Se video från Star Trek Online

Robot
Medlem

well, wow ser ut som crap med, många spelar det ändå.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Hum


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Fan vad fort det gick i slutet där. Hängde inte med i vem som gjorde vad..

Medlem

Looks like crap!

Medlem

vem betalar för detta?

Avstängd

Håller helt med! Looks like crap concieved by crap

Medlem

Jag tycker det ser ut som krap också men fortfarande mycket bättre än ett viss annat mmo's stil som ser ut som modeller med tecknade klistermärken på sig.

Medlem

nu är ju det här inte det färdiga spelet så lite för tidigt att kalla det crap , till och med kotor såg ut som skit i tidiga videos ;D


signatur

always use the nubs for cover

Jag ser fram emot spelet, tycker inte alls det ser dåligt ut, men sen är det ju så att man får se när det kommer ut om det är någonting att ha. Hoppas bara att man kommer kunna gå runt i sitt eget skepp, annars blir det nog inget för min del, då Star Trek är mestadels baserat inuti skeppen.


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

Väldigt mycket ljud i rymden iaff.

KRUPP?


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Jag tycker faktiskt att det såg rätt coolt ut. Karaktärerna var rätt snygga när man såg dem springa runt på någon planet, rymdstriderna var kanske inte lika snyggt gjorda (men då jämför man med eve-online som ser himla snyggt ut).

Konceptet att du kan både uppleva rymdstrider och strider till fots på planeter låter väldigt intressant. Jag älskar rymdstriderna i eve-online, men saknar verkligen att kunna gå ut ur skeppet och göra annat, man får helt enkelt ingen storleksuppfattning och det känns även som att allt som händer på planeterna eller i rymdstationerna är helt irrelevant.

Med tanke på alla Star Trek fans därute och alla som tyckte filmen var cool, finns det säkert en relativt stor marknad för spelet.

Medlem

Ser allt annat ut än StarTrek iaf. Varför kan inte utvecklarna släppa den tecknade stilen? Det är väll ingen bra ide att kopiera WoW:s tecknade stil när man inte ens kommer i närheten av det konstnäriga i WoW. DÅ är det bättre att köra på egen stil speciellt när StarTrek spelet bör fokusera på filmerna/serierna.

Nej tack. Både StarTrek Online och Stargate MMO:s verkar skapas med tanke på yngre publik samt båda missar poängen med vad de representerar. Förstår inte hur de inte kan inse detta eller så är det ett medvetet val nuförrtiden att göra skitspel billigt och så snabbt som möjligt för att det duger åt dagens "konsolifierade" ungdomar

Medlem

det här spelet kommer ge trekkies ännu en anledning att stanna i mammas källare xD vare sig det e bra eller dåligt


signatur

always use the nubs for cover

NEEEEEEEEEEEEEEEERRRRDDDSS!

Medlem

Skit, blir det ett sci-fi MMO så blir det The old republic!!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ah, but looks is not everything, Ice Climber ser inte så bra ut heller men har ett jäkla högt "fun value"

Håller dock med att det såg lite rörigt ut...

Medlem

Hakade upp mig för mycket på att de stod och läste innantill från något manus för att jag skulle kunna hänga med i storyn.

Grafiken tyckte jag inte att det var något fel på. Lätt mesiga explosioner, men det har många spel. Normalmappade karaktärer, capes med fysik, m.m.

Tror allt för många jämför MMOs som inte liknar MMOs med t.ex. FPSer eller simulatorer istället för just andra MMOs. Detta ÄR snyggt.

Medlem

Det här kommer jag inte att köpa

Medlem
Skrivet av Wartex:

Hakade upp mig för mycket på att de stod och läste innantill från något manus för att jag skulle kunna hänga med i storyn.

Grafiken tyckte jag inte att det var något fel på. Lätt mesiga explosioner, men det har många spel. Normalmappade karaktärer, capes med fysik, m.m.

Tror allt för många jämför MMOs som inte liknar MMOs med t.ex. FPSer eller simulatorer istället för just andra MMOs. Detta ÄR snyggt.

Men komigen! Har du ens sett EvE-online? Det spelet är bra mycket snyggare än STO på alla punkter.

Nån frågade om man kan gå runt i sina skepp. Svarat är nej. Plus att alla kommer börja med egna skepp redan från början. Inget i detta spel har "vill ha" effekt. Varken gameplay eller grafik. De försöker bara tjäna pengar på varumärket. Inget annat.

