Dawn of War II-patchen släppt

Robot
Medlem
Dawn of War II-patchen släppt

Man kan köpa DoW II för 19,99 euro på steam, bara idag.

Medlem

nja, eller till måndag.

hursom, äger inte det men funderar på att passa på att köpa det nu, är det många som lirar det?

Medlem

Helt okej pris tycker jag. Testade last stand igår natt och det är väl lite blandat med det. Går från att vara helt okej till galet svårt när wave 9 kommer. Man måste nog nöta levels och fixa gear o fortsätta dö där ett tag till :/

Inaktiv
Skrivet av bulan880:

nja, eller till måndag.

hursom, äger inte det men funderar på att passa på att köpa det nu, är det många som lirar det?

Tyvärr inte så många som man vill, men visst finns de folk som lirar, även om The Last Stand troligen kommer vara populärt som smör de närmaste dagarna.

Inaktiv
Skrivet av liberator:

Går från att vara helt okej till galet svårt när wave 9 kommer. Man måste nog nöta levels och fixa gear o fortsätta dö där ett tag till :/

Det måste ju vara enormt svårt på sena attackvågor annars är det helt meningslöst.

Edit: Såg på deras forum att några redan nått våg 20.

Medlem

Kört The Last Stand, väldigt rolig faktiskt 8-)
Kom till wave 10, jag och 2 andra klarade nästan av den...

Medlem

Hehe, jag fattade inte varför steam inte ville uppdatera mitt spel. Så jag startade det och såg att det redan var uppdaterat.

Just sådant här är så skönt när spelen uppdaterar sig själva utan strul.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Wave 16, där vi mötte oss själva och dog stenhårt.

Medlem

Vad va den hemliga rasen?

Inaktiv
Skrivet av Proppen:

Vad va den hemliga rasen?

http://community.dawnofwar2.com/forums/topic/34105
(spoilers)

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Proppen:

Vad va den hemliga rasen?

http://community.dawnofwar2.com/forums/topic/34105
(spoilers)

Tack

Medlem

Finns på Webhallen för 249kr också. (beställde idag)
http://www.webhallen.com/prod.php?id=85756


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Charstone:

Wave 16, där vi mötte oss själva och dog stenhårt.

Körde den nyss, dog inte stenhårt förrän vi gav upp, tokigt svår jävla nivå.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Last Stand är ett rätt roligt tillägg, men patchen ska stå i rampljuset. Mycket balanseringsfixar som gjort spelet lite mer varierat. Tyvärr verkar Relic lösa problem genom att skapa nya problem.

Problem: Ingen använde Termagaunts, utan alla skaffar Hormagaunts som är jävligt bra.

Lösning: Gör Hormagaunts värdelösa och Termagaunts bättre. Nu använder alla Termagaunts istället.

Skulle vara fint om Relic kunde börja finjustera lite istället för att skriva om enhterna så mycket som de gör nu.

300/150 för T3 är helt sämst. Om Eldar hade dålig Anti-tank innan så är det ännu värre nu. Tar mycket längre tid att få fram Prisms och Dcannons, vilket är en plåga när man i övrigt saknar hard counters.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

1
Skriv svar