Robot
The Saboteur

Pandemic Studios går från Star Wars-licenser och legosoldater till att återskapa ett nazistockuperat Paris under andra världskriget. The Saboteur skulle lätt kunna avfärdas som en Grand Theft Auto-klon men spelet har mer att erbjuda än så. Efter en resa till kärlekens huvudstad berättar vi vad.

#the-saboteur, #pandemic-studios, #de-blob


Medlem
Saboteur - ett GTA i Paris?

Det kan ju bli kul det här låter det som.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

låter kul, men jag skulle nog föredra ett Red Faction i paris! hur många slägg-slag tar det att rasera eiffeltornet?

Medlem
Medlem

Nej tack inte Red Faction i Paris.. Red Faction är skit.
GTA IV: Paris låter däremot underbart!


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Ricken:

låter kul, men jag skulle nog föredra ett Red Faction i paris! hur många slägg-slag tar det att rasera eiffeltornet?

Med Red Factions fysik så förmodligen runt 2-3

Medlem

Håller med, bra förhandstitt FZ!

Medlem

Bra preview FZ, men ärligt talat... skygglappar för burleskdansösernas bröst? Säg inte att ni också försvarar moralpaniken borta i det stora landet i väst. Bröst är väl helt naturligt och gör sig väl i spel som handlar om kvinnokarlar. Men en bild på någon som skjuts i huvudet har ni inga problem med?

Medlem

Ser ut att bli ett riktigt intressant spel.

Dock håller jag med Luiga att det är otroligt fånigt att ni har censurerat ett par bröst i spelets bildarkiv när olika sorters våld och otrevligheter visas öppet på sidan i både bild och filmformat.

Medlem
Skrivet av Drapan:
Skrivet av Ricken:

låter kul, men jag skulle nog föredra ett Red Faction i paris! hur många slägg-slag tar det att rasera eiffeltornet?

Med Red Factions fysik så förmodligen runt 2-3

Vad snackar du om? Finns ingen större byggnad på Red Faction som rasar av 2-3 slag. OT spelet ser underbart ut.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Dom vibbar jag får från spelt får mig mer att tänka på Thief än på GTA


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Redaktör

Luiga: bilderna är officiellt pressmaterial, ingenting som vi framställt, redigerat eller censurerat.


signatur
Medlem
Skrivet av FZ:

Newsflash - gasfyllda jätteballonger brinner av bara helsike .

Newsflash: Det var inte pga gasen som Hindenburg fattade eld. Zeppelinare är troligtvis fortfarande ett av de säkraste sätten att färdas i luften.
Även om vätgas är farligare än helium som normalt sett användes i zeppelinare, och som kunnat självsläcka branden, så har det uteslutits att branden startade som gasbrand.
Det var snarare den riktigt puckade idén att tillverka höljet av bommulstyg indränkt i fernissa och sedan glömma bort tanken att först jorda zeppelinaren vid markkontakt.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Blir nog ett garanterat köp. Verkar ju helball.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av HYBRiS:
Skrivet av FZ:

Newsflash - gasfyllda jätteballonger brinner av bara helsike .

Newsflash: Det var inte pga gasen som Hindenburg fattade eld. Zeppelinare är troligtvis fortfarande ett av de säkraste sätten att färdas i luften.
Även om vätgas är farligare än helium som normalt sett användes i zeppelinare, och som kunnat självsläcka branden, så har det uteslutits att branden startade som gasbrand.
Det var snarare den riktigt puckade idén att tillverka höljet av bommulstyg indränkt i fernissa och sedan glömma bort tanken att först jorda zeppelinaren vid markkontakt.

Du får nog fråga Pandemic om varför deras Zeppelinare brann väldigt snabbt och fint i spelet.


signatur
Medlem

Låter riktigt bra! Längtar!


signatur

"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."

Medlem

detta är ett spel som har visat sig vara intressantare ju mer man har fått se av det.
jag tror att det får en fyra i betyg här.

Medlem

Kan vara ett riktigt intressant spel detta! Blir att hålla ögonen uppe efter en recension här på FZ å se ifall det är värda sina pengar!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Hmm är ordet som ekar i min hjärna

Medlem

detta spel ska vi ha! det ser nice ut,

Medlem
Skrivet av spiken:

Du får nog fråga Pandemic om varför deras Zeppelinare brann väldigt snabbt och fint i spelet.

Ajo, för det var ju Pandemic som precis mytade att "gasfyllda jätteballonger brinner av bara helsike"

Tycker mest synd om att vi aldrig kommer få se ett snyggt framtidslanskap fyllt av zeppelinare, för att skribenter likt den ovan sprider myter om zeppelinarnas farlighet.
Ah well, vad är väl en bal på slottet.... :S


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av HYBRiS:
Skrivet av spiken:

Du får nog fråga Pandemic om varför deras Zeppelinare brann väldigt snabbt och fint i spelet.

Ajo, för det var ju Pandemic som precis mytade att "gasfyllda jätteballonger brinner av bara helsike"

Tycker mest synd om att vi aldrig kommer få se ett snyggt framtidslanskap fyllt av zeppelinare, för att skribenter likt den ovan sprider myter om zeppelinarnas farlighet.
Ah well, vad är väl en bal på slottet.... :S

Pandemics "gasfyllda jätteballong" brann av bara helsike. Fast jag undrar mest varför de fanns med i spelet, de förbjöds ju sju år innan...

Och ja, det låter som ett drömlandskap. "Adjö älskling, nu tar jag zeppen till jobbet!"


signatur
Medlem

nu blev jag intresserad! innan så var jag bara lite sugen.. nu MÅSTE jag spela det!

Medlem
Skrivet av Tompa:

Luiga: bilderna är officiellt pressmaterial, ingenting som vi framställt, redigerat eller censurerat.

Okej, då förstår jag. Men jag har sett samma bild på andra sajter om The Saboteur utan skygglapparna på. Konstigt att de har två typer av bilder.

Medlem
Skrivet av spiken:

Pandemics "gasfyllda jätteballong" brann av bara helsike. Fast jag undrar mest varför de fanns med i spelet, de förbjöds ju sju år innan...

Och ja, det låter som ett drömlandskap. "Adjö älskling, nu tar jag zeppen till jobbet!"

De beskrev ju i videon att de var medvetna om det men att det var ett designgrepp, bara för att det är så kul med zeppelinare och att det passade bra in i den fantasyatmosfär man skapat i spelet med svartvitt osv.

Zeppelinare finns ju kvar idag, men det finns ju egentligen ingen fördel med dem alls förutom att de är ganska tysta av sig och kan bära rätt mycket last. I övrigt är de väl bara långsamma, stora och obehändiga och vansinnigt svåra att parkera i innerstan.

Medlem

Jaha det kommer till konsol oxo. Slipper man köpa det. Gött


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Hmmm det låter ju Bra

Medlem

Riktigt bra preview!

Jag tror det här spelet kan bli bättre än vad många tror. Jag hoppas det också.

Medlem

Låter och ser intressant ut.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

1
Skriv svar