Blizzard sätter deadline för WoW-spelarna

Robot
Inaktiv
Blizzard sätter deadline för WoW-spelarna

Skulle va kul om de kunde integrera instant message-delen med Steam så att Steam och Battle.net-användare kan kommunicera med varandra.

Medlem
Medlem

Tycker inte om battle.net, trög sida.
Och det här kommer väl kanske sätta stopp för account selling?

Medlem

Och vad händer om man inte sammanslår sitt WoW-konto med den nya Battle.net tjänsten?

Medlem

då kan man inte logga in i wow efter dedär datumet de nämnde om jag förstått det rätt. man får väl antagligen något meddelande om att man måste in på battle.net å meka in sitt wowkonto där eller nått

Medlem

När jag läste rubriken tänkte jag de skulle begränsa antalet timmar i veckan man kunde var in loggad

Inaktiv
Medlem
Skrivet av dosman:

Skulle va kul om de kunde integrera instant message-delen med Steam så att Steam och Battle.net-användare kan kommunicera med varandra.

Steam och Battle.net borde integrera Xfire i stället grym messenger klient för gamers

Medlem

XFire?! I helsike heller. Då får de fixa XFire först. XFire ökar antalet CTDs i ALLA spel jag spelat, eller orsakat CTDs över huvud taget i spel där jag aldrig annars har problem med dem.

Då hoppas jag hellre på att det integreras med enbart Steam.

Inaktiv
Skrivet av Boldtaar:

När jag läste rubriken tänkte jag de skulle begränsa antalet timmar i veckan man kunde var in loggad

Då blir det kravaller.

Hur som helst, det nya battle.net verkar coolt eftersom om man registrerar sin t.ex. Warcraft III cd-nyckel så kan man ladda ner spelet efteråt helt gratis!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Fan någon mer som har haft problem med battlenet? När jag reggade mig för ett par månader sedan och slog ihop mitt konto så funkar det inte att logga in alls. Och när jag försöker merga kontot (igen) står det att det redan är mergat. Men uppenbarligen är det väl inte det...

Men idén är väldigt bra

Medlem

Verkar ju vara ett ganska smidigt sätt för Blizzard att se till att folk inte säljer sina wow-konton.

Medlem
Skrivet av gregari:

Fan någon mer som har haft problem med battlenet? När jag reggade mig för ett par månader sedan och slog ihop mitt konto så funkar det inte att logga in alls. Och när jag försöker merga kontot (igen) står det att det redan är mergat. Men uppenbarligen är det väl inte det...

Men idén är väldigt bra

Försökte du merga på den amerikanska battle.net sidan?
För några månader sedan så kunde du merga din eu nyckel på den amerikanska sidan, då kunde du inte logga in på EU servrarna mer.

De fixade till det dock och nu kan du inte enns merga en EU nyckel på US Battle.net.
Tror du får en varning om det nu också.

Och om du nu inte kan regga din nyckel så borde du kontakta Blizzard omgående om du vill kunna fortsätta spela =P

Inaktiv

Tack för tipset, hade aldrig vetat det annars. Mergade genast .


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

pingvinen får man bara om man mergeat sitt konto innan deadlinen, gör man det efter så kommer man inte få någon.

Inaktiv

Synd att Battle.net i skrivande stund är så otroligt slött att navigera sig i.

Medlem

Äntligen övergivet, jihoo?.. nehe jaja. Försämrat.. ta i trä.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Bunisher:
Skrivet av gregari:

Fan någon mer som har haft problem med battlenet? När jag reggade mig för ett par månader sedan och slog ihop mitt konto så funkar det inte att logga in alls. Och när jag försöker merga kontot (igen) står det att det redan är mergat. Men uppenbarligen är det väl inte det...

Men idén är väldigt bra

Försökte du merga på den amerikanska battle.net sidan?
För några månader sedan så kunde du merga din eu nyckel på den amerikanska sidan, då kunde du inte logga in på EU servrarna mer.

De fixade till det dock och nu kan du inte enns merga en EU nyckel på US Battle.net.
Tror du får en varning om det nu också.

Och om du nu inte kan regga din nyckel så borde du kontakta Blizzard omgående om du vill kunna fortsätta spela =P

Det tror jag inte. Då jag mergade så länkade wow-europe direkt till en battlenet sida. Så hade ju varit otroligt korkat om dom mergade till den amerikanska serven. Jag har inte spelat sedan i juni men känns ju surt att bli av med sina gubbar.

Inaktiv
Skrivet av Segas:

Synd att Battle.net i skrivande stund är så otroligt slött att navigera sig i.

Tycker det är skit enkelt, står ju typ CLICK HERE TO BLALABLALBA. Och ifall man gör nått som gär igenom står det Sucess med stor grön text mm..

Medlem

vilken karaktär skickar dom pingvinen till?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

till alla ens karaktärer, och alla som man kommer skapa tror jag också det stod.

Medlem

Du får pingvinen i brevlådan från ngn jävla petmaster. Funkar på samma sätt som collectors edition petsen, jag får dom i brevlådan på varje ny gubbe, som du numera kan skicka emellan dina chars dessutom.

Men jag tycker nya bnet ser helfint ut, gillar att man kan använda cd keys istället för skivor, mina har gått sönder :S


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Inaktiv

Najs, mergat nu. La även in mina D2- och WC3-nycklar. Riktigt smidigt i framtiden då man slipper skivorna.

1
Skriv svar