Demo - Football Manager 2010

Robot
Medlem
Demo - Football Manager 2010

Lätt att man drar hem demot för att få försmak!


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

Nice. ska spelas sönder under helgen


signatur

Googla först , fråga sen

Fan, har spelat i 7 timmar nu och är HELT fast. Men det sitter hela tiden i bakhuvudet att spelet när som helst kommer presentera en skylt som säger "Thanks you for playing the demo. You're game will be saved" Då äre dags och ta livet av sig!

Medlem

Detta är bra skit!

Medlem
Skrivet av pelson:

Fan, har spelat i 7 timmar nu och är HELT fast. Men det sitter hela tiden i bakhuvudet att spelet när som helst kommer presentera en skylt som säger "Thanks you for playing the demo. You're game will be saved" Då äre dags och ta livet av sig!

You know, if you do that you'll never get to play the real deal. ^^


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem
Skrivet av wahl:

Detta är bra skit!

Efter att ha spelat i några timmar håller jag verkligen med.
Lite störande är dock det nya menysystemet, men det kommer säkert skins som kan råda bot på det.
Själva spelandet flyter på bra och även om jag inte har kollat in t.ex. taktikguiden och alla ekonomiska saker så verkar det överlag se bra ut. Roligast är de orders man kan ge från sidlinjen under matchens gång, samt se ifall det lyckas eller inte.
Lyckades till exempel vända 69%-31% i bollinnehav (emot mig, division 2 svenskt lag) de första 30 min, till 60%-40% i slutet av matchen, enbart genom att ge spelarna ordern att spela bollen inom laget. (Vilket dock verkade få en pinsam effekt då en spelare som kom fri med målvakten passade bort bollen till en yttermittfältare som sedan vräkte in bollen mot mål igen, till en annan spelare som då sköt in bollen i mål.) Matchen slutade 3-2 till dem med sista målet i 89:e minuten, vilket som alltid kändes surt.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

1
Skriv svar