Final Fantasy-skaparen släpper nytt

Robot
Medlem
Final Fantasy-skaparen släpper nytt

Kurtz: "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight... razor... and surviving. "

Medlem

Fan, visste jag skulle ha tagit filosofi klassen.

Medlem

Jadu, fantasi har han i alla fall.

*höhöhö*

Inaktiv

Så länge det inte heter Final Fantasy så är jag nöjd. Han lovade att 13 skulle vara sista, men sen kom 14 så snart kommer väll 15 - 100000000 också :/.
Är det bara jag som tycker att man borde döpa om FF 2-13 till helt egna namn istället? De är aldrig så lika varandra att de borde klassas till samma serie.

Medlem
Skrivet av Brandter:

Så länge det inte heter Final Fantasy så är jag nöjd. Han lovade att 13 skulle vara sista, men sen kom 14 så snart kommer väll 15 - 100000000 också :/.
Är det bara jag som tycker att man borde döpa om FF 2-13 till helt egna namn istället? De är aldrig så lika varandra att de borde klassas till samma serie.

Han har inte arbetat med ett Final Fantasy sedan 10, så vet inte vad du bablar om, Han lämnade Square-Enix för ett BRA ANTAL ÅR SEDAN.

Medlem

Jag fattar inte, varför är det poesi om det inte rimmar?


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

Jag fattar inte, varför är det poesi om det inte rimmar?

haha :D:D:D

Medlem

Jag själv tycker att både Blue Dragon och Lost Odessey var helt OK spel... så jag ser fram emot att se vad han nu ska skaka fram...:-) Bara det inte är Lego Final Fantasy:-)


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem
Skrivet av Brandter:

Så länge det inte heter Final Fantasy så är jag nöjd. Han lovade att 13 skulle vara sista, men sen kom 14 så snart kommer väll 15 - 100000000 också :/.
Är det bara jag som tycker att man borde döpa om FF 2-13 till helt egna namn istället? De är aldrig så lika varandra att de borde klassas till samma serie.

Skulle kunna vara som spel i Megami Tensei-serien där de heter t ex. Shin Megami Tensei: Persona eller Shin Megami Tensei: Nocturne.
Ovanstående titlar liknar varandra inte särskilt mycket skulle jag vilja påstå.
Alltså t ex. Final Fantasy: Cactuar Prince

Medlem

Lost Odyssey var riktigt grymt men blue dragon var bara ett äckligt fps drop spel laggade hela tiden imo men det var bra ^^

1
Skriv svar