Interstellar Marines plåtat

Robot
Pansarknekt
Interstellar Marines plåtat

Crapperwrapper


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Skulle inte detta spelet vara typ 10 ggr snyggare?


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Ser ut som dessaa screens kommer ifrån den dära vaulten som dom gjorde på hemsidan, och det är nog inte hur spelet kommer se ut ingame

Medlem

Trodde att IM skulle bli ett vuxnare halo fast utan töntiga monsterfiender, ytterligare ett spel att inte bry sig om...

*suck* kan ingen utvecklare göra ett Ghost Recon fast det utspelar sig 500 år in i framtiden så man får bekämpa rebelliska planeter och liknande, enough med frakking monster!


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

monsterna påminner mig om en gammal långserie film som hette Odjuret tror jag handlar om en muterad haj som kan gå på land. Men grafiken är ett stort minus faktiskt trodde det skulle vara klass på detta spel.

Medlem

Ifall det är grymma animationer, vilket det verkar vara eftersom hajen verkar kunna klättra på lådor och upp på folk osv. så kanske det blir snyggt iaf.

Inaktiv

Aha... AHahahahah.

Medlem

nu har de jobbat på det här i snart 4 år. de borde kunna väl visa upp nåt mer än en ful haj

Medlem

Hehe.. de har nog läst Shawks. (En underbar serie förresten)

http://www.shawks.com/


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar