Dubbla zombie-rullar

Medlem
Dubbla zombie-rullar

Zombie Apocalypse kommer jag inte spela i alla fall ,fort kan ju ha möjligheter.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Fy fan vad det ser skit ut.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Zombie Apocalypse Demot har jag spelat ett Par gånger, varav en gång co-op med min syster

Helt ok spel, en aning förlätt dock. testade det en gång då jag kom hem från puben å var en aning berusad, kan säga att det var inte allt för lätt, fick 2x game over innan jag klarade det å därefter hoppade i säng


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Jag gillar idén med att istället för som vanligt bara vansinneskötta de odöda istället befästa och verkligen överleva i en värld fylld till bredden av hjärndyrkare. Just nu så lockar tanken ännu mer då jag läser Max Brooks underbara Zombie Survival Guide!

Fast hmm, grafiken är ju ganska dassig, men är utförandet bra så spelar det ju ingen roll. Men jag har ju dock aldrig riktigt gillat Paradox och deras spel... Nåja, den som (över)lever får se!


signatur
Medlem
Skrivet av rolle90:

Zombie Apocalypse Demot har jag spelat ett Par gånger, varav en gång co-op med min syster

Då har du ju inte rört spelet... demot kör 2 utav de 7 olika miljöer som finns, i enbart 3 dagar.

55 dagar är fan ta mig en utmaning att klara. för det finns hur många olika varianter som helst på vägen dit, exempelvis skall en dag spelas när det är strömavbrott vilket ger extremt begränsad vy. samt andra dagar med enbart motorsåg.

Zombie Apocalypse är GRYMT skoj, speciellt det spellägen man kan låsa upp, som 7 days in hell, den är fan inte o leka med!

Medlem

Fort Zombie såg väl aningen bättre ut än det där andra möget, men överlag verkar bägge två vara riktigt torra titlar...


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

ja jag gillade inte apocalypse demot. Fort kanske funkar men röstskådespeleriet och grafiken sög verkligen hehe
finns det ingen ingame video ?

Skrivet av Runken:

ja jag gillade inte apocalypse demot. Fort kanske funkar men röstskådespeleriet och grafiken sög verkligen hehe
finns det ingen ingame video ?

Fort Zombie är ju för fan skitsnyggt. Dessutom kommer det äga. Så lägg av med smutskastningen.


signatur
Medlem

båda spelen verkar ganska torra, det har blivit lite trendigt med zombie titlar specielt indie tillverkade nuförtiden, men tyvärr så är det inte direkt den kvaliten på spelen jag söker!

Ser fram emot Fort Zombie dock då jag gillar upplägget dem har, att man ska söka ever survivors och annat medans man ska överleva mot en zombie hord, är så himla trött på generisk zombie slakt bara, det är för enformigt att försöka överleva en massa ronder medans man slaktar oskyldiga odöda

Medlem

Det enda bästa isometrisk zombie spel för PC är "Zombie Shooter 2" av utvecklare Sigma Team company. Jag tror knappast att dessa 2 nya spel kommer i närheten.

Medlem

Det såg riktigt mögligt ut .. dock inte i positivt bemärkelse (!?)

Skrivet av Bonik:

Det enda bästa isometrisk zombie spel för PC är "Zombie Shooter 2" av utvecklare Sigma Team company. Jag tror knappast att dessa 2 nya spel kommer i närheten.

Det spelet blir ju tråkigt efter 20 minuter usch fy vad löjligt.


signatur
1
Skriv svar