Tredjepersonsläge i Modern Warfare 2

Robot
Medlem
Tredjepersonsläge i Modern Warfare 2

"Nämen, va häftigt!! Nu tänker jag köpte MW2 bara för det!!" / end ironi

Medlem

Varför ska de ha med ett tredjepersonsläge? Låter ju bara sunkigt för ett cod spel.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Kan väl vara kul om man gillar 3rd person mer.

Vad i helv... Vad har hänt med Infinty Ward? Inga Ded. servrar, matchmaking, DEATH STREAKS (ja det är sant de belönar spelare som dör för mycket:() och nu tps läge, Har någon elak typ hjärntvättat dem, förgiftat dem för hur i HELVETE kan de fucka upp ett spel så HÄR!

Vad har hänt med världen, Jag vet ta mig fan inte om jag ska skratta eller gråta:evil:


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av The flying Meatball:

Vad i helv... Vad har hänt med Infinty Ward? Inga Ded. servrar, matchmaking, DEATH STREAKS (ja det är sant de belönar spelare som dör för mycket:() och nu tps läge, Har någon elak typ hjärntvättat dem, förgiftat dem för hur i HELVETE kan de fucka upp ett spel så HÄR!

Vad har hänt med världen, Jag vet ta mig fan inte om jag ska skratta eller gråta:evil:

Framgång det är vad som har hänt dem.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Tredjepersonsvy, åh vad fint... passar säker konsollgenerationen ännu bättre när de kan se sin fina gubbe med !


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Varför ska de ha med ett tredjepersonsläge? Låter ju bara sunkigt för ett cod spel.

Precis vad jag tänkte. Tredjeperson passar verkligen inte in i det FPS som är Call of Duty. O.o

Medlem
Skrivet av The flying Meatball:

Vad har hänt med världen, Jag vet ta mig fan inte om jag ska skratta eller gråta:evil:

Varför begränsa sig till det ena eller det andra.

Medlem

ja snart kommer väll dom ut med att man ska rädda en prinsessa å att de är Bowser som är slut boss // ironi

Medlem

Kommentarerna genomsyras verkligen av bitterhet så fort någon nyhet anbelangar CoD nu. Tråkigt tycker jag. Jag förstår er vad gäller dedikerade servrar.. men kan någon förklara för mig vad det är som är så dåligt med MÖJLIGHETEN till att kunna spela i TPS? Själv kommer jag köpa spelet, och förhoppningsvis njuta därefter.

Medlem

Jag är i alla fall sugen på spelet. Trist med multiplayern dock..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Ska pc versionen ha konsol priser lr?
Någon måste gå till utgivaren och förklara att man inte betalar mer än 450 spänn för ett nytt pc spel.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Inaktiv

Asså, varför gråter alla, angående TPS iaf, man kan välja att lira på servrar med TPS och servrar med FPS, vad är problemet? är väl bara att välja vilket man vill lira, är väl bara roligt att det finns fler alternativ man kan testa.

Medlem

Hur jag såg fram emot MW2 för 6 månader sedan :
Hur jag ser fram emot MW2 nu : ...meh...

Medlem
Skrivet av RobDap:

Asså, varför gråter alla, angående TPS iaf, man kan välja att lira på servrar med TPS och servrar med FPS, vad är problemet? är väl bara att välja vilket man vill lira, är väl bara roligt att det finns fler alternativ man kan testa.

nej men saken är den är att det låter så löjligt.. är det ett försäljar argument eller?

Medlem

Asså det är som att Infinity Ward gör ALLT för att göra spelarna arga, typ "shit nu har vi skapat ett skitbra spel som sålde skitbra, ska vi testa något nytt med nästa spel eller? Vi kör en sequel och hypar den skitmycket men sedan förstör vi bara spelet mer och mer för att se hur mycket rage vi kan få från communityn" 0o Detta är fan helt efterblivet.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Sweet. Då blir det nog ett köp iaf.

Medlem

lol, känns inte som ett köp längre. kan ju lika gärna lira cod4

Medlem

Hörde någon stans att cefen för IW nu är inte samma som var för COD4 tipar på att den ny snubben är Köpt av konsol jättarna.

Mest förbannad är man för att dom vill att vi skall pynta 60euro för att BETA testa deras system.

Dom är idioter som inte kommer med mer konkret info om hur deras SERVERs kommer att funka.

Må spelet vara BRA men ändå en BIG jäkla FAIL.

Medlem

WOHO nice fan..gillar gears of war som fan så varför inte med ännu ett alternativ..GOTT MOS..längtar som i helvete till release :D:D:D

Medlem

Det är sådant här de lägger ned utvecklingstid på istället för serverbrowsers.

Tidigare skämtade jag om att de skulle implementera coversystem och aimbot... nu skulle jag inte bli förvånad om de gjort det.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

sönderkonsollat javisst

men i tredjepersonsvy så kan man säkert få exklusiva DLCs när man prebookar, eller så får man köpa nya kläder till sin stridsgubbe senare, vilken lycka!

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Det är sådant här de lägger ned utvecklingstid på istället för serverbrowsers.

Tidigare skämtade jag om att de skulle implementera coversystem och aimbot... nu skulle jag inte bli förvånad om de gjort det.

Haha eller hur! Infinity borde belönas med en stor WTF stämpel av fz eller något, vilka pajjasar..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av RobDap:

Asså, varför gråter alla, angående TPS iaf, man kan välja att lira på servrar med TPS och servrar med FPS, vad är problemet? är väl bara att välja vilket man vill lira, är väl bara roligt att det finns fler alternativ man kan testa.

Problemet är att IW lagt ner utvecklingstid på att implementera ett valfritt TPS läge istället för att fixa en ordentlig serverbrowser och vitala funktioner för clan-warfare.

Det här spelet såg mycket lovande ut efter succen med CoD4, men nu så är jag ytterst tveksam till att det skulle vara värt mina pengar. Blir till att ladda ner det illegalt från torrentbytes och spela igenom innan jag ens överväger att spendera pengar på det.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Brukar försöka att inte vara negativ men det är sorgligt hur ett av världens bästa PC-spel (Call of Duty) har gått och blivit ett konsol-lir. Hoppas bara att kraften är lagd på det som vi PC-spelare prioriterar och att det är konsol-spelare som får lida med buggar och liknande!

Medlem

3e person vyn är anpassat för konsolkidsen och det går ju som sagt o ställa in.
60€ är för konsol, kostar 420:- på PC

Medlem

The fail is strong in this one


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Vad fan gnäller ni om? Det är högst frivilligt.
Större risk att jag kommer köpa detta till xboxen nu iallafall.

Medlem

ATTENTION EVERYONE!

Klaga inte på det här! Det kan vara en kul grej; lite som oldschool mode i CoD4. Ni behöver inte vidröra skiten om det verkar sämst! Ingen kommer kunna slå på TPS i ett vanligt game!

Fortsätt klaga på dedi istället, för det är fan av betydelse

123
Skriv svar