Spana in nya Bioshock 2-rullen

Robot
Medlem
Spana in nya Bioshock 2-rullen

Trevligt, lite för mycket ös kanske?


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Mums, mös redan förra veckan över GTTV och deras reportage från 2K, och denna nu. :heart:
Kommer gå upp i limning innan det är release!8)


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Helsike! Jag skulle kunna sälja min kropp om jag kunde få hela spelet nu

Medlem

jaha, så man är en big daddy i b2?

Medlem

Tycker att BioShock är ett underbart spel (även om jag inte har tagit mig i kragen och lirat klart det än), men tvåan har jag inte mycket intresse för. Vet inte vad det är, men spelet känns bara platt och tråkigt. Ingenting som lockar mig tyvärr.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Helt underbart! Blir bara mer och mer sugen för varje film jag ser.

Katana: Jo, man är "den första" Big Daddy, som är smartare och bättre än de som kom senare.

Medlem

Suck... Verkar som de missat totalt vad det första spelet blev älskat för. Mystiken och berättelsen. Usch, här verkar bara vara Pang på o ös som bara fan... Tråkigt.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Jag älskade 2:an de va helt underbart spel.. men detta sur sjukt tråkigt ut dom kommer la satsa på multiplayer delen mer än SP delen ja hatar sånt! :(/

Medlem
Skrivet av FunnX:

Jag älskade 2:an de va helt underbart spel.. men detta sur sjukt tråkigt ut dom kommer la satsa på multiplayer delen mer än SP delen ja hatar sånt! :(/

Ska ju passa alla vettu, får inte sticka ut det minsta och försöka vara ett uns orginell, då blir det pannkaka för dem.


signatur

Retro.

Medlem

Ser lika tråkigt ut som 1an


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ettan var en blek kopia av System Shock 2. Pangpangpang, linjärt intill döden, lika svårt som att andas.

Ett par underbara minnesvärda scener och karaktärer, visst. Men själva spelupplevelsen var dödstrist.

Medlem
Skrivet av Flatline:

Ettan var en blek kopia av System Shock 2. Pangpangpang, linjärt intill döden, lika svårt som att andas.

Ett par underbara minnesvärda scener och karaktärer, visst. Men själva spelupplevelsen var dödstrist.

inte kört systemchock2, men jag har lite samma uppfattning, körde lite på ps3, men tröttna.
det finns lite tuffa ideer med spelet och steampunk är väl uppskattat, men det är bara en vanlig shooter.

Medlem

Tyckte ettan va riktigt bra, så får se om de blir ett köp av tvåan. Kanske inte direkt vid släpp, men framåt våren kanske.

Hoppas dom putsat lite på svårigheten i spelet, och de enformiga hack-ettaperna (alldeles för lätta och för många). Blev mest drygt me tiden o stanna o hacka ett kassaskåp mitt i stridens hetta. Styrningen kändes rätt stel me, som o sitta på en panzarvagn, förmodligen en halvmedioker portning. Sämst va nog endå animationerna, som va riktigt kassa, hackiga och onaturliga som attan.

Men känslan, storyn och den inlevelsen man fick i spelet styr ändå betyget upp i topp. Men visst finns de svagheter i spelet, absolut.

Lite enformiga miljöer me?

1
Skriv svar