World of Goo-kampanjen lyckad

Inaktiv

Med tanke på att det är 4st som har köpt det för $50 så verkar det finnas folk som tycker det är värt pengarna. Men det kanske är 4st från deras studio höhöh :P.

Medlem

Fairfax, du måste ju inte heller ge dricks på restauranger när du är på semesten?


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av DeKvittar:

Fairfax, du måste ju inte heller ge dricks på restauranger när du är på semesten?

Nej, det behöver jag inte och jag håller med Mr. Pink angående dricks. Vad är vitsen med det? Om man vill visa sin uppskattning så visst, då kan man betala extra, men jag ser inte varför man skulle känna någon sorts skam när man betalar det pris som är satt. Samma sak med spelet. Om priset är frivilligt och någon väljer att betala ett extremt lågt pris så ser jag inget fel i det.

Medlem

Jag gav 1


signatur

Rawr

Inaktiv

Bandbredden kostade säkert mer än vad de tjänade på 1-centarna.

Medlem

Om man tycker detta är värt $0.01, undrar då vad man värderar sitt favoritspel? Hundra gånger bättre, säg $1?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag tror inte man behöver vara hjärnkirurg för att fatta att alla transaktioner kostar nått och betala under 1dollar är ju pinsamt men men det var ju ganska många som gav mer så det är ju bra.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Vem fan är dum nog att betala $10 när man kan få det för $0,01? Nu tyckte jag inte att spelet var värt någotning, så jag hoppade över att köpa det. Skulle jag betala så hade dock $0,01 varit givet.

Anledningen till att 0.01 känns idiotiskt är för att det är mer en förolämpning än en komplimang. Ibland blir jag bitter över att PC-spelen dör ut men när jag ser sånt här förstår jag varför. Står fortfarande vid att ni som betalade så lite måste vara bortskämda skitungar.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Vem fan är dum nog att betala $10 när man kan få det för $0,01? Nu tyckte jag inte att spelet var värt någotning, så jag hoppade över att köpa det. Skulle jag betala så hade dock $0,01 varit givet.

Människor som utövar konsumentkraft. Bojkottar dåliga saker, stödjer goda.

Det finns faktist även människor som skänker bort pengar. (Oj oj oj!) Till t.ex. välgörenhet.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:

Anledningen till att 0.01 känns idiotiskt är för att det är mer en förolämpning än en komplimang. Ibland blir jag bitter över att PC-spelen dör ut men när jag ser sånt här förstår jag varför. Står fortfarande vid att ni som betalade så lite måste vara bortskämda skitungar.

Hur mycket måste man då betala för att inte räknas som en bortskämd skitunge? Har du förresten tänkt på att det kanske handlar om folk som inte hade köpt spelet om det kostat mer men när de fick chansen att själva välja pris så slog de till? Kanske upptäcker de att det är bra och köper utvecklarens nästa spel. Att köra ett sådant här erbjudande är säkert lika mycket för reklamens skulle som för att tjäna pengar.

Inaktiv

hmm gissar att det inte finns en enda pirat på¨hela FZ ;D

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Fairfax:

Det är väl oväsentligt om man betalar $0.01 eller $10 så länge företaget tjänar på det?

Nej.

Att betala 0,01 är skamligt. Om jag inte hade haft det hade jag betalat några dollar i alla fall.

lol, dom köpte det lagligt. Vart är det fel igen?

Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:

Anledningen till att 0.01 känns idiotiskt är för att det är mer en förolämpning än en komplimang. Ibland blir jag bitter över att PC-spelen dör ut men när jag ser sånt här förstår jag varför. Står fortfarande vid att ni som betalade så lite måste vara bortskämda skitungar.

du är störd. eran logik är sjuk

Medlem
Skrivet av multimiffo:
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Fairfax:

Det är väl oväsentligt om man betalar $0.01 eller $10 så länge företaget tjänar på det?

Nej.

Att betala 0,01 är skamligt. Om jag inte hade haft det hade jag betalat några dollar i alla fall.

$0.01 är mer än ingenting, vilket är vad pirater brukar betala, och förmodligen även du nån gång har gjort.

Själv donerade jag, men jag fick varken spelet eller förlorade pengar kontot, så de måste ha blivit fel nånstans, vilket va synd :\

Eftersom hela transaktionsvärdet gick till PayPal på allt under 0,3 dollar så är det ju ganska likvärdigt med att bara ta spelet.

du kanske inte ska argumentera på forum om du tror på gud

12
Skriv svar