Left 4 Dead 2-demo i månadsskiftet

Robot
Medlem
Left 4 Dead 2-demo i månadsskiftet

Medlem

Jippie,,,
Kommer ihåg när man testade 1ans demo för första gången.. Jekla vilken upplevelse det var :),,
Hoppas det samma på 2an...Då man säkert kommer lira demot mer än 1 gång


signatur

Kan ej skriva åäö

Inaktiv

Självklart har man förhandsbokat och får spela den 27:e. Aldrig längtat så här mycket efter ett spel.


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

Då spikar vi 3:e november för lite zombie-slakt.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Men jag har redan demot, släpptes ju för knappt ett år sen.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Men jag har redan demot, släpptes ju för knappt ett år sen.

Men det där stämmer ju inte. Kan inte alla bara sluta upp med att kalla Left 4 Dead ett demo/ en beta för tvåan? Det är faktiskt två helt olika spel och, ja tvåan har mer vapen, SI, yadayadayada, men är det inte det en uppföljare bör ha?

Inaktiv
Medlem

själv hajar jag inte ett jota, man får DEMOT tidigare om man bokar. Jaha? Ska man inte ha demot till att testa, just för att se om man ska boka?

Hade ju varit vettigare om något att släppa själva spelet tidigare till dom som bokar, men demot? WTF?

Medlem
Skrivet av Fireflash__:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Men jag har redan demot, släpptes ju för knappt ett år sen.

Men det där stämmer ju inte. Kan inte alla bara sluta upp med att kalla Left 4 Dead ett demo/ en beta för tvåan? Det är faktiskt två helt olika spel och, ja tvåan har mer vapen, SI, yadayadayada, men är det inte det en uppföljare bör ha?

Det du säger kunde ha stämt om inte valve själva sa vid release att L4D var fattigt på innehåll och detta skulle fixas senare med mer vapen, kartor, specialzombies etc för att göra det komplett. Vad jag vet så har inte detta inte skett, om jag inte missat någon uppdatering med vapen och zombier? Om du menar det sorgliga kartorna som kom nyligen som var sämre än många seriösa "usermade" kartor så tillåt mig att skratta.

Inaktiv

Tror inte jag kommer skaffa de i första taget, har 1'an och de räcker långt

Medlem
Medlem

Vart ska man förboka för att få tillgång till demot den 27e? Men vafan det var ju bara till xbox360, då kan det ju kvitta..

Inaktiv
Skrivet av ainatar:

Vart ska man förboka för att få tillgång till demot den 27e? Men vafan det var ju bara till xbox360, då kan det ju kvitta..

Jag bokade på webhallen till PC och då ingår det erbjudandet.


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Men jag har redan demot, släpptes ju för knappt ett år sen.

Samma här, måste vara något fel med nyheten. :S

Medlem

haha ^^ goa göbbar!

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Men jag har redan demot, släpptes ju för knappt ett år sen.

Samma här, måste vara något fel med nyheten. :S

Tänk att jag har lyckats lägga ner femti timmar på ett demo. Det riktiga spelet måste verkligen vara något extra.8)

Men ja, det var otroligt dåligt av Valve att inte göra det dom lovat. Men att kalla ettan för ett demo känns bara löjligt.

Medlem
Skrivet av andymikel:

Men ja, det var otroligt dåligt av Valve att inte göra det dom lovat.

Jag är nyfiken på vad folk säger att Valve har ljugit om?

Medlem

Är det bara jag som tycker de är lite konstigt att man ska förboka spelet för att få köra demot tidigare?


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av andymikel:

Men ja, det var otroligt dåligt av Valve att inte göra det dom lovat.

Jag är nyfiken på vad folk säger att Valve har ljugit om?

http://www.videogamer.com/news/valve_details_post_left_4_dead...

Citat:

So each time we've released one of those for Team Fortress 2 we've seen about a 20% increase in the number of people who are playing online. And that number is really important because it determines how many community created maps there are, how many servers are running, and so on. So we'll do the same thing with Left 4 Dead where we'll have the initial release and then we'll release more movies, more characters, more weapons, unlockables, achievements, because that's the way you continue to grow a community over time.

WIKIPEDIALÄNK

Vapen, achievements och karaktärer gjorde att de blev ett helt "nytt spel" än bara ett tillägg som utlovat.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Knappa dryga 20 minuter sedan?


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Nice! Blir till att bojkotta skiten


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

[quote=Drunken_monkey_boxer][quote=Fireflash__]

Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Men jag har redan demot, släpptes ju för knappt ett år sen.

Edit : Vi skiter i det, ändrade uppfattning efter lite läsande

Medlem

Hoppas bara dom inte tar bort demot efter en stund som dom gjorde med 1an, om jag inte minns fel


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag tror jag väntar på Left 4 Dead 3 istället, det lär släppas närsomhelst.

Inaktiv

får bara hoppas att demot får plats i min arcade 256mb x360


signatur

OG GANGSTA PARTY

1
Skriv svar