C&C 4 - se en crawlers livscykel

Medlem
C&C 4 - se en crawlers livscykel

Min livscykel?


signatur

Rawr

Medlem

varför känns det som om varje gång något företag släpper ett nytt spel så har man hört eller sett det förut, ingenting är nytt längre? ;P detta spel kommer bli utter crap


signatur

OORRYYEE!!

Inaktiv

Det börjar likna mer och mer Tiberian Sun, vilket jag gillar skarpt iaf.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Byt motor era an*s!

Medlem

Schysst och intressant rulle, Aram Granger är ju stenhård!


signatur
Inaktiv

Lol när den sprängs bara försvinner den och ersätts med en eld explosion.

Fattar inte vitsen med att göra RTS spel när Dune 2 från 1992 finns, det blir ju bara smörpapperskopior.

Medlem

Trevligt att så många olika nationaliteter jobbar med C&C4, och detaljrikedomen verkar det inte vara något fel på.

Medlem

Komiskt att de försöker få det till att vara något nytt när det är precis samma koncept som tidigare.

Medlem

meh dem tar ju bort basbyggandet helt fan har på känn att Ra 3 och C&C 3 kmr spelas mkt mer av mig iaf än det här crapet.

Medlem

Gå tillbaka till det äldre vinnande konceptet! Gärna i 2D också.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

"Hello, My name is Aram Granger and I blow stuff up in C&C4"

Inaktiv

Utan bas byggande försvinner mycket av det som jag gillar av C&C, dom kunde like gärna gett spelet vilket annat namn som helst och låtit gamla Westwood serien dött för länge sedan.

Medlem

äh nya cnc spel är mest skräp tycker jag

gamla goa westwood visste åtminstonde hur man gjorde spel med känsla och spelglädje i.


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

1. Gå tillbaka till 2D-landskap och 2D-explosioner.
2. Använd snyggt modellerade, animerade 3D-enheter
3. Öka skalan
4. Öka skalan ännu mer
5. Liiiite till.
6. ???
7. Profit!

Medlem

Gamla C&C från westwood. Det var tider det. Riktigt mysigt också.
På senare år har det ju mesta dels bara blivit flopp.

Iofs var tiberian sun rätt kul. Men, saknades lite saker ändå.

Får väl hoppas att det blir nåt.

Medlem
Skrivet av Naida:

Gamla C&C från westwood. Det var tider det. Riktigt mysigt också.
På senare år har det ju mesta dels bara blivit flopp.

Iofs var tiberian sun rätt kul. Men, saknades lite saker ändå.

Får väl hoppas att det blir nåt.

allt gick utför efter tiberian sun, eller rättare sagt allt gick utför när westwood lades ner

Jäkligt synd är det, då CnC varit en stor favorit spel serie

Medlem
Skrivet av lvitriol:

Lol när den sprängs bara försvinner den och ersätts med en eld explosion.

Precis, den där "final death animation" såg lite fattig ut. Man kan ju hoppas de filar lite till på den så att det ser ut mer som en riktig explosion snarare än en ettöressmällare.

Näe, tacka vet jag Supreme Commander. När en commander förstörs där så märker man det (hint: hela kartan blir bländvit och efter det så reser sig ett fint svampmoln från platsen där commandern förstördes.) Och explosionerna när X-units förstörs går inte av för hackor dem heller.

I min mening så har Sup Com allt som CnC saknar + lite till. Därmed inte sagt att jag tycker CnC är dåligt (jag gillar dem spelen också), men jag ser mycket mer fram emot Sup Com 2 än CnC 4.

:D, håller med om att dune 2 var ett riktigt bra spel. För övrigt verkar c&c4 blir hejdlöst dåligt (som många säger). Men man köper det väl eftersom man äger de tidigare (generals äger man EJ, inte c&c och bara skräp)


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

C&C3 var en flopp för mig, så jag är skeptisk till 4'an tills överbevisad.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Lär nog bara vilja spela det för att se hur det hela slutar.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

CC3 var et riktigt bra spel, men 4 ser ut att va i den stilen där man bara bygger enheter o inte stora baser väldigt tråkigt=(

1
Skriv svar