Sony söker nytt kontrollpatent

Robot
Inaktiv
Sony söker nytt kontrollpatent

haha viste att jag inte behövde köpa ett wii ps3 har allt

Medlem

Haha trodde inte det var sant att dem skulle göra en wii-grej, men nu så...jaha...
Aja kommer aldrig köpa en Wii så jag hoppas att detta kommer bli bra. ^^


signatur

Jag äger.

Medlem

Efter sett första e3 presentationen av vad dom höll på med så så gjorde jag dom här:

http://www.redward.org/plugins/gallery/images/TruBs/ps3cc07.j...

http://www.redward.org/plugins/gallery/images/TruBs/ps3cc12.j...

Min egna vision av hur dom skulle kunna se ut.

känns som det är på samma spår, fast min är gjord som att hålla i en pistol.

Medlem

Är det inte någon som har patent på dildo redan?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Är det inte någon som har patent på dildo redan?

Perfekt ju,
ett speltillbehör som både gamers och kåta personer kan ha nöje av, vad mer kan man begära ?

Medlem

undra om de e skakfunktion i den

Medlem
Skrivet av Marcon87:

haha viste att jag inte behövde köpa ett wii ps3 har allt

ps3 har inte dom bästa spelen. Går ej att flasha. Inge natal kmr. Svårt att programmera spel till den.

Om det inte vore för alla sony fanboys så hade ps3 floppat. Om alla bara kunde inse hur onödig den är...-.-

Inaktiv
Skrivet av tizfax:
Skrivet av Marcon87:

haha viste att jag inte behövde köpa ett wii ps3 har allt

ps3 har inte dom bästa spelen. Går ej att flasha. Inge natal kmr. Svårt att programmera spel till den.

Om det inte vore för alla sony fanboys så hade ps3 floppat. Om alla bara kunde inse hur onödig den är...-.-

1. Ps3:ans exclusiva spel är galet mycket bättre än Xbox spel.
2. Att den inte går att flasha ser jag som ett stort jävla plus! Bara du som är fattig och inte har råd att köpa spel.
3. Inge natal? NEJ VEM FAN VILL STÅ I RUMMET OCH VIFTA SOM EN GALNING! Spel ska spelas från soffan med kontrollen i näven.
4. Det är inte svårt! Det är bara det att det är en ny teknik så de måste lära sig. Och med tanke på att cell tekniken är framtiden som det ser ut just nu så MÅSTE de lära sig!

Det är nog du som borde inse att PS3:an kan allt som Xbox360 kan och snart Wii, det kommer bli den ultimata konsolen, och nu när priset ligger och pendlar under 3000kr så kan nog fan ingen försvara att köpa en Xbox ist för en Ps3.

Nej nu ska jag luta mig tillbaka och dö ett par gånger till i Demon souls ;(.

Medlem

Mitt Xbox360 köpte jag nytt för 1000:-
Skulle köpt en PS3:a om jag hittade en för samma pris.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Såvida det inte är någon förbättring på hur rörelserna ifrån nunchucken registreras så kommer jag inte prova. Wii's nunchuck var inget för mig!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

1
Skriv svar