Robot
Brütal Legend

Med kärlek till hårdrock, motorer och blod kan du komma långt. Utvecklarna Double Fine, med Tim Schafer i spetsen, ger sig på sina stora förälskelser med ett spel som kombinerar dem till ett enda stort fantasiland med avgasrör, gitarrer och monster i hopp om att du ska bli frälst av hårdrockens makt.

#the-legend-of-zelda-ocarina-of-time


Medlem
Brütal Legend - recensionen

För flummigt och konstigt för mig. Inte intresserad. Kanske plockar upp det när det kostar runt 200kr.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Det kostade 200kr när jag förbokade det, bytte in 2 spel jag nyligen köpte för 99kr när jag förbokade på gamestop.

Medlem

Diggar Jack Black! Min brorsa får köpa det dock.

Inaktiv

Mein Gott!

Kan mycket väl bli detta spel som får mig att åter bli konsolägare igen efter tio år!


signatur

Ja. Det stämmer. Jag raljerar ganska mycket.

Medlem

Blir ett i julklapp för mig hoppas jag Skön Tim Schaeffer (stavning?) humor sitter inte fel runt jultider^^


signatur

Game long and prosper

Medlem

Kan inte annat än hålla med. Grymmaste jag spelat på länge.


signatur

iObject!

Medlem

Sitter bara och väntar på första lilla pricedrop innan jag lägger vantarna på det.

Medlem

Första spelet på 360 jag spelat ut hela resan utan att röra något annat Mums vad det var roligt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

ganska trist MP del imo.


signatur

Rawr

Medlem

Jo multiplayer ser rätt meningslöst ut, men det är ju oftast så med rts på konsol. Däremot ser singleplayer ut at vara underbart.... ge till pc

Medlem

RTS ? Nej tack.

Medlem

Lätt ett av dom bästa spelen jag spelat

Medlem

Helt klar ett av årets guldkorn, och jag är inte ens något större fan av heavy metal. Underbar atmosfär och presentation, och gameplay har hittills varit riktigt underhållande. Får se om man ändrar sin uppfattning när man kommer in i slutskedet, men det har jag svårt att tro.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Det var ungefär såhär jag trodde Guitar Hero var när jag först hörde talas om det. Men det här spelet låter väl ganska okej. :\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Köpte det på release, klarade det igår, och jävlar. Det är bra. Lätt bland de bästa spelen iår.

Medlem

Det hära spelet ROCKAR


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Varvar Uncharted 2 med Brütal, skolan kan ta och slänga sig i bastun.

ANGEL WITCH!


signatur
Medlem

ett av de mest underhållande spelen jag spelat, ett självklart köp tycker jag till samlingen!

Inaktiv

klart värt pengarna ^^ mp delen är ju fan cool, det är utmanade att styra sina trupper efter som man kan inte vara överallt samtidigt,men jag vet ni flesta anser det är bara jobbigt att man flyger runt med sina vingar istället för ha overview map som vanliga rts.
Men det är en del av brutal legend den är speciell på många sätt o mp är jobbig om man inte är van vid konsol spel. Men detta spel ska inte jämföras med vanliga rts som finns på konsol/pc.vilket jag tror ni flesta gör buy the game enjoy it!


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Kul spel, dock så gillar jag inte stage battles.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Neatherblade:

Kul spel, dock så gillar jag inte stage battles.

Får du för mycket stryck?
Du måste lära dig att kick ass!By the power of heavy metal!


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Jag köpte Uncharted 2 den 14e och Brütal Legend den 15e. Det är VÄLDIGT sällan man får spela två så bra spel inom en sån kort period

Medlem

Synd att recensionen kom så sent.
Annars kunde man ju köpt det för 1krona på EB Games mot inbyte av 2spel.

Inaktiv
Skrivet av jlarss:

Jag köpte Uncharted 2 den 14e och Brütal Legend den 15e. Det är VÄLDIGT sällan man får spela två så bra spel inom en sån kort period

vilken konsol har du brutal legend på?


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem
Skrivet av Demodemo:
Skrivet av jlarss:

Jag köpte Uncharted 2 den 14e och Brütal Legend den 15e. Det är VÄLDIGT sällan man får spela två så bra spel inom en sån kort period

vilken konsol har du brutal legend på?

Unchartred=ps exclusive.... sen e det bara och gissa...


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av Demodemo:
Skrivet av jlarss:

Jag köpte Uncharted 2 den 14e och Brütal Legend den 15e. Det är VÄLDIGT sällan man får spela två så bra spel inom en sån kort period

vilken konsol har du brutal legend på?

Unchartred=ps exclusive.... sen e det bara och gissa...

Man kan ju fortfarande ha 2 olika konsoler.

Medlem

Blir nog ett köp när priset har sjunkit en aning eller när spelet kommer till pc.

Medlem

Fantastiskt bra recession! Du borde arbeta som mentor för den ena o den andra här på FZ;)


signatur

Godspeed

Medlem
Skrivet av Demodemo:
Skrivet av Neatherblade:

Kul spel, dock så gillar jag inte stage battles.

Får du för mycket stryck?
Du måste lära dig att kick ass!By the power of heavy metal!

Nä, men dom är bara tråkiga.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

123
Skriv svar