Veckans hetaste snackisar

Robot
Medlem
Veckans hetaste snackisar

Bojkotta MF2!

Inaktiv

Hmm MW:2 verkar bra ... men jag tycker dem har förstört Match modden..... när man spelar så är det ju som på Xbox:360 !! ... men hoppas det blir bättre än Cod 4 och WaW

Medlem

Jaaaa... En av världens största spelserier lär ju folk bojkotta för en sådan petitess...

Medlem
Skrivet av oskario:

Bojkotta MF2!

you said it sister!

jag lägntar tills det kommer

Medlem

COD och BF börjar se ut som mario och sonic läger gjorde en gång i tiden. Jag hoppas personligen bara att dom tar till sig av klagomålen och att alla vinner på det i slutändan.

Medlem
Skrivet av Waahlis:

Jaaaa... En av världens största spelserier lär ju folk bojkotta för en sådan petitess...

Antar att du menar MW2? Isf så vet du inte vad du snackar om, gissar på att du är konsol fanboy.

Medlem
Skrivet av Waahlis:

Jaaaa... En av världens största spelserier lär ju folk bojkotta för en sådan petitess...

Call of Duty var helt okej, Modern Warfare var helt okej, de andra har varit lite halvmåttliga i mina ögon.
Tycker de är lite väl att säga att de är en av världens största spelserier imo, som att säga att Rick Astley var jäckligt bra artist och släppte bara bra hitlåtar.

De känns som att PC versionen faktiskt kommer bojkottas, då de som lirar dessa typer av spel på PC är mer hardcorelagda. De vill gärna ha laggfritt och servervana vilket dedikerat erbjuder. Sen är de ju bara roligt att de vill att man ska betala mer för mindre innehåll.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Epic fail indeed...

Det finns såååå många spel som måste köpas denna månad och nästa månad! Det finns inte nog med pengar och tid! AARGH!

Allvarligt talat så kommer det ut många bra spel nästa månad (och flera bra spel har släppts denna månad, konsolspel inräknade förstås) så det skulle inte alls förvåna mig om MW2 till PC säljer riktigt uselt efter nyheten om inga dedis.

Medlem

Tycker den hetaste snackisen ändå varit Operation Flashpoint 2-recensionen, som är ett slag i ansiktet på folk som faktiskt bryr sig om spel. DET är "epic fail" om något!

Medlem

Jag skulle vilja bojkotta DX11 och Killzone 3 tror jag då...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av FL3JM:

Tycker den hetaste snackisen ändå varit Operation Flashpoint 2-recensionen, som är ett slag i ansiktet på folk som faktiskt bryr sig om spel. DET är "epic fail" om något!

Haha, sötnos.

1. Det var tre veckor sedan, och har därmed svårt att kvalificera sig för den senaste veckans snackisar
2. Det är en recension, en persons åsikt om spelet. Kanske inte nödvändigtvis din men så länge vi kan kramas ändå så kommer civilisationen att gå vidare.
3. Vi bryr oss om spel, annars skulle inte FZ funnits i 13 år. Om lika många år är jag 40, vi ses då.


signatur
Inaktiv

Bra att det sammanfattas jag hade missat en eller två av dom nyheterna.

Medlem
Skrivet av spiken:

Haha, sötnos.

1. Det var tre veckor sedan, och har därmed svårt att kvalificera sig för den senaste veckans snackisar
2. Det är en recension, en persons åsikt om spelet. Kanske inte nödvändigtvis din men så länge vi kan kramas ändå så kommer civilisationen att gå vidare.
3. Vi bryr oss om spel, annars skulle inte FZ funnits i 13 år. Om lika många år är jag 40, vi ses då.

Doh, ledsen, tiden går så jävla fort när man hänger på FZ.se hela tiden! Inte mitt fel.

Medlem

Rest in Peace Modern Warfare.


signatur

Trust is for fools...

Inaktiv

Inge dedikerade servrar i modern warfare 2 är nog ett av spel världens störta giriga beslut.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av FL3JM:
Skrivet av spiken:

Haha, sötnos.

1. Det var tre veckor sedan, och har därmed svårt att kvalificera sig för den senaste veckans snackisar
2. Det är en recension, en persons åsikt om spelet. Kanske inte nödvändigtvis din men så länge vi kan kramas ändå så kommer civilisationen att gå vidare.
3. Vi bryr oss om spel, annars skulle inte FZ funnits i 13 år. Om lika många år är jag 40, vi ses då.

Doh, ledsen, tiden går så jävla fort när man hänger på FZ.se hela tiden! Inte mitt fel.


signatur
Medlem
Skrivet av Hipshot:

Jag skulle vilja bojkotta DX11 och Killzone 3 tror jag då...

Er... varför bojkotta DX11, ser ju ut att bli riktigt bra eller har man missat något?


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem

"Jag kan inte hitta några dedikerade servrar i den här sandstormen!" klockrent... mer sånt

Medlem

Lyxproblem...
Bara att gilla läget...
Hur kan detta bli en "storm" ?


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

1
Skriv svar