Film från LOTRO-expansionen

Medlem
Film från LOTRO-expansionen

-Förhandsbokat?
-Yes!


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Om man älskar Tolkiens böcker om Midgård... kommer man att bli förälskad eller besviken på detta spel? Är det troget böckerna?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Om man älskar Tolkiens böcker om Midgård... kommer man att bli förälskad eller besviken på detta spel? Är det troget böckerna?

Du lär inte bli besviken. Atmosfären stämmer bra överens med böckerna och mycket i spelet påminner om saker som åtminstone jag föreställde mig när jag läste senast. Är även rent spelmässigt ett av de bättre MMORPG:en som finns ute just nu.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Men vänta nu... ännu en expansion som kostar flera hundra...? LOL? Hur mycket tänker dom mjölka sina kunder egentligen? Det börjar ju bli löjligt nu.

Alla expansioner till EVE, som kan vara rent massiva, har alltid varit helt gratis.

Man betalar ju varje månad...

Inaktiv
Skrivet av Securion:

Men vänta nu... ännu en expansion som kostar flera hundra...? LOL? Hur mycket tänker dom mjölka sina kunder egentligen? Det börjar ju bli löjligt nu.

Alla expansioner till EVE, som kan vara rent massiva, har alltid varit helt gratis.

Man betalar ju varje månad...

Nja, LOTR:O har varit generösa med content om man jämför med andra MMOs. EVE är ju en annan femma när det kommer till MMO herraväldet, kort sagt har dom redan en strukturerad mall så dom kan pumpa ut expansioner effektivt, det är en stor skillnad produktion mässit mellan dom två spelen.

Sen att MMO är mjölknig är ju inga nyheter.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Heh. Jag tipsade er om förhandsbokningen till detta, och så dröjer det en dag och sedan kommer en annan nyhet om samma spel istället...

Skrivet av Securion:

Men vänta nu... ännu en expansion som kostar flera hundra...? LOL? Hur mycket tänker dom mjölka sina kunder egentligen? Det börjar ju bli löjligt nu.

Alla expansioner till EVE, som kan vara rent massiva, har alltid varit helt gratis.

Man betalar ju varje månad...

Som matte89 säger så har det kommit mkt gratis med. "Ännu en" föressten? Detta är andra som de tar betalt för, de tidigare "böckerna" (som uppdateringarna med tillägg och quests som tillhör huvudstoryn kallas) har varit helt kostnadsfritt.

Föressten så har jag med flera livstidsprenumeration (till en engångskostnad motsvarande ett års spelande, spelet kom ut får mer än 2 år sedan), så jag betalar inte en enda krona i månaden, sug på den du.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Om man älskar Tolkiens böcker om Midgård... kommer man att bli förälskad eller besviken på detta spel? Är det troget böckerna?

Definitivt! Jag har visserligen bara spelat orginalspelet och ingen expansion. Men stämningen var alltid i topp, speciellt på rollspels servrarna


signatur

Game long and prosper

Medlem

Undrade bara om man kan förhandsboka spelet från någon svensk hemsida så att man får det i fodral. vill hälst inte ha det digitalt?
Går det?

1
Skriv svar