Aliens vs Predator visar upp sina aliens

Medlem

För egen del verkar det mycket trist att spela som Alien, det vore som att spela Drake i Drakens Tid...

Medlem

Fy fasen vad mysigt, ser ut som att många funktioner från de förra spelen finns kvar. Grymt!

Medlem

Ska bli kul att skrämma någon i ett spel för omväxlings skull!:D

Medlem
Skrivet av Enorus:

"den fjantige rymdmarodören" :D:D

Väldigt opartiskt av FZ att skriva så


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Tycker faktiskt att det ser rätt dåligt ut. Vet inte varför men det kändes stelt och trist bara :S

Medlem

Våld FTW


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

kommer bli så jävla äeg

Medlem

whoever wins we loose

Medlem

Älskar Alien spelen det här kommer att äga!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Skall bli riktigt intressant att höra vad de har hittat på för spellägen i multiplayer. Detta kommer jag förboka till PC!

Medlem

Survivor Coop är annonserat ;D alltså typ hålla olika platser mot horder av aliens

Medlem

Predator äger allting! Alltid älskat Predatorn! Aliens och Marines får se upp när jag anländer!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Mysigt, längtar tills man kan dänga folk som predator


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Remus:

Predator äger allting! Alltid älskat Predatorn! Aliens och Marines får se upp när jag anländer!

Samma här! Predator för vinsten!

Medlem
Skrivet av zauii89:

Survivor Coop är annonserat ;D alltså typ hålla olika platser mot horder av aliens

I slutet av månaden ska dom tydligen utannonsera resten av spellägena

Hoppas på nått coolt Hive läger eller liknande, typ skydda Alien drottningen eller nått. (som alien då)

Inaktiv
Medlem
Medlem

Ska bli intressant och se hur grafiken kommer te sig med DX11. Sitter med 2 st ATI 5870 som gäspar lite slött åt alla spel man slänger åt dem.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Inaktiv
Skrivet av Guzilla:

Hoppas att man får spela en Facehugger

Man fick ju göra det i tvåan så man kan ju alltid hoppas! Tyckte det var riktigt kul!

12
Skriv svar