Stundande DLC till Dragon Rising

Robot
Inaktiv
Stundande DLC till Dragon Rising

Hallå... patch? Dedikerade servrar?

Är medveten om att alla grafiker, animerare och andra som inte programmerar inte kan sitta och knacka massor kod, men det känns som att de verkar förbise onlineproblemen. Struntar väl i DLC om spelet är ospelbart online.

Medlem

Ett stort jävla skitspel är vad det är just nu.

Online som inte funkar som det ska, massa buggar, fiender som inte kan dö efter ett tag på multiplayer helt sjukt har aldrig upplevt så mckt skit på så kort tid i något spel!

Medlem

sorgligt


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Online, online, online........blablabla.

Medlem

Kan ni inte fixa spelet istället!? Jäkla nötter.

Inaktiv

Alltså, dom har inte släppt sin första branschobligatoriska panikpatch (hotfix) ännu... och de är redan inne på DLC's. Codemasters och Lidl i samma påse. Det här är inte buggar, det är medveten design baserad på deras oerfarenhet eller brist av tid. Ingen CRC-check på lokala filer i MP. Ingen cd-key kontroll på servrar. Fordonsfysik som definitivt inte är tagen från deras Colin-Mcrae-erfarenheter. FOV som får veteranspelare att bli sjösjuka.

Fullkomligt värdelöst.

Medlem

Klåpare, är vad Codemasters är.

Dem har lyckats med flera moment i spelet, men dem har fan inte lyckats med MP delen.

Medlem

Mycket gnäll det var då, det tar väl ett tag att fixa en patch som tar hand om problemen. Bättre med en stor patch än flera små.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Så tycker inte jag Neatherblade :>

Medlem

Konsolskadat spel. Sen förstår jag inte var alla prylar tog vägen man såg i trailern som "Little bird" exempelvis". Konstig ballistik, Extremt tåliga motståndare, kasst MP och åter en gång, konsolskadat, jävligt kort kampanj, även om man kör på hardcore.:(


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

förstår inte vad ni gnäller om,, spelet är ju ASFETT som Stunt Car Racing. Bilar som flyger över hustak efter att ha kört på ett gruskorn is the shit!! WOOHOOO!!!! *crasy shitgame is the shit*

Medlem

bästa är om Codelosers fomaterar om hela spelet och börjar om från början. Inga patchar i världen kommer rädda detta spel.

Medlem

Headbob i spel har funnits i alla tider. OK, gillar man det så är det bra. Men om man blir åksjuk av det så är det ingen höjdare när det inte finns någon inställning att reducera eller stänga av det.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Vill inte vara en av dem som klagar, men vad säger man om undermåligheten? Mario Bros. känns roligare att spela än OF-DR...

Medlem

Där kom det, nu börjar mjölkningen, men tur jag inte köpte det innan jag läst vad folk tyckt om det, konsolskadad gods.


signatur

Retro.

1
Skriv svar