Se Left 4 Dead 2-introt

Robot
Medlem
Se Left 4 Dead 2-introt

Säga vad man vill om Vavle men jag kommer att köpa det här spelet och det där introt var så jävla bra! Spelet verkar vara bättre än L4D1 på så många olika sätt.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Medlem

Blir ett köp:D


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Så jävla grym video!

Medlem

Läckt? Med "Coming Nov. 2009" betvivlar jag det.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Jag vill ha, punkt.

Medlem

Oooooh, ge mig ge mig ge mig

Medlem

som vanligt måste man köpa deras spel, för de blir så j-a bra

Medlem

Demo nästa vecka blir helt sjukt bra


signatur

AYY LMAO

Medlem
Medlem

Jäkla bra grejer det här alltså, men jag måste säga att jag föredrar de fina skräck-klyschorna från det första spelets intro, "Merry Christmas"...

Spelet ser kalas ut, jäkla trist att det inte blir ett släpp till PS3, tur dock att en polare har 360 och att det går att lira splitscreen. Kommer nog inte klara mig utan zombieslakt länge till!


signatur
Inaktiv

Ser nice ut, hoppas det blir lika bra som ettan...

Medlem
Medlem

Cool trailer, men kommer fortfarande inte köpa det. Får nöja mig med betan(L4D).

Inaktiv

Tror iofs inte att det är introt, utan mer en reklamtrailer. Det är iaf vad jag hoppas på, ett intro i stil med ettans där man får se vad som händer innan den första kampanjen.

Det här klippet är ändå extremt grymt!!

Medlem

Bör egentligen spara pengar, men hur ska de gå till i och med med dehär klippet

Medlem
Medlem

Väldigt bra intro.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Oj vad folk blir sugna av en film som inte speglar spelet stil mkt alls;) Tänk om man kunde få så där mycket gore i L4D, tveksam;)

Gillar inte vad valve gjorde men är ändå sugen på lite nytt:) Tror inte de kommer leva upp till mina förväntningar iaf!

Jag vill ha MASSOR av vapen, att man kan använda allt i sin omgivning hade varit kul:)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv
Skrivet av Tommy_h:

Oj vad folk blir sugna av en film som inte speglar spelet stil mkt alls;) Tänk om man kunde få så där mycket gore i L4D, tveksam;)

Gillar inte vad valve gjorde men är ändå sugen på lite nytt:) Tror inte de kommer leva upp till mina förväntningar iaf!

Jag vill ha MASSOR av vapen, att man kan använda allt i sin omgivning hade varit kul:)

Vad av det där kan man inte göra? Du menar som att stå och prata med sin kollega i trappan?

Medlem

pshaa, hellre detta än MW2..

Medlem

blir till att köpa ett xbox, men mestadels för Alan Wake

sen då: Left 4 dead 1-2


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Om ni med "läckt" menar "läckt med vilje av Valve" så ja, förmodligen.

Det finns även en hel del nyupplagda gameplay-videos på youtube vad jag kan se, här är bland annat en från 360-versionen: http://www.youtube.com/watch?v=FPwM1GTyZFc

Medlem

CRAZY AGLGAGGALGLAGA! Ge mig nu!!!!!! ^^

Medlem

Satan i gatan vad häftigt!

Inaktiv
Skrivet av notwist:

Om ni med "läckt" menar "läckt med vilje av Valve" så ja, förmodligen.

Det finns även en hel del nyupplagda gameplay-videos på youtube vad jag kan se, här är bland annat en från 360-versionen: http://www.youtube.com/watch?v=FPwM1GTyZFc

Just det där videoklippet är ganska gammalt, det du länkar till är nog bara någon som lagt upp den en gång till.

Här är originalet:
http://www.youtube.com/watch?v=chpOSfE4BA8

I de nyare filmklippen ser man att förövrigt vapnen sitter högre upp mot "axeln" samt att slutstycket rör på sej när man skjuter, något som jag gillar.

Längtar som fan till den 27:e så man får spela demot.


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

Väldigt snyggt! Oerhört snyggt! Fan skulle vilja ha en långfilm om dom och deras överlevnad!

Får se om jag köper det här som julklapp till mig själv sen........ Eftersom både OF DR visade sig vara årets besvikelse och troligtvis CoD MW2...........


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Eftersom den är läckt kan ni omöjligt konstatera att det är introt, speciellt med tanke på att källor sagt att det är en förlängd tv-reklam.

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Jag vill ha MASSOR av vapen, att man kan använda allt i sin omgivning hade varit kul:)

Ja, precis vad jag tänkte på också, typ som i Condemned! Hade varit så jävla skoj!

123
Skriv svar