World of Goo kostar så mycket du vill

Robot
World of Goo kostar så mycket du vill

Hade jag inte redan köpt det hade jag glädjeligen betalat 200kr för det.

Medlem

8 öre. eller 0.01 dollar! det kan spelet vara värt.


signatur

- PiDuT

Medlem

Hum ... hur går man tillväga på Steam för att få sätta sitt eget pris?

Medlem

Det går inte att köpa för vilket pris som helst via steam, utan följ länken i nyheten här på sidan istället


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:

Hade jag inte redan köpt det hade jag glädjeligen betalat 200kr för det.

Word!

Köpte det igen för att få det till Linux istället för Steam-låst. De förtjänar minst en dollar per kopia och egentligen det tjugodubbla. Lysande spel.

Medlem
Skrivet av marsson90:

Det går inte att köpa för vilket pris som helst via steam, utan följ länken i nyheten här på sidan istället

Thanks!

Medlem

jag gav 5$ för det nu


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Så underbart spel!


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Medlem

Tycker alla ska ge iaf några dollar för spelet då det helt klart är värt orginalpriset på tjugo dollar. Köpte det via steams indie-rea men funderar på att köpa ett ex till och ge till en kompis

Medlem

Will get. Inga extra kostnader hoppas jag.


signatur

Rawr

Medlem

Bra spel och ännu bättre deal. Jag köpte det för fullpris tidigare.

Medlem

Går ju för fan inte betala över Paypal står man ska linka ett kreditkort å skit va fan äre för skit?


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av Hymer:

jag gav 5$ för det nu

Gav också 5$ tycker det var ett bra pris

Medlem

något strul med deras site så man kan ju itne köpa det nu ;/


signatur

P.L.U.R

Medlem
Medlem

Trevligt som fan av utvecklarna. Synd att man redan har köpt det.

Medlem

$2 fick det bli.

Medlem

1,13 $ Hade gett mer men paypalkontot var nästan tomt :/ Får se om det går att donera i efterhand.

Medlem

Tycker egentligen spelet ser rätt tråkigt ut men sånt här bör uppmuntras, så det blev till att köpa det i alla fall.

Medlem

Hur lång tid tar ett köp via Paypal? Har fått kvittot från dom men inget från utvecklarna, har inte dragits från kontot heller.

Medlem

Blev 3 dollar, även om jag gärna hade lagt mer om det inte vore för att man nästan är pank och att de sista pengarna behövs spenderas på andra saker.

Skrivet av Mahone:

Hur lång tid tar ett köp via Paypal? Har fått kvittot från dom men inget från utvecklarna, har inte dragits från kontot heller.

Du ska få ett mail från utvecklarna på en gång, med instruktioner för nedladdning. Mitt damp ner i inkorgen tillsammans med kvittot från PayPal.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Varför behöves en faktureringsadress? man ska ju betala direkt över internet. Känns inte bra det här...


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Crawller:

Varför behöves en faktureringsadress? man ska ju betala direkt över internet. Känns inte bra det här...

Too paranoid for your own good? PayPal är ett väl respekterat företag, tror inte du kommer bli bestulen på allting du äger bara för att du är tvungen att lämna faktureringsadress. Har använt deras tjänster ett par gånger och det har fungerat helt smärtfritt.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

0.01$ he he.. hade redan spelet men inte köpt såååå lika bra att köpa det ;ı

Medlem

$5 fick det bli.
Hade skämts om jag gett mindre än så. Det är ju bara 35kr. Ni som ger så lite som 0.1 dollar är ju bara för snåla. Om de får in cash såhär så lär fler företag sälja spel på det här sättet. Underbart sätt att slippa piratkopiering.

Medlem

1$ blev det
Lite snålt men har inte så fett med pengar just nu =/

EDIT: För er som inte prövat. Helt underbart kul spel!

Medlem

Kände mig RIKTIGT snål, så jag betalade bara $5!

Inaktiv

Najs! Köpt det också nu. Trevligt erbjudande, helt klart!

12
Skriv svar