Champions Online gratis i helgen

Robot
Medlem
Champions Online gratis i helgen

Ja dom har väl inget val, dom måste ju försöka få spelare till sitt skitspel.


signatur
Medlem

Skitspel? Skitkul säger jag, obalanserat? Who gives a fuck? Karlar i trikåer med superkrafter blir aldrig tråkigt

Medlem

Det är ett bra spel.

Medlem

Gissar att man kommer spendera timmar att skapa sin karaktär bara för att spela spelet i 15min och tröttna, precis som det var i City of Heroes.

soi
Medlem

Spelet är helt okey, gillar att man kan träna ut i vad man vill och att man kan respecca om allt, dock är de dyrt som tusan men iaf!

Medlem

Ett skitkul spel i små doser. I like

Medlem
Skrivet av TheTemplar:

Gissar att man kommer spendera timmar att skapa sin karaktär bara för att spela spelet i 15min och tröttna, precis som det var i City of Heroes.

Haha you said it!

Jag köpte spelet för lite över en månad sen. Kunde sitta hur länge som helst och grejja med min hjälte, men sen när man väl spelar så faller det platt efter någon timme. Jävligt synd, men men. Antar att MMO inte är något för mig längre.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Nä, inge Batman wannabe avatar för mig inte. Jag började med DDO Unlimited igår så jag har mmo så det räcker


signatur

Game long and prosper

Medlem

Javas: DDO är väldigt bra, håller helt klart med dig. Samlade ihop 400 poäng och köpte ett map pack precis. Dock ska jag prova och se om det här kan vara något, om inte annat så är det lite gratis variation i två dagar.

Medlem

Det är ganska schysst men inte fantastiskt. Det känns fortfarande inte färdigt. I och för sig känns nästan aldrig MMO:n färdiga då de släpps.
Tycker man ska passa på att testa nu då det är gratis i alla fall.


signatur

Sol är bäst på radio.

Medlem

det är vassare än city of heroes iaf och bara det är en förbättring.

men jag tror man har mer behållning om man kör i grupp och är med i ett guild trots att det är relativt enkelt att köra solo

Kör dock det väldigt casual och har skoj när jag väl kör så denna ligger kvar på resub men aion som jag också har köpt blir ingen resub nu när 30dagarna har gått ut.

Sen har jag dragon age på g och torchlight om några timmar så hinner inte köra så mycket mmo lir


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Blev väldigt besviken på det här, verkade så lovande. Nu är det lord of the rings online, AION och World of warcraft som gäller för min del. Kan ju alltid hoppas att de kommer att förbättra Champions online.

Medlem

Hade tänkt prova hela helgen, men tröttnade efter några timmar. Visst, det är skoj att det finns många Powers att leka med och visst är det kul att forma sin Champion, men själva spelande är urtråkigt och buggigt. Återvänder till DDO illa kvickt.

Medlem

Hur kommer jag igång? Får aldrig spela.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

1
Skriv svar