Starcraft II - se stridsrapport 4 hos FZ

Robot
Medlem
Starcraft II - se stridsrapport 4 hos FZ

Såg den för en stund sen, titta noga den sista sekunden i filmen så kan ni se ett "S" snabbt blinka förbi. Antar det står för "Soon" och vi får en beta inom kort. Men det är Blizzard vi talar om så det lär nog dröja ändå

Medlem

kan skiten komma ut nån gång förfan

Medlem
Medlem

jag vill inte ha film jag vill ha lanstöd utan internetuppkopling istället i spelet


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Ugh, aldrig tyckt om StarCraft. Vet inte varför. Men jag kan se varför alla fans blir glada

Inaktiv

Yay! Älskar dessa Battle Reports.

Inaktiv

Håller med...den här var den bästa av alla jag sett.

Inaktiv

fan vad tråkigt att terrans får stora enheter
de skall ju vara små och svaga.

Medlem

Shit.. "nästa års andra kvartal" ??
Det spelas ju, so whats the problem...det verkar ju klart sen länge.
Hoppas det inte bli en ny dukenukem forever...
Lika bra att sluta hoppas på nån release istället.

Inaktiv
Skrivet av DaStalker:

Shit.. "nästa års andra kvartal" ??
Det spelas ju, so whats the problem...det verkar ju klart sen länge.

De sa ju att en orsak till förseningen var nya battle.net. De vill säkert ha en tjänst som är bättre eller åtminstone lika bra som konkurrenternas innan release.

Inaktiv

Jag har en känsla utav att Starcraft kommer bli riktigt bra ^_^ sedan kan ju alla som klagar på LAN osv spela något annat^^

Inaktiv

Ahh riktigt kul att se. 2vs2 LT gogo!

Medlem

Hoho fyfan vilken härlig rulle, sjukt cool match. Smyga runt med en ghost o nukea ftw.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

"I love nukes!"


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Det var kul att se på


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Nukes värkar ju rent av gå av i år numera! Ska bli intressant om dom är lite mer användbara än vad dom brukar ha varit.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Nukes värkar ju rent av gå av i år numera! Ska bli intressant om dom är lite mer användbara än vad dom brukar ha varit.

Det bästa är ju ändå att man förintar alla workers med ett enda skott, det tär hårt på ekonomin en bra stund framöver.

Nukes borde ju dessutom slå ut protossernas shields väldigt effektivt eftersom det är skitstarka emp-vågor i en atombomb, vet inte om det är så i spelet dock. Skulle vara verkligt iaf!

Medlem

Om det skulle vara "verkligt" så hade väldigt många saker varit annorlunda. Nej, spel balans kommer långt före! Fast, jag har alltid undrat vafan hydror har dom gigantiska klorna till, då dom uppenbarligen föredrar att dregla på distans.

Nu var det i och för sig både fullt möjligt och effektivt att använda science vessle's EMP innan en nuke braka av i det tidigare spelet som fullständigt slog ut alla sköldar och tömde enheter på all energi. Vet ej om dom finns tillgängliga i denna upplaga.

Medlem

Det är helt sjukt vad jag är Starcraft 2 sugen just nu.. bläaergh!

Medlem

Terrible terrible damage!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Har aldrig tyckt om starcraft. Är inte så imponerad av den här filmen.

Medlem

Jag ser mer fram emot Diablo III men det kommer väl några år efter SC2.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Kommer väll 2012, sen diablo 3 typ 2020

Medlem

Lirade aldrig mycket Starcraft, men dessa rapporter får mig alltid ultrataggad på SC2

Medlem

Lite splittrad faktiskt, det ser kanon ut och verkar vid vissa tillfällen vara sjukt skoj. Men sen finns det tillfällen som när han micrar sin siegetank in och ut ur medivacen så att den inte tar någon skada men den kan fortfarande skjuta, och sen när han gör detsamma med en ghost för att totalt nuka sönder fiendens bas om och om igen utan att han kan göra något.

Jag skulle nog disconnectat ifrån gamet ungefär då i alla fall.

Detta kan ju förståss bara vara att han får skylla sig själv för att han inte gick air alls men ändå, ser ut som frustrationsnivån på onlineplay lär ligga sjukt högt. Tur att jag antagligen inte kommer röra ladder

Medlem
Skrivet av Sevenix:

Lite splittrad faktiskt, det ser kanon ut och verkar vid vissa tillfällen vara sjukt skoj. Men sen finns det tillfällen som när han micrar sin siegetank in och ut ur medivacen så att den inte tar någon skada men den kan fortfarande skjuta, och sen när han gör detsamma med en ghost för att totalt nuka sönder fiendens bas om och om igen utan att han kan göra något.

Jag skulle nog disconnectat ifrån gamet ungefär då i alla fall.

Detta kan ju förståss bara vara att han får skylla sig själv för att han inte gick air alls men ändå, ser ut som frustrationsnivån på onlineplay lär ligga sjukt högt. Tur att jag antagligen inte kommer röra ladder

Protoss spelaren skulle fokuserat på medivacen och sedan tagit ut siegetanken.

Sedan tyckte jag det var konstigt att protoss spelaren inte anföll expen med de "bra mineralerna" en andra gång istället för att gå på main basen.

Jag fick inte riktigt grepp om vad thor gjorde i matchen. Helt klart att den tålde mycket stryk, men svårt att säga om den gjorde "terrible terrible damage".

Gillade utseendet på psi-stormen

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Terrible terrible damage!

Haha återkommande i varje video

Medlem

E-sport > Vanlig Sport

<3

Medlem

Riktigt bra och underhållande battle-report att titta på! Det kommer bli synnerligen trevligt att lägga vantarna på SC2

12
Skriv svar