Siege of Mirkwood plåtat

Medlem
Siege of Mirkwood plåtat

Nej det finns inga snygga orcher,,fast efter ett par kalla så är alla damer fagra,,hehehe

Medlem

Orcherna kanske inte är snygga, men deras fortifikationer brukar ha den häftigaste designen av alla. Carn Dûm och Barad Gularan säger jag bara...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Kanske kan tänka mig att komma tillbaka till lotro sen då man man har fyllt 18 och kan betala med kreditkort men nu är det WOW/AOC som gäller.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Kanske kan tänka mig att komma tillbaka till lotro sen då man man har fyllt 18 och kan betala med kreditkort men nu är det WOW/AOC som gäller.

Jag ska äta mat nu.

Medlem

Bara jag som tycker att det hade varit häftigare med mIRC-wood istället?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Är Spelet bra i övrigt eller är det som Wow

Finns visst snygga orcher. Kommer ihåg den orchkvinna som prydde omslaget på en PCG för 7år sedan. Det var strax före releasen av WC3 och det uppstod en viss debatt om den gröna kvinnan med spetsöron och orchsymboler verkligen var en orch...

Medlem
Skrivet av Satakarnak:

Är Spelet bra i övrigt eller är det som Wow

Jag har för mig att LotRO räknas ha ett av de mest mogna communities som står att finna inom genren, så vill du spela med dedikerat folk så är det rätt ställe för dig. Inte alls lika många skrikiga Legolas-wannabes som i WoW.
I övrigt ett helt okej spel, men jag övergav det när mina vänner sögs tillbaka till WoW igen.
Skaffa en trial och pröva, vetja!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

nice me expansion:D

1
Skriv svar