Star Wars: The Clone Wars - Republic Heroes

Robot
Star Wars: The Clone Wars - Republic Heroes

Det är dags att svinga ljussabel igen när hjältarna från Star Wars är tillbaka. Ljussabeln är förmodligen det coolaste som finns, men räcker det för att få Republic Heroes att fungera?

#star-wars-the-old-republic


Medlem
Star Wars: Republic Heroes testat

Jo,det ser väldigt rörigt ut.


signatur

"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."

Medlem

Testade demot på 360 (eller var det PS3? Minns inte exakt) och blev grymt besviken. Storyn kändes konstig, man sprang i en korridor och kom fram till ett rum med en dörr till vänster, dödade folk som kom ur den och sprang vidare till nästa rum med en dörr på vänster och repeterade. Som recensenten skriver så är det ju trots allt Star Wars men det hjälper tyvärr inte den här titeln.

/ LordDaimos

Medlem

Synd på betyget. Star wars spel brukar oftast antingen vara skit eller tokbra. Synd att det inte var det senare. Men spelet r ju utvecklat för barn, det syns ju på hur spelet är uppbyggt.

Inaktiv

"Det är endå star wars" jag trodde det slutade vara starwars omkring episod 6 någon gång på 1980:talet. Allt efter det har varit en extravagansa av totalt onödiga påhitt för att stilla lille George Lucas hunger efter pengar! Sånt här skit kan de slänga pengar på men att släppa ett vettigt Monkey Island, eller Day of the tentacle det kan de fan inte göra! Iofs så är väll bra för om de spelen blir lika bra som clone wars serien så kommer jag överge allt hopp för Lucas arts och spränga deras kontor.

Skribent

Jag säger det igen: När det gäller inkompetens slår LucasArts alla med hästlängder. Tänk, de sitter på rättigheterna till världens populäraste varumärke och ändå har de själva inte lyckats producera ett riktigt bra Star Wars-spel på flera år. Möjligheterna är oändliga och de släpper skit som det här och Lego Star Wars...

Ge oss ett ordentligt Jedi Knight-spel, KOTOR3, ett nytt TIE/X-wing, eller varför inte något från Expanded Universe.

Det nya Star Wars: The Old Republic ser hyfsat ut, men så länge LucasArts är inblandade är jag rädd att de kommer att sabba det precis som de gjorde med Star Wars Galaxies.

Medlem

Jag tycker att "Star Wars" borde räknas som ett minus hädanefter...

Medlem
Skrivet av Insomniac:

Jag tycker att "Star Wars" borde räknas som ett minus hädanefter...

PRECIS det jag tänkte skriva.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Fan vad lucasarts ska hålla på att göra skit(förutom kommande old republic)!
Varför kan de inte ta fingret ur röven och göra ett nytt Jedi knight spel istället?
Skit i tecknade figurer, överdrivina force powers.
Jag vill ha ett spel som fukuserar på lightsaber fighting som i jedi academy tex.

Inaktiv

Skitspel som resten av de senaste Star Wars spelen då. :/

Medlem

ush spelade demot i 2 minuter, sedan blev det att radera det så fort som möjligt :/

Får verkligen hoppas de gör ett nytt jedi knight spel iallafall.

Medlem

Det är som om de tagit gameplayet från Lego-Star wars, gjort om grafiken och tagit bort allt som är roligt...

Inaktiv

Buhuu, CRY SOM MOAR!

Anyway, jag lär köpa det när man har skrapat ihop lite cash, tyckte faktist spelet var okej, plus att jag gillar verkligen clone wars serien.

Medlem

Sparar hellre pengarna till PC-versionen av TFU.

Medlem
Skrivet av bastard:

Jag säger det igen: När det gäller inkompetens slår LucasArts alla med hästlängder. Tänk, de sitter på rättigheterna till världens populäraste varumärke och ändå har de själva inte lyckats producera ett riktigt bra Star Wars-spel på flera år. Möjligheterna är oändliga och de släpper skit som det här och Lego Star Wars...

Ge oss ett ordentligt Jedi Knight-spel, KOTOR3, ett nytt TIE/X-wing, eller varför inte något från Expanded Universe.

Dagens sanning, lite Republic Commando skulle inte sitta helt fel heller, eller en ny variant som tar plats under originaltrilogin.

