Interstellar Marines filmat

Robot
Medlem
Interstellar Marines filmat

hajar med ben=win

Medlem

för min del är spelet ointressant då jag saknar all sorts intresse för hajar på ben, men jag hoppas för våra nära grannar att de en dag lär sig prata utan sked i munnen och att det här spelet får en investerare eller två

Medlem

Haha, det jobbiga är juh att det faktiskt ser riktigt grymt ut.. men jag har sjukt svårt att ta muterade hajar på allvar ><

Sen kanske man slåss för mutanthajernas överlevnad iofs, jag har ingen aning.. kul skit hursom \o/

Medlem

Hajar med ben, zombies, hobbits, same shit diffrent name folk är bara tröga hoppas de lyckas iaf


signatur

AYY LMAO

Medlem

Wihow nu vart jag lite mer intresserade faktist:D Ser rätt häftigt ut!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Var det ED-209 jag såg där i filmen?

Pansarknekt
Skrivet av Fairfax:

Var det ED-209 jag såg där i filmen?

Ja.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Dåliga filmer dom släpper.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Skönt att alla whinar över hajarna när det är ett företag som äntligen försöker göra ett PC spel... För övrigt tycker jag det är genialiskt med hajarna.


signatur

---
Boo!

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Dåliga filmer dom släpper.

Håller med. Antagligen har dem inte så mkt att visa upp, verkar vara kvar på samma ruta som för flera månader sen när förra videon dök upp

Gillar hajar. Gillar ben.

Medlem

Har följt detta spel ett tag och det ser riktigt nice ut, var inne i The Vault i förrgår och kollade lite

1
Skriv svar