Gearbox vill göra mer Brothers in Arms

Medlem
Gearbox vill göra mer Brothers in Arms

Nice

Medlem

Tycker personligen att serien är så sjukt ointressant. Försökte ge det senaste en chans men kändes trögt och galet konsolligt.

Medlem

Ehum, slutet av BiA: Hell's Highway bäddade ju för en uppföljare. Så de måste ju göra en fortsättning på Hell's Highway storyn nu.

Inaktiv

Ja för det senaste spelet var ju väldigt bra..haha.


signatur

War never changes.

Medlem

Jippi...mer andra världskriget...uhm..yay?

Medlem

nej men vad fan,,Lägg krut på ett Aliens Colonial Marines: HellsAlienWay istället

Medlem

Äntligen har väntat länge på ett nytt brothers in arms

Inaktiv

nice nice , senaste spelet ägde juh så nästa blir förhoppningsvis bättre

Inaktiv

Earn in Blood/Hells highway eller vad det senaste hette var så dåligt och hade så ful grafik att jag hellre spelar Hello Kitty eller The Sims.

Medlem

Första spelet var ju bra mycket tack vare att det hade ganska fräscha idéer. Men sen dess har ju inget nytt hänt och jag har alltid stört mig förbannat mycket på storyn, karaktärerna, dialogen. Det var acceptabelt i första spelet men sen dess känns det som att man spelat samma spel om och om igen.

För mig är serien död. Senaste spelet som skulle vara en ny fas i serien lyckades inte imponera på något sätt.

Medlem

ja första spelet var mycket bra, men senaste var ju bara en repris av ettan fast så mycket sämre vilket var ju trist ska dom göra en till i samma still så lär det inte bli nåt nytt alls.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

ja första spelet var mycket bra, men senaste var ju bara en repris av ettan fast så mycket sämre vilket var ju trist ska dom göra en till i samma still så lär det inte bli nåt nytt alls.

Inte en repris?

Första spelet var jävligt bra men hade en jävligt knepig hitbox! Det senaste var ju konsol smittat fy fan!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Tråkigt, tyckte att den senaste delen gav ett tydligt tecken på att det inte finns något nytt att hämta från serien.

Inaktiv

Endast jag som tyckte Hells Highway var väldigt bra? Sträckspelade ut det och det gör jag inte så ofta.

Medlem

Lite skoj, men BiA serien har pågått för länge...

För alla er som diggar det fortfarande, najs nyhet!

Medlem

jippie! då drar vi till bastonge troligen

Medlem

Vad kul! Det senaste var ju riktigt bra!

Medlem

Det får de gärna göra; Hell's Highway var ett bra försök, men de får då också gärna på att jobba på modellerna som var lite stela.

Medlem

Hells highway var helmysko story-mässigt. Ser inte mycket hopp för serien

Medlem

Hoppas de fixar till animeringen av männischor...
Alla i serien ser ut som dockor.. leksaksfolket invaderar Tyskland.
Schööön


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem

YES mer ww2 spel. Kanske dock dags att skapa en ny ww2 story? Spel mässigt hadde jag roligt med senaste titeln men ser gärna att dem skapar något nytt. Online kan dem skippa om det ser ut som den senaste men dock satsa på cooperative och singleplayer istället.

1
Skriv svar