Left 4 Dead 2 - sen demoförsening

Medlem

Hm går ju inte ens att starta spelet. Måste vara överbelastat..

Medlem

Gick alldeles utmärkt för min del.

Medlem

Jaha. Nu har vi spelat de de demot. Vad ska vi göra nu? XD

Inaktiv

Har nu testat både PC och Xbox versionen. Det Kändes som att dom hade lagt till mer grejer i PC versionen även om jag tyckte det var snyggare när man spelar i Full HD på Xboxen Blir nog ett köp på PC mest för att Xbox-spelen kostar typ 200 kr mer.

Inaktiv

Demot var kul men spelet frös hela tiden, en gång så fick jag crash to desktop. Kör med ett Nvidia 8800GT grafikkort så jag ska klara av detta ganska bra, dock hjälpte det inte även om jag drog ner grafiken. Nån som provat demot med ett likadant grafikkort eller vet vad som är fel? Hittade inga nya drivrutiner att ladda ner och multicore rendering är avstängt.


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

Verkar vara bra optimerat. Låg konstant över 100 fps med allt på max.

Medlem

Laggigt men roligt


signatur

Metal is best served heavy.

Inaktiv

signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

fyfan vilket awesome spel!

spitterns rosa uppdragna stringtrosor gör detta spelet till årets spel

Medlem

... och här har jag köpt L4D2, och idag flyttar jag. Och ingen uppkoppling på nån vecka (minst)... det här är hårt. HÅRT I TELL YOU!

Medlem

Mkt kul!!!

Vilka jävla vapen asså... Galet många.

Gillade dock den dystra känslan i 1:an. Mörkare på nått sätt. Men kan ju helt enkelt vara att det pågick på nätterna hahaha. Doh! :X

Medlem

Nice som fanken, även om man var tvungen att Preloada två gånger, dekryptera och sedan uppdatera...

Inaktiv

ska vi spela lite tillsammans eller?

Medlem

Ni kan hitta mig på namnet Stockholmare, inge idé att adda mig som lillbrorsan eftersom det finns flera :<

Inaktiv

mitt stemacc är jesperp95. men mitt nick är barbapappa. adda mig gärna. jag kör med mic.

Medlem
Skrivet av Red_warning:

Laggigt men roligt

Dags o skaffa ny burk/Internet connection?

Dock håller med det är skoj o spela... Stämningen är bättre än i ettan, dock man kan inte uttrycka sig förens man har set själva spelet.

Medlem

kan bara tillägaa att om man har 1:an på Steam får man den också tidigare.

Skriv svar