Film från Star Trek Online

Robot
Medlem
Film från Star Trek Online

Hmm, tror jag såg den där trailern för över 1 år sen faktiskt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

gief beta invite så man får se hur det verkar vara....
synd att de inte hade jean luc picard som intro rösten ;/

Inaktiv

Mäkta gött när utvecklare skiter i dagens teknologi för att så många som möjligt ska kunna köpa det, Inte.

soi
Medlem

Jävlar vilken dålig trailer, man brukar visa de bästa av spelet men detta var nog de sämsta jag sett på länge.

Medlem

Dom lyckades verkligen att shocka en ganska ordentligt.. Såg riktigt nice ut första 5 sekunderna. Sen kom smällen gubbarna såg ju riktigt stela och tråkiga ut samt miljöerna på planeterna this is a no Go! t.o.m animationerna i "Risen" är bättre och då e det inte bra!


signatur

Godspeed

Skrivet av Dumlen:

Hmm, tror jag såg den där trailern för över 1 år sen faktiskt.

Stämmer. Kanske har de försökt "om-lansera" den som den senaste. I vilket fall är det inte den senaste trailern då jag är helt säker på att jag sett den förut, för flera månader sedan minst.

Medlem

Varför klagar folk på grafiken? Den är bättre än de flesta av dagens online spel att ni inte gillar designen är en sak men grafiken såg ut att vara ganska modern.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Men herregud va fult det skulle vara då... och vilken grymt dålig trailer. Stelt, kantigt och Star Wars ripoff... Star Trek Online = Epic Fail


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Det där är en skit gammal trailer.

Pansarknekt

...strives for peace must be prepared for waeeör!... hahaha


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Gammal skåpmat igen, det ser inte lika kul ut längre, de drar ut på det alldels för länge.

1
Skriv svar