Aliens vs Predator visar upp sina aliens

Robot
Medlem
Aliens vs Predator visar upp sina aliens

nice

Medlem
Medlem

Undrar hur gameplay är egentligen. Ser fram emot en demo.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Lanparty:

Grafiken såg inge vidare ut, antagligen inte DX11 igång heller

Kan dock inte gå fel med Aliens vs Predator spelen, Lanparty när detta släpps

Jag hörde att spelet skulle bli mycket fulare med DX11 så de valde att skippa det.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Lanparty:

Grafiken såg inge vidare ut, antagligen inte DX11 igång heller

Kan dock inte gå fel med Aliens vs Predator spelen, Lanparty när detta släpps

Jag tyckte det var rätt snyggt ändå. Ungefär vad man kan förvänta sig av ett spel numera? Men dock skoj att de verkar använda DX11 Tesselation i spelet, blir intressant att se hur bra det kommer funka.

Medlem

Att det ser fult ut som någon skrev kan jag inte förstå.
Men det är inte Aliens som fick en att byta kalsonger i dem tidigare spelen (Läs 1an)utan FaceHuggers.
Givet köp!!!

Medlem
Medlem

"den fjantige rymdmarodören" :D:D

Medlem

Givet köp för min del.
Kommer sitta och spela igenom AvP1 och AvP2 veckorna innan releasen för AvP3, så trean kommer nog vara skitsnygg gämfört med de äldre två

By the way, någon mer än mig som satt och tokspelade demosarna som kom med AvP1?
Det typ släpptes en ras åt gången med en datortidning varje månad (minns ej vilken tidning) tre månader i förväg innan spelet. Och alla tre raserna spelades på samma bana, så efter tre månaders intensivt spelande så kunde man banan utan och innan

Medlem
Skrivet av Pettor:

skoj att de verkar använda DX11 Tesselation i spelet, bl

Tesselation coolt

http://www.youtube.com/watch?v=dVo_5VCWIzM
Snabb youtube wireframe tech.

De har tydligen även på leveln och inte bara figurerna.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Inaktiv
Medlem

Looking good.

Medlem

Ser ut precis som 1:an fast med bättre grafik. Ettan är det bästa AvP spelet enligt mig så det ser bra ut :). Kommer det finnas coop med i spelet?

Medlem

Bådar gott detta!


signatur

Squeeze the trigger...

Medlem

Såg ju riktigt stämmningsfullt ut.

Inaktiv

PEGI 18+ på trailern. Hur bedömer de egentligen.
Visades mindre våld än i en 12+ film.

Trailern var riktigt trevlig, bra stämning och skön känsla. Verkar lovande, får hålla koll på detta spel.

Medlem
Skrivet av Buio:

PEGI 18+ på trailern. Hur bedömer de egentligen.
Visades mindre våld än i en 12+ film.

Trailern var riktigt trevlig, bra stämning och skön känsla. Verkar lovande, får hålla koll på detta spel.

Nog inte trailern snarare hela spelet som är PEGI 18+.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Givet köp för min del.
Kommer sitta och spela igenom AvP1 och AvP2 veckorna innan releasen för AvP3, så trean kommer nog vara skitsnygg gämfört med de äldre två

By the way, någon mer än mig som satt och tokspelade demosarna som kom med AvP1?
Det typ släpptes en ras åt gången med en datortidning varje månad (minns ej vilken tidning) tre månader i förväg innan spelet. Och alla tre raserna spelades på samma bana, så efter tre månaders intensivt spelande så kunde man banan utan och innan

Får hoppas att du inte har en burk med ett nyare nvidiakort, för då kommer ettan inte fungera.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Det blir mest troligt ett köp, verkar som om det är bra stämning i spelet!
Men, då alien kröp ovanför människan såg rörelserna vääldigt stela ut.

Inaktiv
Skrivet av klossen:

Nog inte trailern snarare hela spelet som är PEGI 18+.

Stämmer säkert, men det framgår inte. Det borde presenteras som "Game is rated PEGI 18".

Åh gud jag vill ha. Snälla låt gameplay och känsla vara mer likt ettan än tvåan.

Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:

Åh gud jag vill ha. Snälla låt gameplay och känsla vara mer likt ettan än tvåan.

Hoppas jag med..2an kändes mer klumpig, men ändå helt ok spel :).
Fast jag vågar inte hoppas på något..sviken som så många gånger förr när det gäller spel till multiformat


signatur

Retro.

Medlem

najs! Fan ser fram emot o lira lan me polarna

Medlem
Medlem

Tipsade om detta sent inatt på fyllan men mitt meddelande kanske inte var läsbart haha.

Ser verkligen fram emot detta, är det något spel som får en att skita i brallan så är det AvP1 & 2 hoppas detta blir minst lika skrämmande och kul.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av ArtMan:

Ser ut precis som 1:an fast med bättre grafik. Ettan är det bästa AvP spelet enligt mig så det ser bra ut :). Kommer det finnas coop med i spelet?

Ja det kommer finnas 4 spelars coop, där man slåss mot oändliga vågor med aliens, som avp 1.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Coolt, ballt att dom har så många återanvända ljudeffekter.

Men borde det inte heta typ Aliens vs. Predator 3? Eller typ Aliens vs. Predators. vs. Marines?

Medlem

Såg väldigt lovande ut Hoppas bara dom optimerat spelet lika bra som Flashpoint 2, vilket innebär Max grafik på allt wihii <3


signatur

Game long and prosper

Medlem

ser fram emot detta lir!

Hoppas bara den väcker fram samma känslor som föregångarna.


signatur

PIRANHA BYTES FTW

12
Skriv svar