Medlem
Skrivet av ArtMan:
Skrivet av Wartex:

Hakade upp mig för mycket på att de stod och läste innantill från något manus för att jag skulle kunna hänga med i storyn.

Grafiken tyckte jag inte att det var något fel på. Lätt mesiga explosioner, men det har många spel. Normalmappade karaktärer, capes med fysik, m.m.

Tror allt för många jämför MMOs som inte liknar MMOs med t.ex. FPSer eller simulatorer istället för just andra MMOs. Detta ÄR snyggt.

Men komigen! Har du ens sett EvE-online? Det spelet är bra mycket snyggare än STO på alla punkter.

Nån frågade om man kan gå runt i sina skepp. Svarat är nej. Plus att alla kommer börja med egna skepp redan från början. Inget i detta spel har "vill ha" effekt. Varken gameplay eller grafik. De försöker bara tjäna pengar på varumärket. Inget annat.

Precis samma känsla får jag.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av ArtMan:
Skrivet av Wartex:

Hakade upp mig för mycket på att de stod och läste innantill från något manus för att jag skulle kunna hänga med i storyn.

Grafiken tyckte jag inte att det var något fel på. Lätt mesiga explosioner, men det har många spel. Normalmappade karaktärer, capes med fysik, m.m.

Tror allt för många jämför MMOs som inte liknar MMOs med t.ex. FPSer eller simulatorer istället för just andra MMOs. Detta ÄR snyggt.

Men komigen! Har du ens sett EvE-online? Det spelet är bra mycket snyggare än STO på alla punkter.

Nån frågade om man kan gå runt i sina skepp. Svarat är nej. Plus att alla kommer börja med egna skepp redan från början. Inget i detta spel har "vill ha" effekt. Varken gameplay eller grafik. De försöker bara tjäna pengar på varumärket. Inget annat.

Har spelat EVE Online (stort V) både före och efter att det fick sin grafikpatch, och det är fortfarande inte "snyggare än STO på alla punkter". Kolla in rymdstrids-gameplay från STO på youtube så ser du att effekterna och gameplayet är mycket mer flytande än EVE's stela laserstrålar och spreadsheet-combat. Sen är det inte samma stil som EVE kör på. Detta är mer Homeworld, och det är helt okej, enligt mig.

Även om du inte kan gå runt på ditt eget skepp kan du borda vissa rymdvrak och gå runt på planeter. Inte helt säker på att du förstår vilket arbete som behövs läggas ner för att lägga till något sådant.

Medlem
Skrivet av Brain:

Ice climber ser jävligt bra ut. Detta ser inte kasst ut i grafiken och utséendet.. spelet ser kasst ut i gameplay osv. Det har ingen tyngd. Bygg båtar med Mulle Meck har mer tyngd.

Nu börjar det gå för långt! Sluta snacka skit om Mulle Meck han är l33t.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Är det bara jag som tycker att det finns för många MMORPG-spel nuförtiden?
Tycker att det ska finnas färre såna men att dem då är riktigt bra. Nu finns gör dem ju MMORPG av allt. Star Wars, WoW, Warhammer, Stargate, Star Trek, Aion, Flyff osv. Tycker att det har blivit för många helt enkelt. Men det är väl på sätt och vis bra med variation men vissa utav dessa MMORPG försöker dem släppa så fort att det inte ens blir riktigt bra.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Gillar rymdstriderna, för tankarna till de sista säsongerna av DS9.

Medlem

Ehm, fulare rymdstrider och explosioner får man leta efter.
Plus att videokillen verkade haft parkinson

De vet tydligen exakt vad man ska göra för att INTE bli hypad av ett spel.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

tänk på att det är pre-beta innan ni börjar grina


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

det mesta såg helt ok ut dock så var skepp modellerna och fx riktigt gräsliga man får hoppas dom putsar på det.

kan ju bli bra lär nog ta mig en titt när det dyker upp en beta test


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Very funny Scotty! Now beam down my clothes!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Mjo som Fenix säger, Pre-Beta, se bara t.ex vilket jävla lyft Starcraft 2 har fått sen dom annonsera ut det och gav ut Screenshots.

Angående att gå i sina skepp kommer släppas som patch efter släppet, då dom inte har tid att koncentrera sig på det nu.

Jag har alltid tykt Star Trek är grymt underhållande, dock för okunnig för att kalla mig Trekkie, men jag har enormt stora förhoppningar på det gär spelet.

Redan anmält mig till betan

12
Skriv svar