Premiärfilm från Shattered Horizon

Robot
Medlem
Premiärfilm från Shattered Horizon

Ser intressant ut


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

What the ****... o.O

EA Playground
SpelinformationRelease: 2007-11-02
Plattformar: Wii
Utvecklare: EA Canada
Utgivare: Electronic Arts
En samling av minispel som ska förgylla ditt party.

Vad har EA Playground här o göra?

Medlem
Skrivet av Kuci:

What the ****... o.O

EA Playground
SpelinformationRelease: 2007-11-02
Plattformar: Wii
Utvecklare: EA Canada
Utgivare: Electronic Arts
En samling av minispel som ska förgylla ditt party.

Vad har EA Playground här o göra?

Någon har varit slö och har inte orkat lägga till spelet i databasen. Sånt som händer.

Medlem

Jahaja, om detta är finnarnas rymdprogram så förstår jag att det inte gått vidare från idéstadiet.

Edit: Eller är det så här det egentligen går till på den internationella rymdstationen?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Har varit med i betan och detta spelet är ganska bra. Härlig decent skänsla för dom som va med på den tiden.. och grafiken är riktigt nice..


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

Ser riktigt, riktigt bra ut. De verkar ha fått till en skön sci-fi känsla.


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem

jäklar va snyggt och häftigt det såg ut.

Medlem

Såg intressant ut faktiskt.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv

Har varit med i betan sedan start och det va riktigt underhållande i början att flyga omkring och göra allt sånt där som man kan göra i rymden, men tyvärr så blev det långtråkigt efter ett tag och spelet kändes tråkigt, segt och stelt...


signatur

CZorg will rise again...

Medlem

Om det bara är ännu ett FPS men i rymden så är jag inte intresserad. Hoppas att det blir mer gameplay än att bara jetta runt och skjuta.

Medlem

Intressant koncept men ser lite stelt ut grafiskt sett.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Om det bara är ännu ett FPS men i rymden så är jag inte intresserad. Hoppas att det blir mer gameplay än att bara jetta runt och skjuta.

Detta.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Om det bara är ännu ett FPS men i rymden så är jag inte intresserad. Hoppas att det blir mer gameplay än att bara jetta runt och skjuta.

Gå ut och lev livet du då! För det är ju ändå själva meningen med fps, att springa runt och skjuta! *knasig bil referens*..

Ser.. mystiskt ut! Undra vad spelet går ut på?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

va me på beta test från början, tyckte de inte var nå vidare, typ 10 servers 2 spelare o hög ping så slutade men läst alla updates som kommit men har inte livit av o testa nå mer o nu är de slut på beta så får väll köpa när de kommer

grafiken va de inge fel på dock fanns inte många valmöjligheter i början men har tydligen tillkommit

Medlem
Skrivet av Newguy:

va me på beta test från början, tyckte de inte var nå vidare, typ 10 servers 2 spelare o hög ping så slutade men läst alla updates som kommit men har inte livit av o testa nå mer o nu är de slut på beta så får väll köpa när de kommer

grafiken va de inge fel på dock fanns inte många valmöjligheter i början men har tydligen tillkommit

Jag var också med i betan, men var bara med i början då jag tyckte att det var riktigt tråkigt...kanske blev lite bättre efter alla uppdateringar som kom men i mina ögon så var det inte ett intressant spel...

Medlem
Skrivet av Wartex:

Om det bara är ännu ett FPS men i rymden så är jag inte intresserad. Hoppas att det blir mer gameplay än att bara jetta runt och skjuta.

Står ju genre FPS så blir nog ett FPS i rymden.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Gillar vad jag ser, bra jymdkänsla.

MFZ
Medlem

ser ju bra epa ut.

ej för mig.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Det är faktiskt roligt, det kommer vara download-only så det är antagligen inte fullpris

Inaktiv

nice med ÄNTLIGEN ett spel som har lite realism. Inga ljud i rymden och so on...

Kanske blir ett köp

Medlem

Var också med i betan och spelet var helt okej men det blev lite segt i längden tyckte jag. Lite banor bara ett vapen men blir det inte för dyrt så ger det en iaf lite underhållning en kort tid.

Medlem

Trevligt! Liknar en Source-mod väldigt mycket, Eternal Silence:)

Medlem

detta verkar ju vara hur fett som hälst..

när släpps skiten!?

1
Skriv svar