktärer. Det är ett byte på 10 miljoner karaktärer. Säg att det tar 3 minuter (godtyckligt) att behandla en anmälan av byte och genomföra detta byte för en administratör på Blizzard. Det ger Blizzard en arbetsbörda på 30 miljoner minuter = 57 år. En hög kostnad för Blizzard.

Medlem

Precis, spelet var aldrig gjort att man skulle kunna byta sida eller ras från början. men när en viss procent andel av de 11-12? miljoner Aktiva konton vill kunna, så gör dom en tjänst utav de. För att alla inte skall kunna byta sida och ras när det känner för det utan det kostar.

Att påstå att dom mjölkar är att ta i. Vill du inte ha tjänsten så vad gnäller du om?

Hellre att dom kan byta sida/ras för en viss peng än att de slutar spela för att de inte orkar spela upp en ny karaktär.

Själv tycker jag detta är jätte bra. Och det lär då återföra fler spelare än vad som skulle sluta tack vare denna tjänst.

Medlem
Skrivet av Javas:

Jag hatar Blizzard, dom ska fan ha en påse guldmynt för precis ALLT dom gör! Du kan byta kön å designa om din gubbe gratis i Aion t ex, kostar väl bara in-game pengar.

Blizzard kan suga min ***

Ja vad hemskt ica tar ju betalt för min mat också skandal!!!


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

123
Skriv svar