Assassin's Creed 2-snack

Robot
Medlem
Assassin's Creed 2-snack

Jag har assassins creed, och där tyckte jag att man gjorde samma uppdrag hela tiden. Man pratade med sin mästare och sen gick man och dödade han som han sa att man skulle göra och sen åkte man till mästaren igen och såfår man tillbaka ett vapen han en gång hade och gjorde samma sak igen, Jag tycker att Assassins creed är ett jättecoolt spel men det skulle behöva vara lite mer variant i uppdragen, hoppas dom har fixat det till assassins creed 2, då är det kanske värt att köpa

Medlem

Jag skriver det igen:

Det blir bara bättre och bättre för varje gång jag ser det här spelet! Slutet är lite små roligt också! Detta skall införskaffas till PS3 senare!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Instämmer! 1:an var jäkligt coolt i början när man sprang runt och spexade, hoppade och plockade vakter. Men det blev ändå monotomt i längden så jag har inte orkat klara det än. Om man får tro vad dom säger om 2:an så är uppdragen mycket roligare och mer varierade. Ser fram emot detta så får se om det blir ett köp framöver...

Medlem

PC-versionen kommer att rulla i min burk, dvs. om det är bra.

Medlem

Vilka har recenserat spelet?


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Medlem

Det där är väl en förhandstitt?? Eftersom det inte finns några "gula plus"??


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Det är INTE okej att vi pc-spelare måste vänta till 2010.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Inaktiv

Detta kommer lätt hamna på top 5 av årets spel;) givet köp!

Medlem

Såg att Official XBOX Magazine gav spelet 9/10


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Öhm, var är snacket? Finns ju ingen länk...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Undrar samma sak som simulacra, inte mycket till nyhet, vart är snacket?

Redigering:
Struntsamma, hittade videon på egen hand genom att söka på "assassins creed 2 dev diary october" utan apostrofer på google

Medlem

Ah så man kan köpa mace o hammare coolt trodde bara man kunde slåss med dom när man avväpnade fienden

Aftonbladets recension fick mig nästan o vilja köpa i förtid till 360
Men väntar på pc


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar