Nytt Tales of Vesperia på gång?

Robot
Medlem
Nytt Tales of Vesperia på gång?

YEES FYFAN VA GÖTT, jag som klarade spelet för 50 min sen :D:D så jävla gött spel, bästa jag spelat på länge !


signatur

Skin som den bruna prutten du engång var.

Medlem

Tja totalt tappat intresse för dem, tack vare vad de gjorde och gick till väga för oss Fans av Xbox 360 versionen. Mycket irriterande.

Själv klarade jag spelet för över 1 år sedan nu men sak samma.

Medlem

Väntar hellre in PS3 versionen
Så mycket mer content än i 360 versionen av någon anledning >_>

Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Tja totalt tappat intresse för dem, tack vare vad de gjorde och gick till väga för oss Fans av Xbox 360 versionen. Mycket irriterande.

Själv klarade jag spelet för över 1 år sedan nu men sak samma.

vad är det dem har gjort då? ska nog köpa ett 360 snart och tales of serien har jag alltid gillat

Medlem

Med tanken på att PS3 versionen har yttligare spelbara karaktärer, fler dungeons, mer djupare story, dubbelt så många fler skitcher o.s..v nästan mer än 50% mer innehåll än Xbox 360 versionen.

Värst av allt är dock att mycket av den content. t.ex. den nya karaktären fanns inbakat Xbox 360 vern, och ännu värre var att de utlade sig och sa rakt ut att detta inte var fallet, dock bevis finns imot dem.

Själv är jag rakt förbannad, att man fick en inkomplett version av spelet.

Och nej, detta är inget jag hatar PS3 vs Xbox 360 skit eller att spelet skulle varit exklusivt, bryr mig inte om det, men om man ska släppa ett multiplatform spel, se till att ALLA versioner är så gott som det samma!

BME
Medlem

haha ja, ett rum med en pirathatt fanns med i 360 versionen, namco sa att den inte betydde något, så i PS3 versionen så var det en helt ny karaktär där, loli-piraten. Eternal Sonata blev också beta-testat på 360 och sedan komplett version på PS3. Men att Namco ljög om vad som antagligen skulle varit DLC är så cp.


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Inaktiv

Jag har börjat tröttna på tales spelen helt ärligt, de är för lika varandra. Rädda världen genom att hitta summons, vi börjar med Ifrit Sylph och Shiva etc. Tycker Phantasia vad bäst, sen Eternia sen symphonia. Vesperia orkade jag aldrig med ;/.

Medlem
Skrivet av Brandter:

Jag har börjat tröttna på tales spelen helt ärligt, de är för lika varandra. Rädda världen genom att hitta summons, vi börjar med Ifrit Sylph och Shiva etc. Tycker Phantasia vad bäst, sen Eternia sen symphonia. Vesperia orkade jag aldrig med ;/.

Låter som du blandar ihop spelet med typ Golden Sun

Du letar inte efter summons alls, och det har du inte enns gjort i Tales of the abyss eller Vesperia som rä de senaste.

Inaktiv
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av Brandter:

Jag har börjat tröttna på tales spelen helt ärligt, de är för lika varandra. Rädda världen genom att hitta summons, vi börjar med Ifrit Sylph och Shiva etc. Tycker Phantasia vad bäst, sen Eternia sen symphonia. Vesperia orkade jag aldrig med ;/.

Låter som du blandar ihop spelet med typ Golden Sun

Du letar inte efter summons alls, och det har du inte enns gjort i Tales of the abyss eller Vesperia som rä de senaste.

Nja, det är inte det senaste om man kolla listorna, då är det To Heart och Graces till DS och Wii.

1
Skriv svar