Vad vill du veta om...

Medlem
Vad vill du veta om...

Allt.

Sen vore det kul att veta om de kan skicka en gratiskopia av de två spelen till mig, fråga dem det.

Medlem

Har lite frågor om Aliens vs Predator:
Finns det chans till att beta testa?
Vad kommer spelet ligga på pris?
Hur stor är skillnad är det mot de gammla spelen? (Aliens vs Predator 2 bland annat)
Kommer det finnas coop och multiplayer?

Medlem

Först: i AVP3 hur kommer fysiken vara och är det free roaming eller linjärt som tvåan?

I NTW så vill nog många veta när coop campaign patchen kommer?
Hoppas du får ut något smaskigt från från speciellt CA

Medlem

AvP3:
1. Kommer man kunna köra egen dedikerad server till PC?
2. CO-OP??! (Kanske redan finns svar på det?)


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av Fortman:

Har lite frågor om Aliens vs Predator:
Finns det chans till att beta testa?
Vad kommer spelet ligga på pris?
Hur stor är skillnad är det mot de gammla spelen? (Aliens vs Predator 2 bland annat)
Kommer det finnas coop och multiplayer?

Priset är ju självklart, coop och mp har de redan gått ut med.

Vilka multiplayer lägen kommer finnas, ctf,dm m.m..
Hur är singleplayer delen? Som AvP2?
Fråga mycket kring coop delen, antal spelare och hur det är upplagt m.m


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Fråga lite mer djupt angående multiplayer delen i avp, tack.

Edit: Fan då tommy, sluta härmas :B (Vi säger att jag var först)

Edit 2: Fråga dessutom hur det kommer vara med aliens i avp3, om det kommer vara som i avp2 att man börjar som en facehugger.

Medlem

När du ändå är där, be så snällt som möjligt om du kan få reda på när den där förbannade multiplayer campaignen släpps till Total War..

Förbannat tråkigt att de ska göra Nappes del av spelet innan de ens gjort färdigt det de har lovat oss innan...

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Fråga lite mer djupt angående multiplayer delen i avp, tack.

Edit: Fan då tommy, sluta härmas :B (Vi säger att jag var först)

Edit 2: Fråga dessutom hur det kommer vara med aliens i avp3, om det kommer vara som i avp2 att man börjar som en facehugger.

Haha whatever makes you happy hun';)

Fordon vore ju lite intresant att fråga om också! om man får köra pansarbilen som är med i Alien 2 t.ex?

Vapen och så vore lite intresant att få info om, smartgun och pistolen från AvP2 om den är kvar?

Finns det olika typer av miljöer?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

AVP 3:

Kommer det finnas olika klasser som i dom två första spelen?

T ex Predator har en light, medium, heavy predator med olika vapen och utseende?

Samma med Alien och Marines?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Kommer storyn i SP kampanjen vara sammanflätad mellan dem olika raserna som i AVP2? Tyckte att det var hur häftigt som helst att dem olika kampanjerna gick runt varandra och att det man gjorde i en påverkade en annan.


signatur

Videomupp

Medlem

Skulle vilja veta hur långa de individuella kampanjerna är i AVP3!


signatur

Burn in the light.

Inaktiv

Napoleon

Kommer offensiv taktik att uppmuntras mer i Napoleon och tempot på striderna dras upp för att matcha de allt mer rörliga taktikerna?

Medlem

Hur många köttbullar får ni in i munnen?


signatur

- PiDuT

Medlem

AvP3:

Kommer dom att anstränga sig för att göra det till ett bra PC spel, och inte en kass portning som många spel tyvärr blir nu för tiden...

Medlem

Fråga gärna om det kommer ett demo till AVP 3? Och om AVP 3 kommer att vara otäckt?

För det vore ju kul om AVP 3 faktiskt är otäckt att spela annars finns där inte mycket mening med att spela det.

Medlem

AvP 3:
Kära utvecklare

Jag undrar om det kommer finnas vänliga NPC kompanjoner i singel player delen.
Främst syftar jag på Marine delen av kampanjen, kommer det vara samma upplägg som tidigare spel att man kör solo igenom alla uppdrag eller kommer det finnas vänliga soldater som hjälper en då och då.
Finns det någon möjlighet för AI spawns av bots genom konsolcommando som i första delen i serien?

Formulera om det hur du vill!

edit: buh det är väl redan försent att ställa frågor nu antar jag! fasiken att jag inte såg denna nyhet tidigare

Nu har Fortman ställt en liknande fråga men..

AvP3:

Vilken kan spelet mest liknas mot, Avp1, eller Avp2? I både gameplay, ljud och level design.

Edit: (Ser nu att jag är väldigt sent ute.)

Medlem

för övrigt är ju RedRum och ni andra liiiiiiiiite sena med era frågor:)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Fick ni med min fråga?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Är det bara jag som är knäpp och inte förstår men vad har spelet i spelinformationen med det hela att göra?! Har Creative Assembly eller Rebellion något med detta NARC att göra?

1
Skriv svar