Modda Dragon Age: Origins

Medlem
Modda Dragon Age: Origins

Fenomenalt

Medlem
Inaktiv

Ska inte köpa det men jag applåderar detta, finns ju moddar till andra spel som är bättre än dom flesta retail spel och en del som gått retail. Alla spel borde stödja modifiering. +1 för köplust när man kan modda saker man tycker är dåligt.

Medlem

Nu blev det givit köp


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

ja detta var ett väldigt stort plus. det är svårt att köpa ett spel och veta att när man väl klartat spelt så finns det inget annat att göra men med mod möjligheter så vet man att det alltid kommer att finnas lite mer godis att spela

Medlem

Längtar så mycket, synd att min dator är så kass att det får bli ps3-versionen för min del

Medlem
Skrivet av pungski:

Längtar så mycket, synd att min dator är så kass att det får bli ps3-versionen för min del

samma här fast xbox 360. är inte säker på huruvida min dator skulle klara det bra nog eller ej, kanske kör en fuling och laddar hem för o testa... men är det bra på xbox så förblir jag nog nöjd.

samt att det kändes skönt att kunna byta in 2 RIKTIGT gamla risiga xbox360-spel hos gamestop och få dragon age för 1 kr.

Medlem

Gah nu längtar man ju ännu mer...!

Medlem

BioWare FTW.
Jag ska fan skriva en mod... Hade en idé till NWN2 som aldrig materialiserade sig, kanske man har tid och ork att göra det den här gången.....

Kanske blir ett köp ändå då... bara pga moddar.

Medlem

Underbart!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Inte helt fel, inte helt fel alls! Hoppas det blir att par stycken total om-modifikationer om ett par år då!

Älskar Bioware.:heart:


signatur
Inaktiv

Yes! Nu ska det moddas (efter att man har klarat ut spelet såklart ). Så nördig som jag är, så har jag tagit fram ett par rollspelsböcker som man kan ta inspiration ifrån :P.

Har moddat till NWN 1 en hel del innan och detta är ett stort plus för min del, gillar och skapa mina egna äventyr.

Medlem
Skrivet av BlueSam:

Yes! Nu ska det moddas (efter att man har klarat ut spelet såklart ). Så nördig som jag är, så har jag tagit fram ett par rollspelsböcker som man kan ta inspiration ifrån :P.

Har moddat till NWN 1 en hel del innan och detta är ett stort plus för min del, gillar och skapa mina egna äventyr.

För min del får du gärna göra mod av Dragon Age-böckerna "The Stolen Throne" och "The Calling" Skulle sitta finfint Goa böcker är det dessutom.

Medlem

Trevligt, ännu en anledning till att spelet är ett solklart köp. En kraftig och lätthanterlig editor ökar ju speltiden från enorm till oändlig.

Inaktiv

Jaaaaaa!!!!!!

Medlem

Undrar hur länge det dröjer innan första pr0n-modden dyker upp...

Inaktiv

Alltså, inget multiplayer fick jag höra nu. Där dog ju hela drömmen om en PW. Blhä, jävla skit va osugen jag blev på spelet nu.

1
Skriv svar