Modern Warfare 2 - inga dedikerade servrar

Robot
Medlem
Modern Warfare 2 - inga dedikerade servrar

Inga dedikerade servrar = inga moddar = inga egna kartor = inga klanservrar = katastrof.

Medlem

Matchmaking = EPIC FAIL


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

JAAAA! till det tidigare datumet:D

Medlem

Sämst, har redan bojkottat det.
Har köpt alla cod spel tidigare och hade förbokat detta med clanen me nu blire o dissa skiten.

Inaktiv

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?dedis4mw

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

skriv på listan!
få IW att förstå att vi PC gamers var dem som överhuvudtaget gjorde franchisen populär från början.
40000+ signaturer i skrivande stund. keep it up!

Medlem

Men vad gör dom? Nu har dom väl ändå skitit i det blå skåpet?

Medlem

Men va Fan?!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

idioter e vad dem är , tappat respekten helt för dem nu..och 402 verkar inte ha en jävla aning om vad Dedikerade servers betyder för pc communityn.

Ännu sorgligare är ju att de nämner Valves left4dead som exempel med bra matchmaking , nu är det ju så att Left4Dead fått en serverbrowser+dedikerade servers implementerad pga all kritik dem fick, så FAIL på den iden.

Medlem

Skulle hellre vilja ha det försenat en vecka än inga dedikerade servrar men kommer skaffa det ändå.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

skrev dom inte ochså att det kommer köras via steem? eller tolkade jag bara fel? men detta med match making är bara skit ingen server lista det är ju allt det + dedikerade servrer man vill ha därför skafar man ju spel till pc.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

hmmm. Kanske ska skita i att plocka upp mitt exemplar den 10e då....

Medlem

Men hur har dom tänkt egentligen? Det här är ju katastrof, det är ju mp delen man vill åt...

Nej nu blir jag verkligen besviken. Matchmaking, vilket skämt!

Medlem

suck... hur kunde pc-spelandet skita sig så här på bara några år?

Medlem

Mkt snack om bojkott. Visa det.
har själv skrivit under och avbokat mitt exemplar igår då nyheten blev känd.
ACTION!!!!!!

Medlem

Ahh, en stor skål whine till morgonkaffet gör verkligen dagen här på FZ!

Sweet att det blir PS3-versionen den här gången för mig, jag är nöjd så länge röstchatten inte är lika uppfuckad som den i ex. BF1943!


signatur
Medlem

Men förhelvete förstör inte det här nu!

Matchmaking och inga dedikerade servar, VAD I HELVETE TÄNKER DOM MED!!!!!??

Vilka jävla idioter, MP är ju det bästa med cod. :/ Jag gråter blod.

dzl
Medlem

privata servrar för matcher är väl bara bra

Medlem

det kommer bli mycket bojkottande av detta spel bland pc-spelarna

Medlem

Tragiskt, då kan man ju inte köra en egen lokal server när man lanar med polarna.


signatur

//toxaris
//Daniel Persson

Medlem

Nej jag köper inte detta spel, inte tills dom inser vad vi pc spelare vill ha, detta är ju fan inte acceptabelt

Medlem

Hade tänk att köpa det här spelet för jag har köpt alla cod spel som har kommit ut och jag är stort fan av cod serien.. men nu är jag inte lika säker längre :s

Medlem

Idioti! Idioti! Idioti! Jag har skrivit en jävla massa på officiella forumet på det här och det är katastrof på officiella forumet. Ny användare som spammar trådar och som blir bannade hit och dit.

Rena internet kriget. Skall kolla om det lugnat ner sig idag.

Ge oss dedikerade servrar!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

IW kommer nog att inse sitt misstag och lägga till severlistor och dedikerade servrar i efterhand.

Kul att spelet kommer även till pc den 10:e november, men jag hade gärna väntat till den 24:e för att få dedikerade servrar och serverlistor...

Medlem

tur att jag bara kör SP.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Timmay:

IW kommer nog att inse sitt misstag och lägga till severlistor och dedikerade servrar i efterhand.

Kul att spelet kommer även till pc den 10:e november, men jag hade gärna väntat till den 24:e för att få dedikerade servrar och serverlistor...

Jag hoppas verkligen att dom gör det.

Matchmaking är värdelöst, minns L4D innan man kunde ta fram serverlistan :/. Var hemskt!

EDit: 46k Signade på protest listan

http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?dedis4mw

Medlem

Först flashpoint och nu detta. Blir fan inget köp om det inte finns möjlighet till dedikerade servrar. Skitspel.


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem

jag utgår ifrån att spelet inte alls blev så bra som de hoppats och att de därför inte tror att klaner kommer vara intresserade att spela detta spel
Synd... nu finns det inget modernt FPS som jag känner till som jag eller klanen jag är med i skulle ha intresse av att spela

Medlem

äh, skiter fullständigt i MW2. Kommer ändå spela sönder BadCompany 2 till pc sen

Skriv svar