Prison Break plåtat

Robot
Inaktiv
Prison Break plåtat

ser ju rätt b ut...

Medlem
Medlem

meningslöst spel

Inaktiv

OMG! Jag som älskar allt som har med Prison Break att göra. Hoppas att T-bag och Bellic är med bara!

Är det ett stealth action-spel som Splinter Cell eller? Det gör spelet ännu bättre!

Klart köp förfan!

Inaktiv
Skrivet av showerguy:

OMG! Jag som älskar allt som har med Prison Break att göra. Hoppas att T-bag och Bellic är med bara!

Är det ett stealth action-spel som Splinter Cell eller? Det gör spelet ännu bättre!

Klart köp förfan!

lol, så nicket "showerguy" på det citatet

Medlem

Ett givet köp till 360'n.

Medlem
Skrivet av vampyrer_suger:
Skrivet av showerguy:

OMG! Jag som älskar allt som har med Prison Break att göra. Hoppas att T-bag och Bellic är med bara!

Är det ett stealth action-spel som Splinter Cell eller? Det gör spelet ännu bättre!

Klart köp förfan!

lol, så nicket "showerguy" på det citatet

hahaha


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av vampyrer_suger:
Skrivet av showerguy:

OMG! Jag som älskar allt som har med Prison Break att göra. Hoppas att T-bag och Bellic är med bara!

Är det ett stealth action-spel som Splinter Cell eller? Det gör spelet ännu bättre!

Klart köp förfan!

lol, så nicket "showerguy" på det citatet


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

Haha

Det är ju ett måste, kommer säkert bli dåligt men det ser helt okej ut.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Rappakalja:

ser ju rätt b ut...

Riktigt "B"....de vill bara tjäna cash på serie iden...

jkw
Medlem
Citat:

Serien är på väg att spel och även om utvecklingen varit turbulent (i februari snackaes det nedläggning) fortsätter utvecklingen.

Serien var sjukt bra, iallafall säsong 1 och 2, 3 och 4 var mera "meh".

Medlem

Miljön påminner om Chronicles of Riddick då det handlar om fängelse, det ser mindre bra ut men får se hur det spelas.

Medlem

Det ser helt okej, jag kommer klart att köpa de för att jag är ett stort prison break fan. Men om spelet är bra eller ej de får tiden utvisa.
De kan lätt bli som alla andra filmpasserade spel = ganska dåliga spel

Medlem

hahaha hur orkar man göra spel baserade på filmserier fortfarande. Ok bilderna ser ganska nice ut men de gör alla bilder skaparna visar upp;)


signatur

Det tar alltid längre tid än man tror, sa Kanin. Hur lång tid tror du att det tar? frågade Ru.

1
Skriv svar