Medlem

Jag körde demot och tyckte allt vart najs utom just ljudet! Kanske bara var demot, men ljudbilden var usel, effekterna hade ingen känsla och bossen lät knappt i huvud taget. tycker det är konstigt när det är ett spel så inspirrerat av just musik.

Medlem

helt underbart spel. tappar dock lite på att jag inte är direkt nån strateg xD
fått fet stryk av sista bossen ett par ggr nu å vette fan om jag kommer klara av den striden xD

helt klart värt dom 2 spel jag bytte in å den 1kr jag betalde för det ^^

Inaktiv

Grym rescension

Ni varvar som vanligt dåliga rescensioner med riktigt bra ena!

tummen upp!

Och spelet är ruggigt bra.

Medlem

låter läckert.
men sen har man ingen av dom konsolerna

Medlem

Jag har bara kört demot, men jag tycker den "komiska timingen" i röstskådespeleriet var seeeeg. Kändes som de läste upp ett manus rakt upp och ner...Ingen humor för mig där inte! Mer "Landet Runt"-reporter över skådespeleriet!

Medlem

Metal meh. Kom igen, Tim! Bygg ett liknande spel før oss gamla syntare istællet.

(Ursækta danskan, sitter på jobb i Køpenhamn)


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av jaargo:

Jag körde demot och tyckte allt vart najs utom just ljudet! Kanske bara var demot, men ljudbilden var usel, effekterna hade ingen känsla och bossen lät knappt i huvud taget. tycker det är konstigt när det är ett spel så inspirrerat av just musik.

Ljudet var buggat i ps3-demot. Är fixat i fullversionen. För övrigt är spelet grymt men känns lite nedkortat och når inte upp till Psychonauts storhet, men det är det inte många lir som gör precis.

Medlem

spelade demot, så nice... men usch vad jag avskyr betala så mycket pengar för singleplayer spel... får se när jag köper det, men vill spela det. precis som med batman-spelet.

Inaktiv

Men recensionen innehåller ju rena sakfel. Man måste inte alls stå nära sina trupper när man trycker på Y-knappen, utan man kan flyga också. Och jag kan skicka iväg dom vart som helst på banan och inte några 20 m åt gången. En åsikt också är att det ju faktiskt blir originellt och roligt när överblicken på banan blir att du måste flyga omkring och kolla läget istället för att kolla på en karta. Perfekt balans på hur snabbt man tar sig fram med hjälp av vingarna och storleken på banorna...

Har suttit med spelet nästan hela helgen och jag är frälst! Detta är nog det bästa som kommit till XBOX360/PS3 hittils! Hade nästan givit upp hoppet till den här generationen konsoller men Tim Schafer och Jack Black levererar!

Medlem
Skrivet av Scream112:

spelade demot, så nice... men usch vad jag avskyr betala så mycket pengar för singleplayer spel... får se när jag köper det, men vill spela det. precis som med batman-spelet.

Nu är det ju till stor del ett multiplayerspel också. De säger själva att singelplayer-delen egentligen bara är en lång inkörsport/tutorial för multiplayer även om det råkar vara flera timmars spelande med mycket intressant att upptäcka

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Metal meh. Kom igen, Tim! Bygg ett liknande spel før oss gamla syntare istællet.

(Ursækta danskan, sitter på jobb i Køpenhamn)

http://www.youtube.com/watch?v=4pW-whxUqB4

:heart:


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Diggade demot som fan, blir nästa månad jag köper det när jag får lööön.

Medlem

Helt galet underbart spel.

Även om ni skulle vara tveksamma på "RTS"-delarna, så är det lätt värt ett köp ändå.

Inaktiv

Verkar grymt bra, helt klart på min köplista.

Medlem
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av Demodemo:
Skrivet av jlarss:

Jag köpte Uncharted 2 den 14e och Brütal Legend den 15e. Det är VÄLDIGT sällan man får spela två så bra spel inom en sån kort period

vilken konsol har du brutal legend på?

Unchartred=ps exclusive.... sen e det bara och gissa...

yeah, jag har både Brütal Legend och Uncharted på PS3 men jag har även ett xbox360 ;D

Medlem

Jag älskar Tim Schafer, men jag hatar metal. Om jag hade haft en själ hade den gråtit floder just nu. Hemskt, hemskt, HEMSKT!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ska nog köpa spelet till PS3 så småningom. Har fullt upp med att spela GOTY.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Riktigt schysst spel! Men vet du inte vem Ozzy Osbourne och Lemmy Kilmister är och inte gillar deras musik så är detta nog inte din typ av spel.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Metal meh. Kom igen, Tim! Bygg ett liknande spel før oss gamla syntare istællet.

(Ursækta danskan, sitter på jobb i Køpenhamn)

Ah, den eviga kampen. Synthslyngel!


signatur
Medlem
Skrivet av redmac:

Ska nog köpa spelet till PS3 så småningom. Har fullt upp med att spela GOTY.

Demon's Souls tills PS3 är GOTY! Men detta verkar skoj också, fin recension :).


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem

Blev lite ledsen i ögat när jag upptäckte att det inte släpps till PC

Medlem

DECAPITATION!!!!

Inaktiv
Skrivet av bjosarn:

Jag älskar Tim Schafer, men jag hatar metal. Om jag hade haft en själ hade den gråtit floder just nu. Hemskt, hemskt, HEMSKT!

Kanske dags att vidga sina vyer lite och sluta hata så mycket.

Dagens flumkommentar av mig.

NIB
Medlem

Vore coolt om man kunde skicka Dios Holy Diver-demon på nån olycklig präst.

Medlem

Lagom kul spel med grym musik, det är mitt minne iaf ^^ Spelade nog mest för Jack Black och musiken och kanske inte så mycket för själva spelet

Medlem

Det var kul, men körde aldrig klart pga att jag sög på rts delarna.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Remus:

För flummigt och konstigt för mig. Inte intresserad. Kanske plockar upp det när det kostar runt 200kr.

Plockade du upp det när det kostade 200 kr?


signatur

Satt och läste kommentarerna och funderade varför alla snackade som att spelet var nytt. xD

Medlem

Körde igenom det i samband med att Lemmy trilla av pinn. Det höll än tycker jag. Dock så greppade jag efter skämmskudden emellan åt 😃

123
Skriv svar