Robot
Spore Hero

Dryga året efter att Spore fyllde ett tårtljus är det dags för Wii-folket att testa rollen som livets skapare. Men skeva genreblandningar får hjälteglorian att halka snett.

#ea, #maxis, #spore


Medlem
Spore Hero testat

nee varför har man ett wii. spelat 3 spel på den

Medlem

Fattar inte varför dem ens försöker.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv

Verkar ju inte vara något toppenspel inte. ^^

Medlem

Piss Wii! Bara skit spel till den!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Är väl inte Wiis fel om EA släpper skitspel till den? Finns ju extremt mycket skit till alla konsoler.

Medlem

Skivan kanske duger som frisbee?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

"Allteftersom de första recensionerna publicerades och gemene man fick spelet i sina händer stod det klart - Will Wright skapelse var faktisk en revolution."

En revolution i suckiness kanske.
Spore var utan tvekan ett av dom sämsta spelen förra året. Man orkade ju knappt spela det i 15min, för det var så sjukt tråkigt.

Medlem

Ja.. de lät inte bra.
Bästa spelet hitils på wii måste ju bara resident evil 4, där pratar vi sköna kontroller!

Medlem

Trevligt med en total sågning!

Medlem

Enough already!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

men big surprise.. Spore va ju ett jävla skämt det. inte konstigt att nån halvfattig idé till knockoff på spore suger det med.
Enda som va kul i Spore va första stadiet, sen blev de bara fail.

Medlem

En redig sågning! Det här är varför jag gillar Fz.

Rolig recension! Hade inte väntat mig underverk av det här spelet precis, tur att man inte har ett wii.

Inaktiv
Skrivet av Anabelle:

Rolig recension! Hade inte väntat mig underverk av det här spelet precis, tur att man inte har ett wii.

Ja, för man är ju tvungen att köpa alla spel till konsolen, bra som dåliga.

Medlem

Wii är den sämsta konsol jag någonsin ägt!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Spore, världens största flopp.


signatur
Medlem

Spelade på mitt wii aktivt i kanske 2 veckor sen blev det mest den fula vita saken i min tv-bänk. Sålde skiten 3 månader efter det.

Medlem

Ugh. Verkar vara lika inspirerande som Sims Chess.
Finns inte nåt sånt så vitt jag vet, men om det hade funnits skulle det säkert ha varit lika uselt som detta.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Håkan:

"Allteftersom de första recensionerna publicerades och gemene man fick spelet i sina händer stod det klart - Will Wright skapelse var faktisk en revolution."

En revolution i suckiness kanske.
Spore var utan tvekan ett av dom sämsta spelen förra året. Man orkade ju knappt spela det i 15min, för det var så sjukt tråkigt.

Långt ifrån det sämsta spelet från förra året (har du koll på hur mycket skit som egentligen släpptes?) men med tanke på hur hypat det var så nådde det verkligen inte långt. Spelet var trots allt rätt kul fram tills man kom ut i rymden, sen var det bara att börja om igen. Spelade mig ut i rymden två gånger och sen var man less och sålde iväg spelet.

/ LordDaimos

Medlem

Hehe... Wii och Spore Hero förtjänar varandra.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Finner det riktigt roligt att alla nu börjar snacka skit om Wii't. Det är ju för fan inte konsollen dem recenserade, det var spelet. =/


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Blir så upprörd att alla spel till wii som inte nintendo gjort från grunden blir skit!!
Men det är lugnt värt att ha ett wii, helt seriöst, när nintendo släpper ett bra spel så blir det så sjukt bra. zelda serien har aldrig tappat flytet och för att inte tala om mario som förra året gav ut Mario Galaxy... suck... blir dock lite segt att vänta på det nya zelda

Medlem

Wii var en backe neråt för Nintendo. Åtminstone för missnöjda fans, som i stort sett var alla..


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Inaktiv

hehe få ditt barn att sluta spela datorspel för alltid köp detta

1
Skriv svar