Kojima lovar nytt Zone of the Enders

Robot
Medlem
Kojima lovar nytt Zone of the Enders

Grymma spel som gav ordet "cockpit" en ny mening.

Medlem

Hoppas på ett spel som är exklusivt på en konsol då. För alla multiplattform brukar bli bajs på ena eller andra konsollen.
Helt ser jag det till Ps3, för då slipper jag köpa en 360 bara för det spelet.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

JAAAAAAAAAA!
Just när man trodde att man inte kunde bli glad igen!:D

Skrivet av Ctrl:

Helt ser jag det till Ps3...

Word


signatur

Where are we runnin'?

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Hoppas på ett spel som är exklusivt på en konsol då. För alla multiplattform brukar bli bajs på ena eller andra konsollen.

Ditto


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

360?! Skulle jag bli glad. Älskade de första :P:P:P:P

Medlem

Det kommer med största sannolikhet släppas exklusivt till playstation, Kojima efterstävar alltid kvalitet framför kvantitet, möjligtvis en kass portning några månader senare till xboxen iså fall.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Har aldrig testat några av de spelen, ska bli kul att se någon VID. framöver...

BME
Medlem

Eller så skaffar man ett jobb och köper båda konsoler, ser det dock helst på PS3 så jag anser denna sorts hack n' slash spel passa bättre med sonykontrollern.


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Äntligen har man fått höra orden! Tack! Nu till väntan...

Inaktiv
Skrivet av Sito:

Det kommer med största sannolikhet släppas exklusivt till playstation, Kojima efterstävar alltid kvalitet framför kvantitet, möjligtvis en kass portning några månader senare till xboxen iså fall.

Heh, kvalitet och Kojima är inget jag direkt associerar ihop med varandra..

Nåja, du får väl tycka som du vill din PS3-fanboy.

MGS-serien är bra dock, men överlag överskattad. Det vore fint om vi kunde få ett PSN-släpp av Zone of the Enders spelen, jag har aldrig spelat de innan. Synd på att PS2-stödet fortfarande inte kommit bara...


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

1
Skriv svar