Spana in flerspelarläge i Army of Two 2

Medlem
Spana in flerspelarläge i Army of Two 2

Har spelat första spelet, tröttnade efter nån halvtimma. Förstår mig inte på fps spel på konsol, alldeles för frustrerande kontroller :/

Medlem

[quote=Spunkad"Förstår mig inte på fps spel på konsol, alldeles för frustrerande kontroller :/[/quote]

Det är inget fps, så du tyckte kontrollerna funkade bra?

Men för att va seriös, så gillade jag första spelet. Men en polare så var det riktigt kul, ensam inget vidare.

Kommer antagligen plocka upp de här när de sjunkit en del i pris, Co-op spel får man aldrig för många av.


signatur

The cake is a lie...

Medlem

Håller med. Co-op is teh shit!
Nice med ett Invasion läge. Älskar sånt.


signatur

Sol är bäst på radio.

Medlem

ja det gick ju inte att se mycket i den här videon. Retligt att man ska behöva youtuba många av videosarna ni presenterar här pga bristande kvalitet

Redaktör

En del filmer är redan komprimerade när vi får dem, och när vi konverterar dem till Flash blir det artefakter. Vi kan tyvärr inte göra nåt åt det utan att ha tillgång till originalfilmen i bättre kvalitet, vilket vi tyvärr inte alltid har. Ledsen för det.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

En del filmer är redan komprimerade när vi får dem, och när vi konverterar dem till Flash blir det artefakter. Vi kan tyvärr inte göra nåt åt det utan att ha tillgång till originalfilmen i bättre kvalitet, vilket vi tyvärr inte alltid har. Ledsen för det.

Jädra synd det där asså.

1
Skriv svar