God of War Collection på rörlig bild

Robot
Medlem
God of War Collection på rörlig bild

Ser fint ut, har aldrig kört God of War men känns lite som att man borde testa 8-)

MFZ
Medlem

bästa hack'n'slash-serien...ever....


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Såg halvkasst ut.

Medlem

Givet köp. Och sen GoW3!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Detta paket är som gjort för mig! Bara spelat lite GoW1 men inte rört 2an! Eller om det var tvärtom???

Så detta ska jag köpa! Jag är nog en av dom som får ut mest av detta!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Har 1 o 2 på ps2 discar men kommer ändå skaffa detta


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Har inte god of war 1 så det blir ett givet köp


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ni som inte spelat God of War tidigare har verkligen något att se fram emot.

Medlem

Skaffade ps3 slim igår så detta blir ju ytterligare ett spelinköp av många.

Inaktiv

ååååå shit yttligare "ett måste" till köplistan... kul att man är uppe i 2500 på bara spel :/!

Inaktiv

It only does everything.. yeah right kopplar man in ett tangentbord går det bara skriva med det inte spela, jesus liksom.

#1 för mig är Legacy of Kain - Blood Omen 2 men God of War 1 är riktigt jävla bra det med, håller med IGN att det är det bästa PS2 spelet.

Medlem

hoppas det inte är sådär det ser ut på PS3'an sen... var ju hur fult som helst!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Jag har bara läst om 720p stöd, finns inte ett ord om 1080p.


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem
Skrivet av V1per:

hoppas det inte är sådär det ser ut på PS3'an sen... var ju hur fult som helst!

Ja, för alla vet ju att ps2 hade världens fulaste standard. Är du lite bortskämd med bra grafik och glömt bort att man också kan ha ROLIGT med sina spel?

Dom har remastrat spelet, inte gjort om det från grund och botten för jaw-dropping-goodness.


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Ohhh, jag har både ettan och tvåan ospelade till PS2... men det blir nog till att skaffa den här samlingen istället och lira.

Medlem
Skrivet av Ascendancy:

Jag har bara läst om 720p stöd, finns inte ett ord om 1080p.

vad 720p med 2xAA är väl najs som fan i 60fps ?

Medlem

tänkte köpa en ps3 nu så givet köp detta aldrig spelat god of war innan ska bli kul

Medlem
Skrivet av Ascendancy:

Jag har bara läst om 720p stöd, finns inte ett ord om 1080p.

"fans and newcomers to the franchise will be able to experience the epic journey that is God of War and God of War II on the PlayStation 3 for the first time remastered in full HD resolution on a single Blu-ray Disc."

Full HD brukar betyda 1080p i reklamsammanhang, men det finns ju en chans att det blivit något fel val av ord. Det står inte direkt att det är 1080p någonstans vad jag vet.

http://blog.us.playstation.com/2009/10/first-look-at-the-god-...

Medlem

Givet köp! Har båda spelen redan men detta och throphy support så blir det ett givet köp.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Remus:

Detta paket är som gjort för mig! Bara spelat lite GoW1 men inte rört 2an! Eller om det var tvärtom???

Så detta ska jag köpa! Jag är nog en av dom som får ut mest av detta!

Samma sak här, mäkta bra samling det här, hoppas det är normalt fullpris som erbjuds och inte någon sorts våldtäckt på prislappen, det gillar vi inte!


signatur
Medlem
Skrivet av Slashneed:

Samma sak här, mäkta bra samling det här, hoppas det är normalt fullpris som erbjuds och inte någon sorts våldtäckt på prislappen, det gillar vi inte!

Jag har förbokat mitt ex på AxelMusic, 315 kr + 20 kr i frakt. http://www.axelmusic.com/productDetails/711719822929 Så det är väl bara att hoppas de håller samma prisnivå när det väl kommer till Sverige för er som inte vill ha en amerikansk release

Medlem
Skrivet av GodsGreatest:

Jag har förbokat mitt ex på AxelMusic, 315 kr + 20 kr i frakt.

Samma här! Tack för det billiga tipset


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Blev grymt imponerad av grafiken och hur allt flöt på bra på PS2. Spelet är redan hur snyggt som helst till PS2 (ett av de snyggaste till konsolen) så jag har svårt att se att PS3 versionen kommer vara så mycket bättre. Äger båda spelen redan men det blir nog ett köp även till PS3 när jag köpt mig en. GoW tillhör ett av de bästa spelen till PS2 och det enda spel som kan komma att mäta sig med det (alltså inom samma genrer) är nog Dantes Inferno för de andra spelen verkar inte vara i närheten.

1
Skriv svar