Left 4 Dead 2-demo idag

Medlem
Skrivet av Vapendragaren:
Skrivet av sorksat:

Left 4 Dead 2 Early Demo Access

October 28 @ 07:00am

Vart hittade du den infon? Blir fett sur om det är sant...

Left 4 Dead 2 Early Demo Access

October 28 @ 07:00am

Early access to the Left 4 Dead 2 demo begins for users that have pre-purchased via Steam or at participating retailers.

http://steamcommunity.com/games/L4D2/events/55327883716288366

Medlem

Fyfan vad svinigt Valve!!! Komma här och spotta förväntansfulla fans rakt i ögonen och så pass sent försena ett demo som alla förladdat oxå! Skamligt!!!

Så gör man bara inte.. Ljuger konsumenter rakt i nyllet...

EDIT

Haha, ett kul citat från en snybbe från steampowered -forumet:

"Maybe Gabe thought that the red button was food..."

Medlem

När spelarna börjar bitcha över att det inte släppts tillräckligt mycket gratis innehåll, även om faktiskt släppts en del, kanske det vore på sin plats att lägga ned det här med att släppa extra innehåll gratis helt och hållet.

Nu är jag inte intresserad av att spela uppföljaren till skräpspelet som var L4D, men som flera andra påpekat så är det fullkomligt ologiskt att släppa demon till de som redan köpt spelet. Även om det endast gäller några dagar före alla andra får den.

Medlem

Trevligt, XBOX360 får spelet före oss på dagen, och sen skjuts spelet upp på våran sida.

Har alla spelbolag börjat skita i PC-användare? :<

Medlem

Life... Heh... Ain't it a bitch?

Medlem

jaha så de jag har fått höra från några källor är att det är "tekniskt problem" stämmer detta?

Medlem
Citat:

EDIT

Haha, ett kul citat från en snybbe från steampowered -forumet:

"Maybe Gabe thought that the red button was food..."

Jo då det stämmer!

Inaktiv

Det skulle vara kul om sverige kunde sänka priset på Xbox 360 spel. Jag kommer absolut inte lägga ner 599 kr på ett spel som är exakt som ettan fast mer vapen och några enstaka nya zombies. Tyvärr Valve. Epic fail 4 dead.

Medlem

Demot ska tydligen ha blivit uppskjutet till imorgon, så vi får vänta ett tag till precis som alla andra

Medlem

Hur kan man kalla det för demo om man måste ha pre-ordrat spelet? Undrar bara

Medlem

Du måste inte ha pre-ordrat det grejen är det om man har gjort det, så får man spela demot en vecka före dom som inte har gjort det.

Inaktiv
Skrivet av lillbrorsan:

Demot ska tydligen ha blivit uppskjutet till imorgon, så vi får vänta ett tag till precis som alla andra

Konstigt, jag kunde skriva in koden lite tidigare idag och ladda hem skiten. Ha inte för höga förväntningar

Inaktiv

Ser ut som vi får vänta ända tills ikväll IGEN X/ ¤!$@$#¤#%"¤#% VALVE"!#¤"#¤"%"£$@
http://steamcommunity.com/games/L4D2/events/55327883716288366...

Inaktiv
Skriv svar