Se mer från Dirt 2 på pc

Robot
Medlem
Se mer från Dirt 2 på pc

Häftigt snygga effekter bara man skaffar ett DirectX 11 kort.

längtar så:P

Medlem

Vartenda litet hår på kroppen reser sig. Släpps i december alltså?
Nu vet i alla fall jag vad jag ska göra på julafton. När alla andra äter mat, dansar runt granen eller sysslar med liknande tönterier ska jag sitta och stänka lera i 200 knyck. minst.


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem

Får mig att vilja köpa en Force Feedback-ratt. Nån som har tips på nån bra under tusenlappen?

Inaktiv

Ska inte alla kort i nVidias 200 serie kunna köra DX11? Har för mig jag läst nått sånt...


signatur

CZorg will rise again...

Medlem
Skrivet av CZorg:

Ska inte alla kort i nVidias 200 serie kunna köra DX11? Har för mig jag läst nått sånt...

Nej, Dem brukar inte stressa fram några kort när nya versioner av Direct X kommer ut. Vissa gånger menar dem på att det finns viktigare saker att göra. Men DX 11 får lite varmare mottagande av både korttillverkare och programmerare.
Nvidia kommer snart att släppa kort som kan nyttja DX11 mer om det kan du ex läsa här http://www.sweclockers.com/artikel/6200-nvidia_fermi_nasta_ge... .

AMD har med sin senaste serie redan släppt DX11 kort, och har även lyckats bra överlag med dessa kort.¨

Medlem
Skrivet av Mang:

Får mig att vilja köpa en Force Feedback-ratt. Nån som har tips på nån bra under tusenlappen?

undrar detsamma!

helst en som funkar både till pc och xbox360

Medlem

snyggt att dom har speedat upp det sådär xD och antar att det inte var nå direct x 11 i denna för såg ingen skillnad från consoll versionerna. men det är iaf ett awesome spel som pc ägarna ska få ta del av. såg en ny bil, i expect an dlc soon.


signatur

OORRYYEE!!

1
Skriv svar