Medlem
Skrivet av Pirazy:
Skrivet av bastard:

Jag säger det igen: När det gäller inkompetens slår LucasArts alla med hästlängder. Tänk, de sitter på rättigheterna till världens populäraste varumärke och ändå har de själva inte lyckats producera ett riktigt bra Star Wars-spel på flera år. Möjligheterna är oändliga och de släpper skit som det här och Lego Star Wars...

Ge oss ett ordentligt Jedi Knight-spel, KOTOR3, ett nytt TIE/X-wing, eller varför inte något från Expanded Universe.

Dagens sanning, lite Republic Commando skulle inte sitta helt fel heller, eller en ny variant som tar plats under originaltrilogin.

You, bacta, now!

Vore mys med en republic commando uppföljer.. men icke..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Nää, Star Wars-spel klingar dåligt nu för tiden. Annat var det på 90-talet.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

För PC ska det ju vara helt katastrofalt, i samma klass som Angel of darkness, nåväl, det upprepas väl inte hoppas man.

Medlem

Men shit, kan de inte göra ett ordentligt star-wars spel snart! Har stora förhoppningar på Old Republic efter Singleplayer Rpg:t. Sen har vi ju Jedi Academy. Skärp er Lucasart!

Medlem

grymt spel alltså!

Medlem

Spelade första missioned och blev jättebesviken och avinstallera det

Medlem

Jag kikade lite gameplay videos för någon vecka sedan, och det som slog mig direkt var att fienderna har gjorts "korkade" p.g.a den handikappde styrnignen och kameran, och det gjorde det till ett big nono för mig.

såg verkligen ut att vara frustrerande att ha så "dålig" kontroll över sin karaktär.


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av bastard:

Jag säger det igen: När det gäller inkompetens slår LucasArts alla med hästlängder. Tänk, de sitter på rättigheterna till världens populäraste varumärke och ändå har de själva inte lyckats producera ett riktigt bra Star Wars-spel på flera år. Möjligheterna är oändliga och de släpper skit som det här och Lego Star Wars...

Ge oss ett ordentligt Jedi Knight-spel, KOTOR3, ett nytt TIE/X-wing, eller varför inte något från Expanded Universe.

Det nya Star Wars: The Old Republic ser hyfsat ut, men så länge LucasArts är inblandade är jag rädd att de kommer att sabba det precis som de gjorde med Star Wars Galaxies.

Väldigt, väldigt sant. Samtidigt väldigt, väldigt sorgligt då dåtidens LucasArts snarare förknippades med State of the Art. De var kungar en gång i tiden och då gjorde de dessutom unika, nytänkande spel. Nu sitter de å fegar och lyckas ÄNDÅ inte klämma ur sig ett vettigt lir trots att de får använda ett så grymt varumärke som 'Star Wars'... Hur lyckas man?


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Låter som ett nytt Lego Star Wars, utan lego!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Pirazy:
Skrivet av bastard:

Jag säger det igen: När det gäller inkompetens slår LucasArts alla med hästlängder. Tänk, de sitter på rättigheterna till världens populäraste varumärke och ändå har de själva inte lyckats producera ett riktigt bra Star Wars-spel på flera år. Möjligheterna är oändliga och de släpper skit som det här och Lego Star Wars...

Ge oss ett ordentligt Jedi Knight-spel, KOTOR3, ett nytt TIE/X-wing, eller varför inte något från Expanded Universe.

Dagens sanning, lite Republic Commando skulle inte sitta helt fel heller, eller en ny variant som tar plats under originaltrilogin.

Kanske ett spel i blandning av Jedi Academy och Star Wars TFU fast med Luke i huvudrollen och hans väg till Jedi och kanske då till det att han bildar Jedi Academy.:\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

bra med förnyelse.

Medlem
Skrivet av Tarmböld:

Fan vad lucasarts ska hålla på att göra skit(förutom kommande old republic)!
Varför kan de inte ta fingret ur röven och göra ett nytt Jedi knight spel istället?
Skit i tecknade figurer, överdrivina force powers.
Jag vill ha ett spel som fukuserar på lightsaber fighting som i jedi academy tex.

Håller med där.

Måste säga att fan va less jag är den här tecknade grafiken.


signatur

Kvalitetskontrollant på Fyffes bananer

r1k
Medlem

För lätt att spela på plus och minus? :S

1
Skriv svar